Pāriet uz saturu

Ir tikai cilvēka daba, kas vēlas ēst krēmveida, taukainas pārtikas produktus. Lai gan ir taisnība, ka sieri nodrošina vairāk piesātināto tauku nekā augu izcelsmes pārtikas produkti īpaši Parmesan, kas satur 5 g piesātināto tauku uz unci , tie nodrošina arī daudz citu uzturvielu.. Jo īpaši ir lietderīgi noskaidrot, cik noderīga ir viela, piemēram, olbaltumvielas, un kāda pārtika, kas ir bagātāka ar olbaltumvielām, ir regulāri jāiekļauj jūsu uzturā.

Lai saglabātu savu uzturu pēc kārtas, rūpīgi izvēlieties pārtiku ar augstu tauku saturu un pēc tam ēdiet pareizo porciju. Viena porcija siera, piemēram, ir tikai viena uncija vai divu domino lielums.

Super Diet

Viena porcija zemesriekstu sviestā ir tikai divas līmeņa ēdamkarotes. Tauki garšo labi Pat tad, kad mēs izmantojam veselīgas ēdiena gatavošanas metodesmēs parasti vēlamies pievienot mazliet tauku aromātu. Apskatīsimies, ka viss garšo labāk ar sviesta pīrāgu vai olīvu eļļas nogludināšanu.

Ir tikai cilvēka daba, kas vēlas ēst krēmveida, taukainas pārtikas produktus. Tātad, ja, pievienojot nedaudz krēmveida mērci, jūs varat ēst salātus, nevis hamburgeru un kartupeļus, tad dariet to, bet gudri izvēlieties savu tauku un ēdiet to mērenībā tikai ēdamkaroti vai divi mērci! Nešķīstošo šķiedrvielu ietverti pupiņām, palīdz samazināt holesterīna līmeni, un šķīstošā šķiedra palielinot sāta un palīdz izvadīt lieko toksīnus.

noņemt taukus no ķermeņa

Arī pupiņas - proteīna avots, ogļhidrātu, magnija, kālija un omega-3 taukskābēm. Pupiņas var viegli nomainīt gaļu vai mājputnus, kā galveno elementu diētu Super diētu. Ir ieteicams ēst vismaz gramus pākšaugi nedēļā paši vai kā daļu no sānu ēdieni, zupas, sautējumi, un olu ēdieniem. No lašu dzimtas zivis Lasis omul, lasis, sīga, draugs lasis, alatas, lasis, sockeye lasis, forele, lasisjo to saturs omega-3 taukskābes, ir būtiska daļa no super diētu. Veseli pārtikas tauku zudumi lašu dzimtas zivis satur daudz olbaltumvielu un dzelzs.

To raksturo arī ļoti zemu piesātināto tauku saturu. Tāpēc bodybuilders var tikt uzskatīti par profesionāļiem šajā jomā. Mēs sniedzam sarakstu ar produktiem, kas ir bagātākie ar proteīniem. Patiesībā no tiem nav tik maz, mēs pievērsīsim uzmanību svarīgākajiem šīs nepieciešamās vielas avotiem. Putns, gaļa 1. Liellopu gaļa steiks. Lean liellopu gaļai ir aptuveni 22 g olbaltumvielu uz g produkta, un tā vērtība ir šo produktu ir tas, ka šajā liellopu gaļā praktiski nav ogļhidrātu un zemu tauku saturu.

Tas padara liesu liellopu gaļu par būtisku elementu, kas saistīts ar cilvēkiem, kuri iesaistīti sportā vai vēlas zaudēt svaru. Vistas fileja. Vistas gaļu parasti uzskata par diētisku produktu, proti, vistas krūtiņa ir bagātākā olbaltumviela. Tas satur 23 g šīs vielas un, ļoti svarīgi, ar ļoti zemu tauku saturu. Trušu gaļa.

kokosriekstu ūdens tauku zuduma priekšrocības

Satur 21 g proteīna, ir diētisks produkts un ļoti veselīgs. Tās īpašības ir līdzīgas vistas gaļai, tomēr tajā ir nedaudz augstāks tauku daudzums.

Turklāt dažiem cilvēkiem ar aknu cirozi var parādīties neiecietība pret dažiem atļautiem pārtikas produktiem, kas, patērējot tos, var izraisīt diskomfortu vai sāpes, īpaši tos, kas izraisa gāzi, ir svarīgi noteikt, no kuriem pārtikas produktiem vajadzētu izvairīties.

vieglāks periods pēc svara zuduma

Cirozes diētas izvēlne Šajā tabulā parādīts 3 dienu ēdienkartes piemērs personai ar aknu cirozi: Galvenās ēdienreizes. Nu, izdzeriet vienu bundžu soda, un jūs gandrīz esat klāt. Reklāma Dzērienu samazināšana ar pievienotu cukuru no diētas var radīt brīnumus, kas palīdzēs samazināt ogļhidrātu daudzumu.

muskuļu raustīšanās un svara zudums

Nomainiet to ar nesaldinātu tēju vai ūdeni, lai uzlabotu mitrināšanu. Mainiet sānus restorānos Pasūtot maltīti restorānā, lielākā daļa noklusējuma pušu ir kartupeļi frī kartupeļi, kartupeļu biezeni utt.

Pārtika, no kuras jāizvairās

Vai maize. Tie abi ir pildīti ar ogļhidrātiem. Standarta neliels frī kartupeļu pasūtījums satur apmēram 30 gramus ogļhidrātu vidējā pasūtījumā tas sasniedz aptuveni 50 [2].

Tā vietā, lai ietu ar noklusējuma pusēm, lūdziet dārzeņus. Parasti lielākajā daļā restorānu ir tvaicēti brokoļi vai jaukti dārzeņi. Thpanorama - Padariet sevi labāk šodien!

Zinātne, kultūra, izglītība, psiholoģija, sports un veselīgs dzīvesveids.

kā aprēķināt ķermeņa svara zuduma procentuālo daļu

Kopīgot: 12 bagātākie pārtikas produkti lipīdos veselīgi tauki Daži no pārtikas produkti bagātāki ar lipīdiem ir avokado, rieksti, melnās olīvas, linu sēklas, tumšās šokolādes, parmezāna siers, veselas olas, taukainas zivis un citi, ko turpmāk minēšu.

Tauki ir demonizēti pēdējos gados. Tomēr labas uztura atslēga nav daudzums, bet gan tauku kvalitāte un proporcija, ko mēs iegūstam ar pārtiku.

Taču dažiem pārtikas produktiem piemīt īpašības, kas var palīdzēt cīņā ar taukiem, piemēram, palīdzot regulēt cukura līmeni asinīs, tādējādi novēršot tauku uzkrāšanos. Šeit ir daži no tiem. Izvēlieties savu recepti Instrukcija 1 Avokado Tikai pusei avokado ir 10 g mononepiesātināto tauku, kas palīdz kontrolēt cukura līmeni asinīs, palielina vielmaiņu un sadedzina taukus uz kuņģa. Tie arī palīdz stabilizēt cukura līmeni asinīs. Nomainiet rafinētus ogļhidrātus, piemēram, baltos rīsus un baltmaizi, ar pilngraudu maizi, brūnajiem rīsiem un laika gaitā jūs pamanīsiet tauku slāņu samazināšanos uz vēdera.

Ideālā gadījumā ir nepieciešams patērēt mononepiesātinātos un polinepiesātinātos taukus ar līdzsvaru starp omega 6 un omega 3 taukiem. Šobrīd šie divu veidu tauki tiek uzskatīti par veselīgākajiem taukiem ikdienā.

dabas veidus kā sadedzināt taukus

Jūs varat atrast piesātinātus taukus dažos sarakstā iekļautajos pārtikas produktos, bet tie ir tauki, kurus vajadzētu izvēlēties, nevis pārstrādātos.

Turpmāk norādītajiem pārtikas produktiem vajadzētu būt veselīga uztura sastāvdaļai, taču tie ir jālieto mērenīgi, apmēram divas līdz trīs reizes nedēļā. Ja palielināsiet tauku uzņemšanu, mēģiniet samazināt kopējo ogļhidrātu daudzumu. Avokado Avokado ir auglis no botāniskā viedokļa. Vidējs avokado ir aptuveni 23 grami tauku, bet tas ir galvenokārt mononepiesātinātie tauki tādi, kas ir sirds veselīgi. Kaut arī nav nepieciešams ēst visu avokado vienā traukā, mēģiniet izbaudīt šo ēdienu, nevis tos, kas ir mazāk veselos taukos.

Saistītie Produkti

Jūs varat paņemt vidēja avokado šķēlīti, lai aizstātu majonēzi savā sviestmaizē, sviestā uz jūsu grauzdiņā vai krējuma jūsu ceptajā kartupeļā. Žāvēti augļi Vai tas būtu pekanrieksti, pistācijas, Indijas rieksti, mandeles vai zemesrieksti kas ir tehniski pākšaugišie lielie tauku uzkodas nodrošina veselus mononepiesātinātus augu izcelsmes taukus, papildus omega-3 taukskābēm, E vitamīnam un šķiedrvielām. Neļaujiet 45 g tauku uz vienu kausu vidēji apturēt jūs no šīs pārtikas pievienošanas diētai.

Viss, kas Jums nepieciešams, ir ¼ glāze dienā, lai gūtu labumu.