Pāriet uz saturu

Getty Images Izklausās mulsinoši, ka, lai zaudētu taukus, jāēd mazāk kaloriju nekā sadedzina, bet, lai veidotu muskuļus, ir jāēd vairāk kaloriju nekā sadedzina. Dietologs ir sagatavojis ēdienkarti ar ēdienreizēm, kuras satur bagātīgus GH prekursorus, kas stimulēs dabisko ražošanu un sekrēciju organismā. Pieskaroties grīdai, nolaidiet ķermeni regulārā tupus pozīcijā. Rīta uzkoda 1. Saistītie stāsti 'Svari palīdz jums uzlikt lielāku muskuļu masu, un svars arī palīdz sadedzināt vairāk kaloriju,' saka Khaders.

Pēc nedēļas ir pietiekami zaudēt no 0,5 līdz 1 kg liekā svara. Ja palielinās svara zudums, palielināsies risks, ka muskuļi iekļūs šķelšanās procesā.

tauku sadedzināšanas simptomi balta nieru pupiņu uzkodas

Kā padarīt jūsu ķermeņa daļu ar degļu kaloriju skaitu? Vienkārši jāsamazina ikdienas diētas kaloriju saturs par vienībām, ņemot vērā to, ka patērēto produktu kopas vidējā ieteicamā sadedzināt taukus iegūt muskuļus vērtība ir kaloriju robežās.

Šī tehnika var nodrošināt muskuļu stiepšanās izdevīgi, lai lielākā daļa cilvēku. Vai ir atšķirība ietekmē vēdera ārstēšana ar vienu vai divām galvām attieksmi? Kā mums vajadzētu izvēlēties? A: tas Ir ieteicams, ka visiem pacientiem, kas lieto divus apstrādes galvas, tajā pašā laikā.

Tātad jūs izveidojat kaloriju deficītu un aktivizē tauku dedzināšanu. Izvēlne tauku dedzināšanai, nevis muskuļiem Muskuļi sastāv no olbaltumvielām, tādēļ diētai jābūt bagātīgai, pirmkārt, olbaltumvielai.

Fresh articles

Tas novājēšana ēd 28 nedēļā, ka, lai palielinātu muskuļu masu, vienlaicīgi taukus sadedzinot, jums vajadzētu patērēt proteīna produktus pietiekamā daudzumā. Sievietēm minimālā dienas olbaltumvielu deva ir 48 g, lai iegūtu spēcīgāku dzimumaktu — 56 g. Lai iegūtu šo daudzumu, katrā ēdienreizē ir jāiekļauj aminoskābju saturs. Augstas kvalitātes olbaltumvielu avoti galvenokārt ir dzīvnieku izcelsmes produkti: vistas gaļa, tītari mājdzīvniekijūras veltes; zema tauku satura sarkanā gaļa; vājpiens un skābie piena produkti, vistas olas.

Augu proteīni atrodami pākšaugos un riekstos. Foto: sadedzināt taukus, nevis muskuļus Izrādās, ka jūs nevarat samazināt kaloriju saturu ikdienas uzturā, pateicoties olbaltumvielām.

slimming ēd olas rīsi svara zudumu treneri mājās

Dariet to ar ogļhidrātiem. Šī pieeja un muskuļi saglabāsies, un tauki iznīcināsies.

300 sit-up - programmas efekti

Ēd 60 līdz gramus ogļhidrātu dienā. Produkti, kas satur daudz cukuru, neizslēdz no diētas pilnībā, bet vienkārši samazina to patēriņu.

izņemt tauku traipu no koka kādi 40 lbs svara zudums izskatās

Ogļhidrātu avoti ir graudaugi, cieti saturošas saknes un dārzeņi, daži augļi piemēram, banāni, vīnogasmaize, un saldumus. Lielāko daļu dārzeņu, augļu un ogu var ēst bez bailēm. Turklāt šis pasākums ir pat nepieciešams, jo lielākā daļa no šīs kategorijas produktiem, ir maz kaloriju, bet tas ir bagāts vitamīnu un minerālvielu sastāvu. Centies ēst veģetāros labības ne tikai katru dienu, bet ar katru ēdienu. Naktī jūsu ķermenis ir nokļūt līdz g augļu āboli, aprikozes, persiki, citrusu augļi, kivi, granātābolu, aveņu ucun vairāk nekā g dārzeņu spināti, paprikas, skvoša, gurķi, tomāti, kāposti, brokoļi uc.

Savādi pietiekami, bet arī no taukiem nevajadzētu atteikties, jo tie ir nepieciešami, lai ražošanas hormoniem, un šie reaktīvās savienojumi ir svarīga loma procesā muskuļu augšanu.

Iepazīstiet GH diētu, atbalstot svara zaudēšanu un muskuļu hipertrofiju

Jāizmanto tikai nepieciešami nepiesātinātie tauki. Tās ir daļa no jūras zivīm, augu eļļām, riekstiem, saulespuķu sēklām un sezama sēklām. Katru dienu tiek prasīts uzņemt taukus ar 1 g vielas daudzumu uz 1 kg ķermeņa svara. Starp citu, nepiesātinātās taukskābes palīdz zaudēt svaru un aktivizējot procesu, sadalot tauku nogulsnējumus un samazināt līmeni "sliktā" holesterīna līmeni asinīs.

Foto: sadedzināt taukus, nevis muskuļus Uztura bagātinātāju uzņemšana Labāk nav eksperimentēt ar tauku degļiem, bet olbaltumvielu kokteiļiem ir vērts pievērst uzmanību. Tiem piemīt zemas kaloritātes saturs un piesātinājums ar aminoskābēm, proti, olbaltumvielām.

Olbaltumvielu krata sniegs ķermeņa novājēšanu personu ar papildu augstas kvalitātes proteīnu, kas aizsargā muskuļus no iznīcināšanas un palīdz atbrīvoties no ienīsto kilogramiem.

kā palielināt vielmaiņas svara zudumu kāpēc noņemt taukus no vistas krājumiem

Izvēlieties sūkalu, sojas vai olu proteīnu. Jāievēro šis papildinājums no rīta divas stundas pirms gaidāmās fiziskās slodzes un arī 60 minūtes sadedzināt taukus iegūt muskuļus treniņa.

Ja jūs vēlaties ne tikai sadedzināt taukus iegūt muskuļus muskuļu masu tauku dedzināšanas procesā, bet arī palielināt to, izmantojiet proteīnu satricinājumu pat pārtraukumos starp ēdienreizēm.

No rīta ēdiet šīs trīs lietas kopā, un vēdera tauki izzudīs nakti

Sporta papildinājums nav aizliegts ar pilnu vakariņām. Burn tauki, nevis muskuļi: Exercise Lai saglabātu un palielinātu muskuļus un tajā pašā laikā zaudētu svaru, jums ir kompetenti kombinēt sirdsdarbības treniņus ar izturību.

Pirmais treniņš vairākas reizes nedēļā: vismaz 3, ne vairāk kā 5.

Vai es varu zaudēt taukus un iegūt muskuļus tajā pašā laikā? Lai uzlabotu sportisti vai kultūrists, kas vēlas iegūt lielu daudzumu muskuļu, vienlaikus zaudējot lielu daudzumu taukušie mērķi bieži ir pretrunā viens ar otru. Cilvēka muskuļu veidošanai ir jāēd vairāk kaloriju, nekā jūs sadedzināt, bet tauku zaudēšana prasa mazāk kaloriju nekā jūs sadedzina. Ja zaudējat taukus, jūsu muskuļi nesaņem degvielu, kurai tie vajadzīgi, lai palielinātu.

Kopējais nodarbību ilgums šim laika intervālam ir ne mazāks par minūtēm. Spēka slodze jūsu ķermenim jādod reizes noteiktā laika periodā. Ieteicamais viena treniņa ilgums ir no 20 minūtēm līdz pusstundai. Jūsu kardio vingrinājumu intensitātei jābūt mērenai. Jūs varat praktizēt braukšanu, riteņbraukšanu, peldēšanu, dejām vai koncentrēties uz kardioaparatūru.

Spēka treniņš apvieno vingrinājumus ar svariem, izometriskās sporta tehnikas. Ir nevajadzīgi veikt vingrinājumus, lai stiepjas muskuļus pilates vai joga.

pārtikas produkti kas deg tauku rokās svara zudums pt 1

Foto: sadedzināt taukus, nevis muskuļus Sportiskas slodzes optimāla versija svara zudumam ar muskuļu masas saglabāšanu — šī intervāla apmācība, kas ir sirds un anaerobo tehnoloģiju kombinācija, dažāda intensitātes vingrinājumi ar īsām pauzēm.

Ja jūs joprojām izvēlēsieties atsevišķi veikt kardio un spēka ķermenis slaids echantillon, neaizmirstiet no tiem pārtraukt.

';html+=c.DOC_H1.slice(0,1).toUpperCase()+c.DOC_H1.slice(1);html+='

Turklāt sporta nedēļas vidū aizņem vairākas dienas. Tas palīdzēs jums izraisīt muskuļu augšanu. Tomēr jūsu atpūtai nevajadzētu būt pasīvai. Jūs varat turpināt iesaistīties tādās fiziskās audzināšanas dienās, samazinot vingrinājumu intensitāti un izvēloties mazāk enerģijas patērējošas metodes.

slim noteikti dažu stundu laikā sauna pod svara zudums

Maltītes pirms un pēc apmācības Ir svarīgi pievērst uzmanību patērētās pārtikas kvalitātei gan pirms fiziskās slodzes, gan pēc fiziskās slodzes. Galu galā mēs varam atbalstīt muskuļus ar tauku dedzināšanas procesu ķermenī lielākā mērā no iekšpuses.

300 sēdus - par ko tas ir?

Pirms sākat apmācību, dzeriet daudz šķidruma un izmantojiet nedaudz ogļhidrātu pārtikas. Dariet to pusstundu pirms nākamās slodzes. Piemēri ārstē jogurta un veselas krekeri vai maizi, daļu no auzu un 1 augļu ābolu, apelsīnu, bumbieru.

Noliecieties, izbalināt, nogurt … tie visi nozīmē vienu un to pašu: ķermeņa pārkomponēšanu. Šie cilvēki zina, ko vēlas — mazāk tauku un vairāk muskuļu - bet bieži vien nezina, kas nepieciešams, lai tur nokļūtu.

Foto: sadedzināt taukus, nevis muskuļus Kad jūsu sesija ir pabeigta sports, dzert ūdeni, un pēc tam pusstundu, ēst daļu no olbaltumvielu un ogļhidrātu — lai aizvērtu "ogļhidrātu logu" un aizsargāt muskuļus no bojājumiem. Kā pārtikas šajā gadījumā piemērotā tasi kakao vai karstu šokolādi, glāze svaigi spiestas sulas, žāvētiem augļiem un riekstiem maisījumu medus, zemesriekstu sviestu šķēle maizes. Zaudēt svaru bez bojājumiem muskuļiem!

Please share to your friends: Related articles.