Pāriet uz saturu

Ieslēdziet slēdzi. Pārslēdziet hanteles otru pusi un ielieciet pusē tupēt otrā pusē. Pievienojiet vadu izejas ports augšpusē vienību.

Mēs darām pareizās lietas: saliekšanu no kājām uz simulators

Norādījumi par Lietošanu: 1. Vienības var būt nepieciešams uzlādēt līdz apmēram stundu, kad ir zems akumulatora uzlādes līmenis. Pievienojiet vadu izejas ports augšpusē vienību. Pievienojiet pāris polsteri dual ved stieples, fiksējot tos par 4.

Kā sadedzināt galvenās kalorijas, nav svarīgi, ko jūs darāt

Noņemt aizsargplēvi un novietojiet divus sargus uz muskuļiem, pārliecinoties, ka abi spilventiņi ir uz ādas un nav pārklāšanās. Ja jums ir ieslēgts vienību, tas sāksies 1.

vai crossfit sadedzina taukus un veido muskuļus tauku zudumu filma

Lai mainītu režīmu, nospiediet taustiņu M. Lai uzstādītu laiku, nospiežot pogu T no 10 minūtēm līdz 60 minūtēm. Atkal atgriezieties sākuma punktā un dariet to pašu 10 reizes. Paņemiet pārtraukumu un atkārtojiet padušu treniņu komplektos.

Atbrīvošanās no taukiem, lāzera lipolīze.

Iegremdēšanas vingrinājums padušu tauku samazināšanai: Šis ir padušu plakanās locītavas vingrinājums, kas tonizē un samazina paduses taukus, kā arī nostiprina kāju muskuļus.

Kā to izdarīt: Jūs varat veikt šo treniņu ar krēsla, sola vai taburetes palīdzību vai uz jebkuras cietas virsmas.

Kā iegūt meiteni, lai tā patiktu tev? Tas ir ļoti neērti, ja tauki ir uzkrājušies dažās ķermeņa daļās. Acīmredzamākais ir tauki paduses krūštura zonā vai padusēs. Uzglabātie tauki ir viegli pamanāmi, kad paceļat rokas.

Sēdiet uz stenda ar kājām kopā un roku uz sāniem, un apakšā jābūt tuvu soliņa malai. Novietojiet abas rokas plaukstas stingri uz sola abās pusēs, un abas kājas ir jāizstiepj priekšā no jums, atbalstot tās ar kājām. Tagad salieciet elkoņus un līdz ar to lēnām nolaidiet sevi no sola malām pret grīdu līdz vietai, jūsu elkonis sasniedz 90 grādus vai nedaudz zemāk par to. Elkonis sasniegtu plecu augstumu un nodrošinātu, ka kājas ceļgalam nevajadzētu saliekties un tātad 10 reizes.

  • Veidi kā noņemt hip taukus
  • Jebkura izvēlētā slodze palīdzēs izlabot skaitli ne tikai noteiktā vietā.

Atkārtojiet tos pašus vingrinājumus, lai sadedzinātu taukus paduses krūštura zonā 3 komplektus 8. Inchworm vingrinājums: Inchworm vingrinājums lieliski darbojas uz muguras, kā arī samazina un stiprina padušu taukus. Kā to izdarīt: Veicot šo vingrinājumu, pārliecinieties, ka jums ir pietiekami daudz vietas, lai pārvietotos.

svara zaudēšanas metodes ķermeņa vājums svara zudums

Jums jāstāv taisni ar kājām, kas novietotas gūžas platuma attālumā. Tad noliecieties uz priekšu no jostasvietas un mēģiniet ar plaukstām pieskarties grīdai.

kā sadedzināt taukus bez ēšanas kā ātri uz leju manas kājas

Centieties saliekt ceļgalu, turot to taisni. Lēnām mēģiniet staigāt ar rokām pārmaiņus ar labo roku un pēc tam ar kreiso. To darot, pārliecinieties, ka esat saliecis tikai gurnus un kājas ir taisnas, un turpiniet kustēties, līdz ķermenis ir paralēls zemei, piemēram, pacelšanas pozā, un palieciet šajā stāvoklī 7—10 sekundes.

cerf tehnoloģiju svara zudumu atsauksmes rullīšu slidošana sadedzina taukus

Tagad lēnām lieciet kājām virzīties uz priekšu, lai tā varētu satikt rokas, kamēr plaukstas paliek uz grīdas. Atkārtojiet to pašu, vispirms staigājot ar rokām un pēc tam kājām, un dariet to pašu reizes. Jūs varat arī atkārtot treniņu arī pretējā virzienā.

Elkoņu nospiešana: Šis ir viens no labākajiem vingrinājumiem, kā zaudēt un pat tonizēt taukus padušu krūštura rajonā.

skābeklis lai sadedzinātu taukus sadedzināt tauku izdilis

Kā to izdarīt: Stāviet ar abām kājām kopā un roku abās pusēs. Pārliecinieties, ka abi ceļgali ir taisni.

Lai sasniegtu maksimālu rezultātu, sportisti mājās veic svara samazināšanas vingrinājumus ar aerobiku dienas nedēļā. Spēka mājas darbs kāju svara zaudēšanai Ciskas četrgalvu augšstilbs Svērtais Plié Squat Paņemiet hanteli, kas sver 5 kg vai vairāk, pie pamatnes ar abām rokām un nostājieties taisni, plaši izpletiet kājas, nedaudz salieciet ceļus. Zeķes norāda tajā pašā virzienā kā ceļi. Veiciet plie: Ieelpojot, lēnām salieciet ceļus un tupiet, līdz augšstilbi ir paralēli grīdai.

Paceliet labo roku, salieciet elkoņus un novietojiet to galvas aizmugurē tā, lai roka būtu pretī galvai. Paceliet kreiso roku un ar plaukstām velciet labās rokas elkoni un jūtiet spiedienu paduses krūštura zonā.

Gluteos treniņš ar personīgo Fernando Sardinha (padziļināts treniņš)

Veiciet šādi 10 reizes no vienas puses un atgriezieties sākuma stāvoklī. Atkārtojiet to pašu arī ar otru roku un dariet apmēram 2 abu roku komplektus. Izvēlieties režīmu, atbilstoši jūsu vajadzībām 3.

kā slaids roku tauki vai lēkāt virvi sadedzina ķermeņa tauku

Jūs varat pakāpeniski regulēt jaudu, nospiežot taustiņu mode Režīmslīdz jūs jūtaties ērti. Ja jūs mainītu režīmu, stimulācija tiek pārtraukta. Jūs varat uzstādīt stimulācijas pakāpes vēlreiz. Lūdzu, izslēdziet ierīci pēc tam, kad esat pabeidzis, masāžas.

  • Milzīgs svara zuduma padomi
  • Mazs un viegls dizains.