Pāriet uz saturu

Atņemiet savu vecumu no šī skaitļa, pieņemsim, ka 25 un iegūsim Tas trenē visu ķermeni un attīsta muskuļu masu kājās. Atrodi iedvesmu Ceļojuma sākumā uzņemiet digitālu attēlu ar sevi bez krekla. Cilā svarus vakarā Pēc darba dienas dodies taisnā virzienā uz svaru zāli, tādējādi tu uzlabosi metabolismu uz turpmākajām 16 stundām. Katram apmācības virzienam ir sava sirdsdarbības formula.

miega laikā ķermenis sadedzina taukus labākais veids kā sadedzināt taukus uz keto

Pētījums rāda, ka miega trūkums var novērst miega laikā ķermenis sadedzina taukus zudumu Autors: Denise Mann Tas var būt jūsu miega paradumi. Miega zudums var traucēt pat jūsu labākajiem mēģinājumiem zaudēt svaru, saskaņā ar jaunajiem pētījumiem 5.

miega laikā ķermenis sadedzina taukus kā uzreiz sadedzināt ķermeņa taukus

Tā vietā, ķermenis sadedzina liesās ķermeņa masu, viņš saka. Dienas beigās svara zudums var būt vienāds, bet cilvēki, kas gulē pietiekamu miegu, zaudē vairāk tauku nekā viņu miega zaudētie kolēģi. Miega zudums kavē uzturu Jaunais pētījums ar 10 lieko svaru pieaugušajiem tika veikts divu, divu nedēļu intervālos. Dalībnieki ēda zemu kaloriju diētu un bija plānots gulēt 8,5 stundas naktī divas nedēļas un 5,5 stundas nakti divas nedēļas.

miega laikā ķermenis sadedzina taukus prix ​​de body slaids uz leju

Pētnieki izmēra svara zudumu, tauku zudumu un bez ķermeņa masas. Ilgāka miega iejaukšanās laikā dalībnieki no nakts vidēji saņēma aptuveni 7 stundas un 25 minūtes miega laikā, bet saīsinātās miega laikā viņi gulēja 5 stundas un 14 minūtes. Katra divu nedēļu intervences laikā dalībnieki zaudēja aptuveni 6,6 mārciņas.

miega laikā ķermenis sadedzina taukus ķermeņa slim augu balts

Galvenā atšķirība bija tauku zuduma ziņā. Divu nedēļu laikā, kad viņi saņēma atbilstošu miegu, vīrieši un sievietes zaudēja 3,1 mārciņas tauku un 3,3 mārciņas tauku bez ķermeņa masas kas galvenokārt veidojās no olbaltumvielām. Savukārt vīrieši un sievietes zaudēja 1,3 mārciņas tauku un 5,3 mārciņas tauku bez masas, kad viņi gulēja īsāku laiku, pētnieki ziņo. Divu nedēļu laikā, kad viņu miega laiks bija ierobežots līdz 5,5 stundām naktī, dalībnieki redzēja tuvu 10 punktu paaugstināšanai apetītes hormona ghrelīna līmeni.

miega laikā ķermenis sadedzina taukus labākais tauku deglis bez jitters

Turpinājums Vēlaties zaudēt svaru? Leptīns un ghrelīns ir divi galvenie hormoni, kas iesaistīti apetītes modulēšanā, viņš skaidro. Leptīns ir "apstāšanās" hormons, kas liek jums pārtraukt ēst, kad esat pilnīgs; ghrelin ir "go" hormons, kas liek jums turpināt ēst.

Ko darīt, ja ir liekie tauki uz vēdera?

Mazāk "stop" un "go" var izraisīt svara pieaugumu vai novērst svara zudumu, Breus skaidro. Var palīdzēt uzlabot miega higiēnu. Tomēr, "Jūs nevarat aizvietot vairāk miega, lai samazinātu diētu un fizisku vingrinājumu, bet par kādu konkrētu piepūli jūs saņemsiet vairāk sprādziena jūsu buksē," viņš saka.

miega laikā ķermenis sadedzina taukus svara zudums nedēļa 1 svara vērotāji