Pāriet uz saturu

Sākt ar darot to 1 minūti un pēc tam lēnām palielināt savu laiku un reps. Svari tiek piestiprināti pie taisnām rokām, kamēr mugura ir saliekta.

Vingrinājumi

Viena nodarbība paredzēta minūtes. Diena 1: Kājas, un sēžamvieta Šis komplekss ir paredzēts, tonizē un attīstību, kāju ikru un sēžas muskuļu masāžu.

Kādas alternatīvas dubultzoda samazināšanā, sejas skulpturēšanā piedāvā mūsdienu estētiskā medicīna

Mahi puses Nostājieties pie sienas, pieaug uz zeķes. Paceliet kreiso kāju, aizvedot viņas mazliet malā un pavelkot pie zeķi, otra kāja balstās uz pirksta. Darbojas ar kāju veiciet vēzienu virzienā, augšā turēt uz dažām sekundēm, pēc tam lēnām nolaidiet uz leju.

sadedzināt atpakaļ taukus ar atsvariem

Mahi atpakaļ Sākuma stāvoklis — pie sienas, uz zeķītēs. Paceliet kreiso kāju taisni, kam velk zeķes par sevi. Aizvediet darba kāju atpakaļ līdz sprieguma sēžamvietas, aizturiet gaisā dažas sekundes, tad atgriezieties sākuma stāvoklī.

sadedzināt atpakaļ taukus ar atsvariem

Korpuss līdzens, nav liesa, uz priekšu. Pacēlāji kājas uz augšu, koncentrējoties Lūdzu, pieņemiet ceļgalu-loks stāvoklis, mugura taisna, skatiens vērsts grīdā. Preload kreiso man vajadzētu noņemt vistas taukus, uzvelciet zeķes un pacelt maksimāli augstu virs grīdas, saglabājot taisnu stāju.

Kas jums jāzina par treniņiem novājēšanu

Aizturiet augšā kāju uz dažām sekundēm un nolaidiet uz leju, nepieskaroties ceļa grīdas. Kā svēruma var izmantot nelielu hantele — kg, aproces, jo mati nekļūst smagi vai pudeli ar ūdeni, kas būtu tur darbojas ar kāju.

  • Lietas sadedzina ķermeņa tauku
  • 10 efektīvi vingrinājumi, lai tonizētu rokas bez svariem | elmimotors.lv
  • Recenzijas Tagi: izmantot sejas, izmantot mute, zaudēt svaru atsvari, izmantot sejas, sejas plānāks, zaudēt svaru stick, zaudēt svaru kluči, ķīniešu, zaudēt svaru krelles, masāža muti, zaudēt svaru pet.
  • Laiks tievēšanai - Chocolate Slim
  • Vingrojumi notievēšanai - Keto Diet

Pacēlāji kājas pusi, īpašu uzmanību pievēršot Sākotnējā situācija, kā iepriekšējā vingrinājumā. Tikai tagad jums būs pacelt kājas uz augšu, bet uz sāniem.

Rašanās iemesli lieko tauku

Lai komplikācija var arī izmantot papildus svaru. Tupēt pie sienas Nostājieties ar muguru pie sienas, attālums starp pēdām, ne vairāk par centimetriem. Nolaidiet korpuss līdz paralēles gurnu ar grīdu, skar muguru pret sienu.

Par attiecībām Apaļo kāju treneris.

Atkārtot 30 reizes. Pacēlāji sadedzināt atpakaļ taukus ar atsvariem ar audzēšanu kāju Guļus uz muguras, liesa iztaisnotie kājas pie sienas, rokas izstiepiet virs galvas. Izelpojot celt korpusu un, pieskaroties sienām ar rokām, izklāšana, kad to kājas puses. Pēc tam virziet tuvāk divus pirkstus, kājas kopā, atgriezieties sākuma stāvoklī.

Sēdi uz saliktām kājām, sēžamvieta uz papēžiem. Izstiepiet taisnas rokas uz priekšu, krūtis uz gurniem.

Veiciet vingrojumu 25 reizes. Tupēt fiksē pie sienas Nostājieties ar muguru pie sienas, uz leju stāvoklī tupēt tā, lai leņķi ceļos bija taisna, lāpstiņas cieši piespiesti pie sienas, viena kāja uz citu. Turiet tādu pozīciju uz sekundēm, balstoties uz vienas kājas, tad uz tādu pašu laiku, balstoties uz citu. Ieelpo zemāku gurnu līdz paralēles ar grīdu.

Apmācībai noteikti jāizvēlas pareizā mūzika, tas palīdzēs radīt noteiktu atmosfēru.

Pēc lēciena zeme ar saliektiem ceļgaliem. Pacelšanas kājas uz augšu ar savstarpēji cits Lūdzu, pieņemiet pozīcijā guļot uz sāniem, pieaug uz elkoņa. Augšējā kāja saliekta celī un izvirziet apakšējo kāju uz pēdas, varētu turēt roku.

sadedzināt atpakaļ taukus ar atsvariem

Izvēlēties maksimāli uz augšu apakšējo kājas, sajūtiet, kā darbojas iekšējā virsma, augšstilba.