Pāriet uz saturu

Gavēšana veicina ilgmūžību Ticiet vai nē, jo mazāk jūs ēdat, jo ilgāk dzīvosit. Veselīga aknas palielina spēju sagremot un sadedzināt taukus ātrāk. Populārs grafiks ir brokastu un ēšanas izlaišana katru dienu apmēram no pulksten 1 līdz Izlemšana, kad ēst un kad gavēt, ir pilnībā atkarīgs no jums. Iekļaujiet muskuļu veidošanas uzdevumus savā fitnesa režīmā un ikdienas aktivitātēs. Vai ar šo diētu es varu iegūt muskuļus?

Padomi, kā sākt diētas tendences Slavenības zvēr Uzziniet vairāk par periodisku badošanos un lietotni, kas procesu var padarīt vienkāršu un pielāgotu jums! Jaunumi Kad cilvēkiem saku, ka praktizēju un mīlu periodiska badošanās JAviņi mēdz skatīties uz mani, it kā es būtu mazliet dzeguze. Kas varētu būt precīzi - bet noteikti ne tāpēc, ka es esmu intermitējošas badošanās mega fans.

Pārtraukto badošanās pabalstu zemākais līmenis

Un es neesmu viens. Es saprotu, ka dažiem tas var izklausīties nedaudz ekstrēmi. Es saprotu, ka daudzi cilvēki nesaprot, kā ikvienam var būt visas bumbiņas, un viņi joprojām vēlas katru dienu stundām sev 'atņemt' ēdienu. Bet tas ir pārsteidzoši viegli ar praksiārkārtīgi izdevīgi un pat - uzdrošinos teikt - patīkams. Pareizi, man patiešām patīk darīt IF, un es to darītu, pat ja tas nepiedāvātu nekādu veselību vai svara zaudēšanas priekšrocības.

What is Belly Fat and How to Reduce it ?

Tas mani padara justies labiun es esmu pārliecināts, ka vairākiem no mums vajadzētu to izmēģināt. Varbūt tas nav domāts visiem, bet tiem, kas tomēr gūst labumu no tā, tas rada reālus, dzīvi izmainošus brīnumus.

Viscerālo tauku masāža. Kāpēc viscerālie tauki ir bīstami un kā no tiem atbrīvoties

Būt iesācējam ar pārtraukumiem badošanās laikā var būt grūti, un tas palīdz iegūt ievadu praksē, daudz informācijas tas badošanās režīmā sadedzināt taukus dažus norādījumus.

Tieši tur DoFasting lietotne ienāk. DoFasting piedāvā visvienkāršāko, viegli sekojamo un nesāpīgo palīdzību jūsu neregulārā badošanās brauciena laikā.

dabas skaistums novājēšanu ķermeņa wrap

DoFasting var novest tevi no amatieru statusa līdz fenomenāliem rezultātiem bez cīņas. Lietojiet šo kodu norēķinoties un sāciet IF braucienu jau šodien!

svara zudums mutes čūlas

Kas ir neregulāra badošanās? Pārtraukta badošanās, gandrīz kā tas izklausās, bet ir dažas nianses, kas ir svarīgi, lai iegūtu taisnību.

zobu novājēšanas vadi

Labā ziņa ir tā, ka jums ir brīvība izvēlēties daudz dažādu badošanās metodes. Pārtraukta badošanās var tas badošanās režīmā sadedzināt taukus no 12 stundām līdz 24 stundām.

labākie veidi kā samazināt kuņģi

Gavē reizi nedēļā, reizi mēnesī vai pat reizi gadā. Nav viena labākā badošanās grafika - tas ir balstīts uz jūsu personīgajām vēlmēm, ieradumiem un mērķiem.

Mono-diētas

Visbiežāk sastopamās periodiskās badošanās versijas parasti ir īsākas, ikdienas badošanās. IF pastāvīgajiem cilvēkiem badošanās 13 līdz 16 stundas dienā ir populāra prakse un mans personīgais favorīts.

  • Vai jūs ēdat pietiekami daudz kaloriju, lai zaudētu svaru ar hipotireozi?
  • Nu, tonnu pierādījumu norāda, ka badošanās periodi ir labi.
  • Padomi, kā sākt diētas tendences Slavenības zvēr - Gossip Cop - Jaunumi
  • Svars vadību, saistībā ar medicīnu, labsajūta, vai fiziskās sagatavotības, apraksta samazinājumu pilnīgu ķermeņa masas, kā rezultātā vidējā zaudējumu šķidrā, ķermeņa tauku vai taukaudiem vai muskuļu masas, proti kaulu dabas resursiem, muskuļu, cīpslas, kā arī dažādas citas saistaudu šūnas.
  • Tauku zaudējumu rieksti

Tas var nozīmēt, ka jūs izlaižat brokastis un pagaidāt, līdz sākat ēst dienā, vai arī varat ieturēt rīta maltīti, bet kaut kad pēcpusdienā pārtraukt sevi. Daži cilvēki pat pieturas pie vienas ēdienreizes dienā.

lo loestrin svara zudumu atsauksmes

Katru dienu badošanās laikā ir visdažādākie veidi. DoFasting ir awesome un ieskatu apraksts JA vēsture un pamati. Pārtraukto badošanās pabalstu zemākais līmenis Foto: Pexels Daudzi cilvēki nāk pie periodiskas badošanās kā uz to sadedzināt taukus un zaudēt svaru.

10 gavēņa ieguvumi, kas jūs pārsteigs

Un tas noteikti ir labs veids, kā to izdarīt abas šīs lietas. Bet tam ir arī mazāk pazīstami ieguvumi, piemēram, samazināts risks 2. Mehānismi, kas slēpj samazinātu 2.

  • Psiholoģija, filozofija un domāšana par dzīvi.
  • Beginner's Guide to Intermiting gavēšana iStockphoto Pagājušajā nedēļā es izveidoju rakstu par 10 iemesliem, kāpēc jums vajadzētu izmēģināt periodisku badošanos.
  • Vai Jūs ēdat pietiekami daudz kaloriju ar hipotireozi?
  • Starp cilvēkiem pastāv viena izplatīta kļūda, kas nozīmē, ka, panākot ķermeņa kaloriju deficītu, jūs varat sasniegt tievu ķermeņa formu.
  • Enerģija lai sadedzinātu 1kg tauku

Tipa cukura diabēta risku, ir meklējami uzlabota insulīna rezistence kas var būt ar kaloriju ierobežojumu. Tas jau sen ir pazīstams kā diabēta riska faktors un diabēta iznākums, un tāpēc periodiska badošanās kā kaloriju ierobežojuma versija piedāvā potenciālos ieguvumus diabēta un prediabētiskās populācijas. Papildus šiem daudzsološajiem ieguvumiem IF var būt noderīgs mūsu smadzenēm, kognitīvā funkcijaenerģija un produktivitāte. Es personīgi esmu atklājis, ka intermitējoša gavēšana manas darba dienas padara enerģiskākas un produktīvākas.

Turklāt es vairs nepiedzīvoju to pusdienas pusdienas kritumu, ar kuru saskartos tik daudzi no mums. Tātad, neatkarīgi no tā, vai jūs to meklējat samazināt ķermeņa tauku daudzumuuzlabot īstermiņa vai ilgtermiņa veselībavai dod savu smadzenes stimuls vai visas iepriekš minētās! Ja esat gatavs uzņemties saistības ar savu veselību un ķermeni, DoFasting lietotne var palīdzēt sasniegt visus šos mērķus. Kā sākt Foto: Pexels Gavēšana sākumā ir grūtāka nekā tad, kad to esat darījis kādu laiku. Daudzi cilvēki tiek izslēgti, kad viņi pirmo reizi sāk darbu, un ātri padodas.

Tāpēc tāds pakalpojums kā DoFasting ir tik noderīga. Tas uztur jūs uz pareizā ceļa un ir apņēmies darboties. Atteikties no kaut kā ir grūtāk, kad esat sevi apņēmies ievērot režīmu.

Ekspress diēta 7 dienas

Kāpēc ir šis? Nu, tāpat kā ar lielāko daļu izmaiņu, kuras mēs sev nododam, arī mūsu ķermeņiem ir vajadzīgs laiks pielāgoties.

svara zudums apģērbs maiņa

Ja mēs gadu desmitiem esam ēduši no rīta, pēcpusdienā un vakarā, tas ir daudz nosacījumu, kas mūsu ķermenim ir jāatsakās. Ir nepieciešams laiks, lai pārtrauktu ieradumu, un mūsu ķermenis nezina, ka mēs esam nolēmuši uzņemt periodisku badošanos.

Pārtikas produkti tauku sadedzināšanai un ļoti veselīgi

Bet viņi panāks, ja mēs būsim gatavi pielikt pūles. Ja esat gatavs sākt darbu, iegūstiet DoFasting lietotne oficiāli sākt savu IF ceļojumu. Ikdienas gavēņa sīkums Foto: Pexels Vai īsti nezināt, ar ko sākt? Izdomājiet, cik stundas jūs pavadāt ēdot un cik stundas jūs dabiski gavējat katru dienu. Piemēram, jūs varētu ēst brokastis pulkstenpusdienas pusdienlaikā, vakariņas pulksten 18 un desertu pulksten Tas nozīmētu, ka jūs ēdat aptuveni 13 stundas katru dienu un gavējat apmēram Kad esat ieguvis šo informāciju, sāciet pakāpeniski palielināt badošanās periodu, līdz sasniegsiet vēlamo badošanās grafiku.

  1. Elpošanas vingrinājumi ir noderīgi.
  2. Fitnesa padomi ikdienai — elmimotors.lv

Tas viss var būt mazliet grūts, un tieši šeit ir jāpiesaista palīdzība DoFasting absolūti tev noderēs. Ja jūs izlaižat brokastis, no rīta dzeriet melnu kafiju, karstu tēju vai ūdeni.

Šķidruma piešķiršana ķermenim palīdz justies pilnvērtīgai un arī kofeīna uzpūšanās nekaitēs. Deivids un Viktorija Bekhema sadalījās Sākumā varēja justies vairāk noguris vai enerģijas trūkums. Tas ir normāliun ir ieteicams turēties pie tā, veicot korekciju izmantojot DoFastingprotams!

Beginner's Guide to Intermiting gavēšana

Kad jūsu ķermenis pie tā pierod un mainās enerģijas izmantošanas veids, pastāv lielas izredzes, ka jūsu enerģija to faktiski izmantos palielinātun jūs labprāt gūsiet labumu no laika, ko veltāt pielāgošanai. Pārtraukta badošanās var likties mazliet dīvaini, lai sāktu. Bet ar laiku, centību un palīdzību no DoFastingjūs īsā laikā būsiet IF profesionālis un pārveidosiet.

Iesāciet savu jauno badošanās ieradumu. Pierakstieties šodien.