Pāriet uz saturu

Ja jūs veidojat muskuļu svars Jūsu ķermenim ir jālieto vairāk kaloriju nekā patērē, ka viņam ir krājumi muskuļu konstrukcijai. Kas ir kreatīns Pārtikas piedevas sportam.

Video: Muskuļu masas saglabāšana trenējot izturībuSeptembris Video: Muskuļu masas saglabāšana trenējot izturībuSeptembris Sportisti, kas iesaistīti spēka apmācībā, dažreiz sūdzas par liekā svara jautājumiem. Bet viņi neņem vērā diētas iespēju, jo baidās zaudēt muskuļu masu. Pareiza uztura un apmācības process ļauj vienlaikus zaudēt tauku šūnas un uzturēt muskuļu apjomu.

Kāpēc man vajag kreatīnu?

Jums būs nepieciešams - vismaz 2 g proteīna uz kilogramu svara; - ne mazāk kā g ogļhidrātu dienā. Instrukcija 1 Paņemiet savu laiku. Normāls svara zudums ir grami nedēļā.

kreatīna uz tauku zudumu keto svara zudums apstājās pēc 2 nedēļām

Tiklīdz jūs pārmērīgi samazinās ikdienas kaloriju daudzumu, ķermenis laimīgi sāk kompensēt muskuļu šķiedru radītos zaudējumus. Muskuļu proteīns ir vieglāk pārveidojams par enerģiju nekā lipīdi. Jums vajadzētu patērēt vismaz 2 gramus uz kilogramu svara.

Vislabāk to apmierināt, jo ir viegli sagremojami olbaltumvielu produkti, piemēram, vistas krūtiņas, liesās zivis un biezpiens.

Related Articles list:

Sāciet gūt pastiprinātājus vai proteīnu satricinājumus. Kultūristi parasti palielina proteīnu devu diētas laikā.

kreatīna uz tauku zudumu lean body hi energy fat burner recenzijas

Dodiet priekšroku labībai, graudaugu maizei, makaroniem. Šie pārtikas produkti satur lēnus ogļhidrātus, kas nodrošina vairāk kreatīna uz tauku zudumu. Ogļhidrātu daudzums, kas mazāks par gramiem dienā, var izraisīt endokrīnās sistēmas dažādus traucējumus.

Kas jums jāzina par sporta uzturu?

Turklāt apmācības spēks strauji samazinās. Ja novērojat rezultātu samazināšanos, ir vērts pārskatīt uztura un apmācības sistēmu.

kreatīna uz tauku zudumu tauku sadedzināt kopējo ķermeņa fokusu

Muskuļiem funkciju atjaunošanai nepieciešams vidēji 48 stundas. Jo intensīvāki ir treniņi, jo ilgāks ir atpūtas laiks. Miega laikā tiek atjaunotas visas ķermeņa sistēmas. Ja jūs negaidīsieties, ķermenis pārtrauks tauku dedzināšanu, un muskuļi atsakās augt. Jebkura emocionāla pieredze, slikts garastāvoklis, emocionāls nogurums ietekmē muskuļu stāvokli tikpat negatīvi kā miega trūkums.

Stress palielina kortizola veidošanos, kas iznīcina muskuļus.

Fitness - Uzturs ( ogļhidrāti, tauki, olbaltumvielas)

Bieži vien ir pietiekami, lai atgūtu līdzsvaru, lai rezultāti sāktu augt. Lai sadedzinātu taukus, nepieciešama sirds apmācība. Neaizmirstiet paātrināt svara zaudēšanas procesu, nepietiek ar diētu un spēku.

kreatīna uz tauku zudumu novājēšanu mīlestības rokturi

Tas ir tas, kas padara to vieglu dalīties ar lieko tauku rezervēm, bet nezaudējot muskuļu masu. Darbojoties svaigā gaisā, tiek uzlabota ventilācija un laba skābekļa deva tauku šūnu oksidēšanai. Šis elements palielina jūsu energoapgādi, un skatīties svara zuduma nodaļu progress trenažieru zālē ilgs.

  1. Bērnu svara zuduma iejaukšanās
  2. Kā nezaudēt muskuļus - Fitnesa centri
  3. elmimotors.lv — elmimotors.lv