Pāriet uz saturu

Labāk ir atrast līdzīgi domājošus cilvēkus, kuri nodarbosies ar simulatoriem un būs konkurences vērti. Bieži vien mērķis doties uz sporta zāli ir svara zaudēšana.

svara zuduma bloķēšana

Jūsu ģenētika nosaka ne tikai sejas vaibstus, bet arī ķermeņa uzbūvi. Ja jūsu vecāki ir izdilis, pastāv arī iespēja, ka jūs izrādīsities izdilis. Jūsu ķermeņa tauku koncentrācija un vielmaiņas ātrums būs atkarīgs no jūsu ģenētikas.

Psiholoģiskā attieksme: mēs reaģējam uz notiekošo pareizi

Bet vai tas nozīmē, ka jūs neko nevarat darīt? Ja jūs plānojat veidot muskuļus un jums ir izdilis rāmis, tas neraizējas. Ir stratēģijas, kuras varat īstenot, lai izveidotu lielapjomu.

tauku dedzināšana vīriešu fitness

Šeit ir astoņas stratēģijas, kā izdilis cilvēki varētu iegūt muskuļu masu. Pirms treniņa ņemiet ogļhidrātus Jūsu maltīšu laiks ir svarīgs. Ogļhidrātu lietošana tūlīt pēc treniņa var nebūt labākā ideja.

Uzrakstīt recenziju

No otras puses, maltītes ar ogļhidrātiem, piemēram, makaronus, var uzskatīt par labu maltīti pirms treniņa. Tas, ko dara šī maltīte pirms treniņa, ir rezerves olbaltumvielas jūsu sistēmā.

Ogļhidrāti nodrošina ATP, lai novērstu muskuļu katabolismu. Reklāma Bet vai tas nozīmē, ka jūs nevarat lietot citus uztura bagātinātājus kā maltīti pirms treniņa?

  1. Elektriskais remonts Viss, kas jums jāzina par tauku dedzinātājiem.
  2. Intermitējošs tukšais vs ūdens tukšā dūšā svara zudums

Ir arī citi papildinājumi pirms treniņa, kurus varat lietot, piemēram, BCAA un CLA, kas, kā zināms, dara brīnumus muskuļu katabolisma sadedzināt tauku izdilis.

Paņemiet daudz olbaltumvielu kā maltīti pēc treniņa Pēc pamatīga treniņa ir ļoti svarīgi, lai jūs uzreiz uzņemtu olbaltumvielām bagātu maltīti.

Pareizs uzturs ir veiksme sporta zālē

Tas var būt pārtikas un piedevu veidā. Sūkalas kļūst par lielisku iespēju kā maltīti pēc treniņa, jo tā dod organismam viegli absorbējamas olbaltumvielas un aminoskābes. Izņemot sūkalas, ir arī ieteicams koncentrēties uz BCAA piedevu lietošanu. Atšķirībā no citām neaizvietojamām aminoskābēm, BCAA nav nepieciešams apstrādāt aknās.

Populārākie sviedrus izsitošie, BO-Killing Merino vilnas T-krekli

Tādā veidā jums ir viegli pieejamas neaizvietojamās aminoskābes, kas ir gatavas absorbēt skeleta muskuļos. Reklāma Tagad jūsu ēdienam ir labs aicinājums, ja varat ieguldīt naudu baltajā gaļā. Vistas krūtiņa ir lielisks baltās gaļas avots. Cik daudz olbaltumvielu vajadzētu patērēt, ja jūs plānojat vienā dienā palielināt muskuļu masu? Jums katru dienu jālieto 1,5 grami olbaltumvielu uz vienu gramu ķermeņa svara.

Ko darīt, ja ir liekie tauki uz vēdera?

Tas vienkārši nozīmē, ka, ja vēlaties būt mārciņas, jums vajadzēs patērēt apmēram gramus olbaltumvielu. Gulēt vismaz 8 stundas dienā Muskuļu masas veidošana nav tikai treniņš.

Saistītie Produkti

Tam ir arī kāds sakars ar jūsu veikto atpūtas daudzumu. Kāpēc atpūtai ir milzīga loma muskuļu veidošanā?

labākais tauku zaudējumu šarms

Saskaņā ar pētījumu, tas ir atpūtas laikā, kad palielina augšanas hormonus. Reklāma 4. Augstas intensitātes zemas atkārtošanās treniņi Ja jūsu mērķis ir palielināt masu, ļoti ieteicams veikt zemas atkārtošanās augstas intensitātes treniņus. Lieli atkārtojumi parasti ir paredzēti tauku sadedzināt tauku izdilis.