Pāriet uz saturu

Lai sāktu, vienkārši noliecieties uz priekšu uz kreisās kājas, kad jūs labo roku virzāt uz priekšu un kreiso roku atpakaļ, elkoņi saliekti 90 grādu leņķī. Kaloriju saturs, olbaltumvielu, tauku un ogļhidrātu daudzums ir norādīts zem receptēm. Pēc tam ir nepieciešama pauze, vismaz vienu mēnesi, pēc tam var atkārtot vēlreiz.

veģetārie ēdieni zaudējumu svaru

Tālāk ir norādīts, kā uzzināt, vai esat labajā zonā, lai sadedzinātu visvairāk tauku, un kā veidot līdz šim līmenim. Uzziniet, kā ātri staigāt un labākās pastaigas treniņus, kad vēlaties zaudēt svaru.

novājēšanu skaistumkopšanas mašīna atsauksmes

Sāciet ar vieglas pastaigas paātrināšanu Pirmkārt, jūs vēlaties pamodināt muskuļus un paziņot viņiem, ka jūs plānojat laiku pauze būt aktīvai. Pastaigas pie pieciem līdz desmit minūtes, viegli sasildoties, jūsu muskuļi paskaidro, ka viņi nevar vienkārši sēdēt un sadedzināt pieejamos cukurus, viņiem ir jāsazinās ar tauku rezervēm. Tāpēc jums nevajadzētu sākt ar lielu ātrumu.

Pagrindinis » » Kā samazināt jostasvietu vingrinājumiem, diētai un estētiskām procedūrām Kā samazināt jostasvietu vingrinājumiem, diētai un estētiskām procedūrām Labākās vidukļa līnijas samazināšanas stratēģijas ir mērenas vai intensīvas fiziskās aktivitātes, kā arī veselīgs un sabalansēts uzturs, izvairoties no pārtikas, kas bagāts ar taukiem un cukuru, patēriņa. Bez tam, ir arī dažas estētiskas procedūras, piemēram, radiofrekvence, lipokovitācija, elektrolipolīze vai karboksiterapija, kas arī varētu palīdzēt veidot jostasvietu. Lokalizēti tauki parādās tad, ja dienā tiek patērēts vairāk kaloriju, nekā ķermenis patērē.

Kad jūs to darāt, jūsu šūnas nesaņems signālu, ka tā ir ilgtermiņa darbība. Tā vietā, lai taupītu taukus, lai tos sadedzinātu kā enerģiju, tie sadedzina tikai cukurus.

Dream House Tour of a Wooden Cabin + Winter Holidays in Canada

Paātrināt līdz noteicošai pastaigai, lai apdegtu taukus Ātrums, kas iet par optimālu tauku sadedzināšanu, ir "noteikta" tempā vai " straujš kājām. Jūs jutīsieties, kā jūs izmantojat vingrinājumus, nevis tikai dodaties pastaigā.

tauku degļa matu izkrišana

Jūsu sirdsdarbības ātruma mērķim vajadzētu būt no 60 līdz 70 procentiem no jūsu maksimālās sirdsdarbības ātruma.

Tas atšķiras pēc vecuma. Izmantojiet mērķa sirdsdarbības diagrammu, lai atrastu jūsu.

Kā samazināt jostasvietu vingrinājumiem, diētai un estētiskām procedūrām

Kā tas jūtas? Tam vajadzētu justies tik intensīvi kā tad, ja jūs staigājat ātri, jo 10 minūtes ilga svarīga tikšanās. Pēc tam, kad tas ir iesildies, staigājiet ar šo ātrumu 30 minūtes. Tas nodrošinās, ka jūs atbrīvojat uzglabātus taukus un sadedzina to enerģijai. Ja vienlaikus nevarat staigāt 45 minūtes, izmantojiet iesācēju plānošanas plānu, lai izveidotu šo laiku.

Cik kalorijas ir 1 kg. Kalorijas

Sāciet ar kājām 10 līdz 15 minūtes laikā un katru nedēļu pievienojiet vēl dažas minūtes, lai turpinātu kāju treniņu. Paaugstiniet savu metabolismu Labs darbs, jūs esat ļaundojis ķermeni iegremdēt tauku strauja pastaiga lai sadedzinātu taukus enerģijai, un jūs staigājat tauku sadedzināšanas zonā. Jūs arī veidojat muskuļus un palieliniet savu bazālo metabolisko ātrumu, tādēļ jūs visu dienu dedzināt vairāk kaloriju.

Kā staigāt ātrāk Ja jūs jau ietu 20 jūdžu rādiusā nedēļā un vēlaties iegūt vairāk rezultātu tikai no pastaigas, tad jums ir jāveido ātrums, kā arī ilgums.

Lai paātrinātu, varat izmantot labu rokas kustību un soli, kā parādīts ceļā, kā staigāt ātrāk. Vai arī jūs varat iemācīties Olimpisko sacīkšu sacīkstes tehniku, lai sadedzinātu vairāk kaloriju par jūdzi. Bet ko tad, ja es vairs nevaru staigāt tik daudz? Sāciet ar iesācēju pastaigu plānu.

dedzināt taukus veidot muskuļu pdf

Tas ļaus jums sākt pareizo ceļu, lai izveidotu, lai varētu staigāt 30 minūtes tauku dedzināšana tempā. Jebkurš darbības apjoms, kas pārsniedz pašreizējo līmeni, palīdzēs sasniegt jūsu svara zuduma mērķus, tāpēc lēni, ja tas ir ērti.

Bet ko darīt, ja man nav laika staigāt tik ilgi? Ja jums vienkārši nav pietiekami daudz brīva laika tajā dienā, lai pavadītu 45 nepārtrauktas minūtes kājām, tad maksimāli izmantojiet savu laiku. Atrodiet laiku, lai katru dienu iepludinātu pa diviem līdz četriem 15 minūšu pastaigām.

motivējošie plakāti uz zaudējuma svaru

Jūs sadedzināsiet kalorijas un palielināsiet pastaigas ātrumu un spējas, kā arī vismaz sasniegsiet minimālo ieteicamo fiziskās aktivitātes līmeni veselībai.

Cik daudz kaloriju es esmu degšanas staigāšana?

Cik daudz kaloriju jūs gājat ejot, galvenokārt atkarīgs no attāluma, ar kuru jūs staigājat, un jūsu svaru, ar nelielām izmaiņām lielākos ātrumos. Strauja pastaiga lai sadedzinātu taukus tabulu par to, cik daudz kaloriju jūs dedzat, balstoties uz šiem faktoriem.

Labākie tauku dedzināšanas vingrinājumi mājās 1. Burpees Neviena kardio apkopošana nebūtu pilnīga bez burpees. Viņi izaicina katru ķermeņa daļu un sūta sirdsdarbības ātrumu strauji.

Jūs varat arī redzēt, cik daudz kaloriju jūs sadedzināt, pamatojoties uz pastaigas laiku un tempu un cik daudz kaloriju jūs sadedzināt, pamatojoties uz pedometrs pasākumus.

Ieteikumi, lai sadedzinātu vairāk kaloriju, ejot, ietver taktiku, piemēram, fitnesa staigulīšu, kalnu un intensīvu intervālu izmantošanu un vienkārši ejot vairāk jūdzes.

Cik ātri iet uz svara zudumu

Vārds no Jūs varat vēlēties ātri zaudēt svaru, bet bieži vien zaudēt ķermeņa tauku pārsvaru ir īstais mērķis. Konsekvence veselīgas uztura ēšanas un izklaides vingrināšanā ir tā, kas var uzturēt tevi un nokļūt līdz finišam. Atrodiet nodarbību grafiku un aktivitātes, kuras jūs veiksiet savā dzīvē. Related Content.