Pāriet uz saturu

Lūdzu, ņemiet vērā, katikai personīgais treneris var izvēlēties jums optimālo treniņu režīmu, jo, izvēloties plānu, tiks ņemti vērā jūsu mērķi un ķermeņa stāvoklis. No rīta sākas iesācējiem svara zudums.

čūska eļļa zaudējumu svars

Kas jums jāzina par riteņbraukšanas nodarbību veikšanu svara zaudēšanai Papīra laivu radošāGetty Images Riteņbraukšanas nodarbības lielāko daļu laika jūtas diezgan bīstamas. Viņi parasti ir ātri un ar intervālu. Tātad jūs domājat, ka riteņbraukšana ir ideāls treniņš svara zaudēšanai, vai ne? Atbilde ir gan jā, gan nē.

Iekštelpu riteņbraukšanas nodarbības vai riteņbraukšana brīvā dabā vai patstāvīgi sporta zālē noteikti var būt daļa no jūsu kopējā svara zaudēšanas plāna, taču tām nevajadzētu būt tikai aaa svara zudums, kas jums rūp, ja vēlaties stiprināties un mainīt skalas numuru.

Veiksmīgā svara zaudēšanā liela nozīme ir daudziem faktoriem, un mēs tajos iedziļināsimies. Bet, izvēloties velosipēdu kā savu izvēlēto kardio metodi svara zaudēšanai, ir daži galvenie plusi - ja jūs gudri spēlējat.

9 Efektīvi uzdevumi, lai veiksmīgi zaudētu svaru

Un priekšā ir visas atbildes, kuras esat mirst, lai uzzinātu, kā panākt kopējo panākumu svara zaudēšanā. Vienkārši sakiet man tieši: vai jūs varat zaudēt svaru, braucot ar velosipēdu? Lieliskas ziņas, Soul Cycle un Peloton mīļotājiem. Riteņbraukšana būtībā ir tikpat efektīva kā skriešana, kad runa ir par to sirds priekšrocības, saka Čārlijs SelcersMD, aptaukošanās medicīnas ārsts un ACSM sertificēts vingrinājumu speciālists.

Skriešana ir lielisks veids, kā zaudēt svaru - treneri iesaka šādi rīkoties

Regulāra riteņbraukšana var palīdzēt pazemināt asinsspiedienu, insulīna līmeni un sirdsdarbības ātrumu miera stāvoklī, ja to darāt pietiekami bieži tāpat kā skriešanaskaidro Dr Seltzers. Saistīts stāsts Kur riteņbraukšana dod jums kāju uz augšu citiem sirdsdarbības veidiem? Jūsu plaukstas locītavas, teļi un sēžamvieta visi sajutīs apdegumus riteņbraukšanas nodarbībās, it īpaši tajās porcijās, kur jums ir palielinājusies pretestība. Jūsu kāju muskuļi ir vieni no lielākajiem jūsu ķermenī; Tātad, jo lielāka ķermeņa masas apakšējā ķermeņa daļa un muskuļi kopumā ir, jo vairāk kaloriju jūs sadedzināsiet treniņu laikā un miera stāvoklī, saka Dr Seltzers.

Tātad, ja jūs nospiežat sevi šo sprintu un kalnu kāpumu laikā un pagriežat šo pogu pa labi, ar velosipēdu var attīstīties spēcīgākas kājas nekā skrienot, atzīmē Dr Seltzers.

Thpanorama - Padariet sevi labāk šodien! Zinātne, kultūra, izglītība, psiholoģija, sports un veselīgs dzīvesveids. Kopīgot: 9 Efektīvi uzdevumi, lai veiksmīgi zaudētu svaru The novājēšanu vingrinājumi ka es jums paskaidrošu nākamo ne tikai zaudēs svaru, bet gan justies labāk un uzlabos savu fizisko un psiholoģisko veselību. Dažus gadus cilvēki arvien vairāk apzinās, cik svarīgi ir rūpēties par savu ķermeni, un tādējādi arī viņu veselību.

Būsim godīgi, lai gan velosipēdistu nodarbībās var būt viegli doties ceļā, kad jums vienkārši nav noskaņojuma pacelt pretestību. Bet, ja jūs nepieskarieties pretestības pogai un nepiespiežat sevi, jūs, iespējams, nesasniegsiet ķermeņa apakšējās daļas priekšrocības.

Skriešanas tehnika. Kā pareizi palaist, lai zaudētu svaru?

Saistīts stāsts Bonusa brīdinājums: Riteņbraukšana locītavās ir daudz vai sprints sadedzina taukus ātrāk nekā skriešana. Ja jūs cerat zaudēt vēdera taukus konkrēti, nelieciet savas cerības. Jūs nevarat pamanīt tauku samazināšanu, apstiprina tas - neatkarīgi no tā, kāda veida fiziskā aktivitāte jūs nodarbojaties, ieskaitot riteņbraukšanu.

Riteņbraukšana sadedzina kalorijas, un šis kaloriju deficīts var izraisīt svara zudumu, ja jūs papildināt savas fiziskās aktivitātes ar barojošu diētu. Ar konsekvenci jūs zaudēsiet svaru pakāpeniski visā, tikai ne vienā noteiktā ķermeņa daļā vienlaikus bet jūs to zināt.

Saistīts stāsts Riteņbraukšana arī palielina vielmaiņas ātrumu, kas ir noderīgs svara zaudēšanai. Izmantojiet tos kā vienu no veselīga dzīvesveida sastāvdaļām, lai palīdzētu radīt kaloriju deficītu, uzlabotu sirds un asinsvadu spējas un motivētu praktizēt citus veselīgus ieradumus arī ārpus klases.

Vai skriešana patiešām ir efektīva svara zaudēšanai?

Cik daudz kaloriju mēs šeit runājam, reāli? Sadedzināto kaloriju kā sadedzināt roku taukus bez pildījuma uz augšu ir diezgan individuāls jums, uzņemtajai klasei un ieguldītajām pūlēm.

jautri veidi kā sekot svara zudumam

Gan Lampa, gan Dr Seltzers ir vienisprātis, ka ideāls treniņu režīms iekštelpu riteņbraukšanas klases cienītājiem ietvers trīs vai četras nodarbības nedēļā. Tātad teorētiski jūs varētu sadedziniet jebkur no līdz kalorijām nedēļā, apmeklējot riteņbraukšanas nodarbības.

Kas jums jāzina par riteņbraukšanas nodarbību veikšanu svara zaudēšanai

Bet labāk ir koncentrēties uz to, ko nedēļas laikā varat saprātīgi darīt, nevis prasīt, lai jūs apmeklētu tik daudz nodarbību, ja tas nav reāli, saka Dr Seltzers. Jo, hei, vērpšana reizi nedēļā ir labāka nekā nevērpšana vispār.

Kā jau minēts, tā ir lieliska sirdsdarbības forma, taču tā nestiprinās visi muskuļi vienmērīgi vienādi. Citu veidu fizisko aktivitāšu izmantošana var patiešām palielināt jūsu svara zaudēšanas centienus, palīdzēt aizsargāt kaulus un locītavas un pat palielināt velosipēdu priekšrocības.

  1. Sports un fitnessVieglā atlētika Skriešanas tehnika.
  2. Vīriešu novājēšanas apakškarti atsauksmes
  3. Vairāk informācijas Tagi: uzturs pill, tauku deglis, c crosser citroen 2 din, cheong kuan jang sarkanā žeņšeņa saknes, instant noņemt grumbu, mikseris, automātiskā kūka mikseris, Krēms, c crosser citroen ekskluzīvas, cellu kauss.
  4. Ķermeņa novājēšana massager review
  5. Populārākie 10 Tauku Dedzināšanas Vingrinājumi Sievietēm Sporta Zālē -

Dr Seltzeram patīk pretestības treniņu un riteņbraukšanas kombinācija, piebilstot, ka, ja jums patīk abas šīs aktivitātes, jūs varētu mēģināt katru reizi veikt divas reizes nedēļā. Arī Lampa mudina papildināt savu riteņbraukšanu spēka treniņš. Riteņbraukšana ir līdzvērtīga citām kardio formām svara zaudēšanai.

svara zudums motivācija bumbiņas

Joga var būt vērtīgs kompliments arī riteņbraukšanai, viņa piebilst. Arī joga nav niecīga, runājot par kaloriju sadedzināšanu: mārciņu cilvēks var sadedzināt apmēram kalorijas par katrām 30 jogas minūtēm, saskaņā ar Hārvardas Veselība.

Vai kādam vajadzētu izvairīties no riteņbraukšanas nodarbībām? Dr Seltzers iesaka pirms velosipēdu klases apmeklēšanas novērtēt vai sprints sadedzina taukus ātrāk ārstu, ja jūs vispār uztraucat par savu veselību, traumu vai to, kā tas varētu ietekmēt konkrētu jūsu stāvokli.

';html+=c.DOC_H1.slice(0,1).toUpperCase()+c.DOC_H1.slice(1);html+='

Bet, ja jūs parasti esat vesels, jums nevajadzētu iegūt zaļu gaismu. Viņš piebilst, ka dažiem cilvēkiem vienkārši ir neērti stundu sēdēt uz velosipēda sēdekļa, un, ja tas ir patiešām sāpīgi, tā vietā jūs varat atrast kādu citu darbību.

Lai sadedzinātu taukus sporta zālē, sievietēm nepieciešami intensīvi vingrinājumi, kas paaugstina sirdsdarbību un veido muskuļus. Muskuļu veidošana var šķist nevietā tauku dedzināšanas treniņā, bet tas ir svarīgi divu iemeslu dēļ.

Saistīts stāsts 'Ja jūs vērpjat, jo domājat, ka tas palīdzēs jums sadedzināt ķermeņa taukus, bet jūs patiešām ienīstat tos, tad vērpšana ilgtermiņā nedarbosies jums,' viņš saka. Riteņbraukšanas priekšrocības ar zemu ietekmi to dara padariet to par pievilcīgu iespēju sirds mīļotājiem, kuri cīnās ar skriešanu vai skriešanu. Jaunākās Ziņas.