Pāriet uz saturu

Ilgums - 7 dienas. Labi pazīstams vingrinājums palīdzēs ātri noņemt neglītās bikses: Sākuma stāvoklis: uz ceļiem ar taisnu muguru. Vislabāk ir noņemt nodarbības no rīta.

Sieviešu bumbierveida ķermenis - treniņš un diēta

Lietas, kas jums būs vajadzīgas Šajā rakstā: Tauku sadedzināšana. Gūžas stiprināšanaSpecifiski vingrinājumi gurniem5 Atsauces Kad vīrieši un sievietes pieņemas svarā, viņi var iegūt bumbiera formu ar lieko tauku daudzumu, kas uzkrājas augšstilbos un gurnos.

Lai samazinātu gurnu izmēru, jums būs jāsadedzina tauki un jāstiprina muskuļi. Sekojiet šiem padomiem ar ticību, un jūsu gurni samazināsies dienās vai nedēļās.

Pēc stresa muskuļi savelkas.

Steps 1. Atcerieties, ka jūs nevarat sadedzināt taukus uz vietas, tāpēc, ja jums ir uzkrāšanās uz gurniem un augšstilbiem, jums ir jādedzina tauki visur uz ķermeņa. Ja jūs varat veikt kardio vingrinājumus, labākais svara zaudēšanas veids ir skriešana minūtes vismaz 3 reizes nedēļā.

Ejiet lēnāk kalnā, peldiet vai sadedzināt taukus no augšstilbiem un gurniem ar velosipēdu, lai treniņš būtu lēnāks.

Šie treniņi koncentrējas uz kājām, bet ir vieglāk uz locītavām. Palieliniet treniņu laiku no 30 līdz 45 minūtēm šāda veida fiziskām aktivitātēm. Dodieties pa kāpnēm. Kāpšana pa kāpnēm prasa lielu darbu gūžas, četrgalvu un apakšējā abs muskuļiem. Pacelieties pa kāpnēm 2—5 minūtes un pēc tam parasti dariet 5—10 minūtes 3 reizes nedēļā.

Pārlēkt ar virvi. Atkal, ja mugurai un locītavām nav problēmu un jūs varat veikt vingrinājumus ar lielu triecienu, virves izlaišana minūtes var izraisīt papildu kaloriju sadedzināšanu nedēļā. Pārslēgt vienreizējus lēcienus ar divkāršiem lēcieniem. Uzvelciet sporta apģērbu un čības un iegūstiet paklājiņu. Apgulieties uz muguras, salieciet ceļus un turiet kājas atsevišķi, gurnu augstumā.

sadedzināt taukus no augšstilbiem un gurniem

Saglabājiet savu mugurkaulu atvieglotu. Noslēdziet kuņģa muskuļus. Lēnām paceliet gurnus, līdz atrodaties horizontālā stāvoklī, no pleciem līdz ceļgaliem. Turiet 3 sekundes un pēc tam lēnām nolaidiet sevi.

Kur tiek mērīti augšstilbi. Vidukļa un gurnu attiecība

Atkārtojiet reizes. Saglabājiet pēdējās rep pozīciju.

sadedzināt taukus no augšstilbiem un gurniem

Nolaidiet gurnus par aptuveni 2,5 cm un pēc tam atgriezieties augšpusē. Dariet to minūti. Pēc tam dodieties atpakaļ uz zemi. Vai tupus.

Vingrojumi augšstilbiem

Stāviet ar kājām perpendikulāri gurniem. Noslēdz līgumu ar abs un atpūties uz papēžiem. Mict tauku deglis sevi tā, it kā jūs sēdētu zemā krēslā.

Ātrā ēdināšana; eļļa. Mēs noņemam visu no ledusskapja, ka tas satur kaitīgus taukus. Tikai tāpēc jūs varat zaudēt ātri kājām un gurniem.

Saglabājiet ceļus aiz pirkstiem. Veiciet šo vingrinājumu profila spoguļa priekšā, lai pārbaudītu savu stāju. Veiciet 3 sekunžu pārtraukumu, kad esat sasniedzis maksimālo punktu, kur var noliekties.

Piespiediet uz papēžiem un atgriezieties vertikālā stāvoklī. Ņem lokus. Lokšanās ir atšķirīga vienas kājas tupēšanas versija. Tas prasa lielāku gurnu darbu. Stāviet ar kājām vienā līmenī ar gurniem. Ielieciet labo kāju aiz kreisās pēdas, it kā jūs noliecaties lineāla priekšā.

"+a.rawdata.videos[f].label+'

Saliec abus ceļus un saliec. Centieties pēc iespējas nolaist labo kāju uz zemes. Noslēdziet muskuļus, lai mugura būtu taisna. Neliecieties uz priekšu. Atkārtojiet lokus katrā pusē. Veiciet sānu soļus. Atrodiet lokveida un mazu sporta zāli elastīgu.

Ielieciet to ceļa augstumā.

Kāda veida vingrinājumus izvēlēties svara zaudēšanai?

Veicot sānu pakāpienus, elastīgajai joslai jāiztur pretestība. Veiciet soli pa labi pēc iespējas plašāk. Lēnām pievienojiet kreiso kāju ar labo. Apmēram 3 metru attālumā no sāniem veiciet labo pusi. Pēc tam veiciet sānu soļus otrā virzienā, lai kreisā kāja trenētos.

  • Katrs no iepriekš minētajiem cēloņiem īpaši ietekmē jūsu ķermeņa un kāju formu.
  • Kā zaudēt augšstilba taukus 2 nedēļās Kā zaudēt augšstilba taukus 2 nedēļās Veidi, kā efektīvi zaudēt augšstilba taukus un novērst to atkārtošanos: uzturēt veselīgu uzturu un veikt pareizos vingrinājumus.
  • Kā padarīt gurnus mazāku - Padomi -
  • Lietojot tauku degļus grūtniecības laikā
  • Pārliecinieties, ka rulete ir iesaiņota ap ķermeni un paralēli semi.
  • Lietas, kas jums būs vajadzīgas Šajā rakstā: Tauku sadedzināšana.
  • Tauku deglis sklep

Atkārtojiet apmēram metrus katrā virzienā. Atkārtojiet šos vingrinājumus katru otro dienu.

Secinājums

Dariet to visu kopā un pēc tam tauku degļi tiešsaistē brīvdienu. Šī sērija ļauj izolēt kreiso un labo sānu, kā arī adduktora un nolaupītāja muskuļus augšstilba iekšpusē un ārpusē.

sadedzināt taukus no augšstilbiem un gurniem

Apgulieties paklāja kreisajā sadedzināt taukus no augšstilbiem un gurniem. Jūsu ķermenim jābūt taisnam un perpendikulāram. Pēc tam paceliet kājas un novietojiet tās uz otru pusi. Maksimālā pozīcija samazinās slodzi no muguras lejasdaļas, kamēr muskuļi ir saspringti.

Kā zaudēt svaru gurniem ar vingrinājumu

Saliekt labo kāju. Salieciet to līdz sānu augstumam un apstājieties. Lēnām nolaidiet to. Atkārtojiet 20 reizes. Lai panāktu lielāku stabilitāti, novietojiet roku ķermeņa priekšā. Šīs vingrinājumu sērijas laikā gurnus turiet viens otram virsū.

Pārvietojiet gurnus uz priekšu un atpakaļ.

Slaidākas augšstilbi un apaļie gurni 14 dienu laikā! Tauku zaudējumu treniņš

Izvēlieties kustības, kas ļauj gurnus turēt kopā un vēderu saspringt. Paceliet labo kāju pēc iespējas augstāk. Pēc tam paceliet kreiso, lai pievienotos labajam. Nolaidiet kreiso kāju uz zemes. Salieciet ceļus tā, lai tie būtu tādā pašā augstumā kā jūsu gurni uz zemes. Paceliet labo ceļgalu, turot kopā potītes.

Kā samazināt dibenu un gurnus

Atkārtojiet šo vingrinājumu augstāk. Paceliet kājas no zemes, bet ceļus turiet uz zemes.

sadedzināt taukus no augšstilbiem un gurniem

Paceliet labo ceļgalu, turot kājas uz augšu, un pēc tam atkal nolaidiet to. Novietojiet sevi bērna stāvoklī balasana jogā vai augļa stāvoklī.

Pēc tam apgriezieties un atkārtojiet sēriju otrā pusē. Tips Izpildiet vingrinājumus gurniem, veicot arī stiepšanos. Izstiepiet gurnu ārpusi, sekojot pozīcijai "četri skaitļi", kur jūs saliecat labo teļu virs kreisās augšstilba un velciet kreiso kāju pret sevi. Stāviet stāvoklī 30 sekundes un pārslēdziet sānus.

';html+=c.DOC_H1.slice(0,1).toUpperCase()+c.DOC_H1.slice(1);html+='

Stiepšanās saliekšanai tiek veikta šādi: novietojiet sevi sākuma skrējēja stāvoklī un ielieciet rokas kāju iekšpusē, netālu no potītēm. Nostājieties 30 sekundes un pārslēdziet sānus.

Lietas, kas jums būs vajadzīgas Vingrošanas paklājs.