Pāriet uz saturu

Spināti un brokoļi Šajos pārtikas produktos ir daudz C vitamīna, kas paātrina vielmaiņu un palīdz ātri atbrīvoties no tauku nogulsnēm vidukļa zonā. Zaļā tēja: Otrais labākais produkts, ko izmanto svara zaudēšanai, ir zaļā tēja, kas ātri var sadedzināt taukus. Āboli ir ātri sadedzinoši pārtikas produkti. Protams, jums būs jāaizmirst par konditorejas izstrādājumiem, ceptiem, taukainiem un saldiem. Daudzi uzskata, ka simtiem abs veikšana var novērst vēdera taukus un iegūt perfektu abs.

Dash Receptes Vai vēlaties veselīgi zaudēt svaru? Uzkrājiet šos 19 taukus dedzinošos ēdienus Ja Tu gribi zaudēt svaruveselīga uztura ēšana ir būtiska - un tas arī jūsu ķermenim un prātam ļaus justies labāk.

Veselīga uztura režīms sastāv no uztura, kas bagāts ar augļiem, dārzeņiem, pilngraudiliesas olbaltumvielas un veselīgi tauki.

Kā iegūt meiteni, lai tā patiktu tev? Tauku dedzināšana ir viena no mūsdienu pasaules lielākajām bažām.

Konkrēti, šķiedrvielas ir būtiska svara zaudēšanai, jo tā palielina pilnību, ilgāk sagremojas un ilgāk uztur jūs pilnvērtīgu un apmierinātu, kas var netieši samazināt cilvēka pārtikas patēriņu, atzīmē Ehsani.

Uztura olbaltumvielas ir arī svarīgi iekļaut katrā ēdienreizē un uzkodā, jo tas arī palīdz ilgāk uzturēt cilvēku piesātinātu, saka Ehsani.

ĒDINĀJUMS, KURAM ATTIECAS NEVIENAS SIEVIETES SIRDS! Recepte no SERGO PULVERA! Kebabs un Khashlama

Tas arī palīdz saglabāt cilvēka muskuļu masu un zaudēt ķermeņa taukus, samazinot kaloriju daudzumu. Ja jūsu mērķis ir svara zaudēšana, ierobežojot noteiktus pārtikas produktusvar būt noderīgi arī tie, kuriem ir maz uztura un daudz kaloriju, piemēram, deserti, saldie dzērieni un alkohols.

Vai vēlaties veselīgi zaudēt svaru? Uzkrājiet šos 19 taukus dedzinošos ēdienus

Un, lai gan neviens ēdiens maģiski neliks jums zaudēt svaru, tas ir īpašs veselīga pārtika var likt jums uz pareizā ceļa. Šeit ir 19 no labākajiem pārtikas produktiem, kas palīdzēs jums sadedzināt taukus. Pārtikas produkti, kas sadedzina taukus Farro Iespējams, ka daudzi cilvēki nekad iepriekš nav dzirdējuši par farro.

  • Tauku dedzināšana boksa ķēde
  • Tāpat kā čili, es to varu izmantot savos kokteiļos un sulās, un to var arī pārkaisīt ar augļu desertiem.
  • Dash Receptes Vai vēlaties veselīgi zaudēt svaru?
  • Kroger tauku deglis

Farro ir sens grauds, kas garšo riekstu, ir košļājamas tekstūras un to var ēst atsevišķi, to var izmantot rīsu, makaronu vai graudaugu vietā, saka Ehsani. To var izmantot graudu trauku vai plovu pagatavošanai, un to var pievienot gandrīz jebkuram, piemēram, salātiem, zupas vai sautējumiem.

Farro satur daudz uztura šķiedrvielu, olbaltumvielu, maz tauku, antioksidantu un satur magniju, selēnu un cinku. Rafinētu graudu vietā lietojot veselus graudus, piemēram, Farro, kas saistīts ar zemāku ķermeņa tauku daudzumu un zemāku ĶMI. Pinto pupiņas TO pētījums iekš American Journal of Clinical Nutrition pārskatīja uztura pulsa pupiņu patēriņa ietekmi uz ķermeņa svaru, kas parādīja, ka pupiņu pārtika kas padara u sadedzinātu taukus var palīdzēt cilvēkiem zaudēt svaru vai saglabāt to, saka Klingers.

Uztura, kas bagāta ar lielu daudzumu pārtikas vai ūdens ar lielu daudzumu ūdens, lietošana ir saistīta ar svara zudumu, jo šie augsta ūdens ēdieni piepilda cilvēka kuņģi, liekot ēst mazāk ēdienreizēs. Daudzi cilvēki katru dienu cenšas iekļūt ieteicamajā ūdens daudzumā, apēdot 1 vai 2 tases arbūzu, tas var palīdzēt cilvēkam sasniegt ieteicamo šķidruma daudzumu dienā.

Tauku dienas likme. Cik kalorijas ir kilogramā tauku Cik kaloriju sadedzina 1 grams tauku

Uzturs vienā porcijā: Arbūzs 1 glāze : 46 cal, 0 g tauku, 12 g ogļhidrātu, 9g cukura, 2 mg nātrija, 1 g šķiedrvielu, 1 g olbaltumvielu. Auzu pārslas Vai zinājāt, ka auzu pārslu ēšana var palīdzēt zaudēt svaru? Auzu pārslu ēšana pārsniedz sirds veselību - šķīstošās šķiedras jūs apmierina vairākas stundas.

Arī auzu pārslas dod jums ilgstošu enerģiju, lai jūs varētu ilgāk sportot, kā rezultātā sadedzinātu vairāk kaloriju, saka Klingers. Šo saldo, mazkaloriju un daudz šķiedrvielu saturošu augļu iekļaušana uzturā var pārtika kas padara u sadedzinātu taukus jūsu saldo zobu un palīdzēt ar vēlamo svara zudumu, saka Ehsani. Uzturs vienā porcijā: Avenes 1 glāze : 65 cal, 0 g tauku, 15 g ogļhidrātu, 5 g cukura, 1 mg pārtika kas padara u sadedzinātu taukus, 8 g šķiedrvielu, 2 g olbaltumvielu.

Es esmu tofu Sojai var būt svarīga loma svara zaudēšanā.

pārtika kas padara u sadedzinātu taukus

Pētījumi rāda, ka sojas proteīns, kas iekļauts veselīga dzīvesveida sastāvdaļā, var palīdzēt kontrolēt svaru un samazināt vēdera tauku daudzumu, saka Klingers. Kale satur daudz folātu, K, C, A, B6 vitamīna, mangāna, kalcija, vara, kālija, magnija, dzelzs un olbaltumvielu. Šis tumšais lapu zaļais ievārījums ir ne tikai pildīts ar barības vielām, bet arī vienā porcijā satur 3 gramus olbaltumvielu, kas ir daudz, salīdzinot ar citiem lapu zaļumiem. Tas ir ļoti maz kaloriju, daudz ūdens, un uzturvielu, kas bagāts ar zemām kalorijām, uzturvielu blīvs ēdiens ir saistīts ar svara zaudēšanas veicināšanu.

Uzturs vienā porcijā: Kale 1 glāze neapstrādāta : 33 cal, 0 g tauku, 6 g ogļhidrātu, 0 g cukura, 0 mg nātrija, 2 g šķiedrvielu, 3 g olbaltumvielu. Avokado Avokado ir lielisks veselīgu tauku avots, un ir pierādīts, ka augsts šķiedrvielu saturs liek apetīti, liekot stundām justies pilnvērtīgam un apmierinātam, saka Klingers.

  • James k zudumu svars
  • Elektriskais remonts Viss, kas jums jāzina par tauku dedzinātājiem.
  • Sievietēm ir svarīgi būt ne tik plānām, cik veselīgām un piemērotām.
  • Nutrivix cena

Tas pat satur vairāk probiotiku nekā parastais jogurts. Tas satur arī 11 gramus olbaltumvielu. To var lieliski izmantot kā pamatu jūsu kokteiļiem, to var dzert atsevišķi, un pat laktozes nepanesamības personas, iespējams, panes šo dzērienu. Tas ir arī bagāts ar kalciju un D vitamīns kas atbalsta kaulu veselību. Uzturs vienā porcijā: Kefīrs 1 glāze : kal, 2 g tauku, 18 g ogļhidrātu, 17 g cukura, mg nātrija, 0 g šķiedrvielu, 11 g olbaltumvielu. Zemenes Zemenēs dabiski ir maz cukura un kaloriju, kā arī daudz šķīstošo šķiedrvielu un slimību profilakses antioksidantu, padarot tās par ideālu papildinājumu svara zaudēšanas plānam, saka Klingers.

Novājēšanas līdzekļi

Šīs uzturvielu iesaiņotās sēklas ir piepildītas ar omega-3 taukiem kas palīdz mazināt iekaisumu, atbalsta smadzeņu un sirds veselībuuztura šķiedrvielām kas piepilda jūsu vēderu un olbaltumvielām neļauj jums justies apmierinātam. Uzturs vienā porcijā: Čia sēklas 2 ēdamkarotes : kal, 10 g tauku, 10 g ogļhidrātu, 0 g cukura, 0 mg nātrija, 10 g šķiedrvielu, 6 g olbaltumvielu. Saistīts: 15 labākie treniņi svara zaudēšanai Liesa gaļa Ir pierādījumi, ka augsts olbaltumvielu saturs diētas var izraisīt kaloriju patēriņa samazināšanos, kā rezultātā svara samazināšanās to piesātinošās iedarbības dēļ.

Konservēta liesa gaļa, piemēram, laša konservi, tuncis, vistas gaļa, var sniegt tādas pašas priekšrocības, bet par zemākām izmaksām, saka Klingers.

pārtika kas padara u sadedzinātu taukus

Uzturs vienā porcijā: Lasis, konservēts 3 oz : cal, 6,3 g tauku, 0 g ogļhidrātu, 0 g cukura, 0 mg nātrija, 0 g šķiedrvielu, 20 g olbaltumvielu Valrieksti Valrieksti satur veselīgus taukus, nedaudz šķiedrvielu un olbaltumvielu, saka Ehsani.

Valrieksti satur E vitamīnu, un tiem ir vislielākie antioksidantu ieguvumi un omega-3 daudzums no visiem pārējiem riekstiem. Ēdot ar omega 3 bagātu pārtiku, var samazināties sirds slimību attīstības risks, samazināties ķermeņa iekaisums un uzlabota smadzeņu darbība.

Kā atbrīvoties no vēdera

Uzturs vienā porcijā: romiešu salāti 1 glāze : 15 kal, 0,3 g tauku, 2,8 g ogļhidrātu, 1 g cukura, 7 mg nātrija, 1,8 g šķiedrvielu, 1 g olbaltumvielu Ūdens Lielākā daļa cilvēku katru dienu cenšas dzert pietiekami daudz ūdens, saka Ehsani. Standarta ieteikums vienmēr ir bijis vismaz 64 unces vai 8 tases ūdens dienā. Katru dienu dzerot pietiekami daudz ūdens, tas ir labs vispārējai veselībai, tajā ir 0 kalorijas un tas palīdz kontrolēt svaru.

Bieži vien mēs varam domāt, ka esam izsalkuši, lai gan patiesībā mēs vienkārši esam izslāpuši. Palielināts ūdens patēriņš ir efektīva svara zaudēšanas stratēģija, viens pētījums atklāja, ka pusmūža un vecāki pieaugušie, kuri pirms ēšanas 3 reizes dienā izdzēra 2 tases ūdens, ēšanas laikā dalībnieki ēda 75 vai 90 kaloriju mazāk, kas dienā sasniedza līdz kalorijām. Uzturs vienā porcijā: 0 kalorijas Saldais kartupelis Saldie kartupeļi ir ne tikai piepildīti ar šķiedrvielām, kas palīdz ilgāk justies sātīgiem; bet arī ir ievērojams daudzums A vitamīna un citu vitamīnu un minerālvielu.

Piesātinājums noved pie tā, ka ēd mazāk, saka Klingers. Uzturs vienā porcijā: Saldais kartupelis 1 glāze : cal, 0,1 g tauku, 27 g ogļhidrātu, 6 g cukura, 73 mg nātrija, 4 g šķiedrvielu, 2,1 g olbaltumvielu Bietes Bietēs ir maz kaloriju, daudz vitamīnu, minerālvielu antioksidantu un šķiedrvielu, saka Ehsani. Tie satur arī uztura nitrātus, kas pārvēršas par slāpekļa oksīdu, kas paplašina asinsvadus un var izraisīt asinsspiediena pazemināšanos un palielināt asins plūsmu un pat uzlabot sportisko sniegumu.

Uzturs vienā porcijā: Bietes 1 glāze neapstrādāta : 59 g cal, 0 g tauku, 13 g ogļhidrātu, 9 g cukuru, mg nātrija, 4 g šķiedrvielu, 2 olbaltumvielas.

pārtika kas padara u sadedzinātu taukus

Saistīts: 40 labākie pārtikas produkti svara zaudēšanai Beztauku Jā jogurts Pētnieki demonstrēja ka cilvēki, kas lieto beztauku jogurtu trīs porcijas dienākā arī veselīgu zemu kaloriju diētu, zaudē vairāk svara un ķermeņa tauku nekā ēdāji, kas nav jogurta ēdāji. Tāpat svarīgi atzīmēt, ka jogurta ēdāji patērēja vairāk D vitamīna, vairāk kalcija un vairāk kālija ar mazāk pievienotu cukuru un mazāk nātrija nekā ēdāji, kas nav jogurta ēdāji, saka Klingers.

10 pārtikas produkti, kas sadedzina taukus

Epasta adrese Lūdzu ievadiet derīgu e-pasta adresi. Paldies, ka reģistrējāties! Lūdzu, pārbaudiet savu e-pastu, lai apstiprinātu savu abonementu.

Lēcas Lēcas ir ļoti barojošs ēdiens, kuru vajadzētu un var bieži iekļaut diētā, saka Ehsani. Lēcās ir daudz uztura šķiedrvielu un olbaltumvielu, kas var palīdzēt cilvēkam ilgāk justies sātīgam un apmierinātākam. Tajos ir arī maz kaloriju, daudz dzelzs, kālija un folātu.