Pāriet uz saturu

Attiecīgi, ja vēlaties zaudēt svaru, jāsamazina ogļhidrātu daudzums un jāizņem ūdens. Tomēr, kā jūs sadedzināsiet zemādas tauki , jūsu āda kļūs elastīgāka. Vispārīgi noteikumi nodarbībām Lai sāktu normāli zaudēt svaru, jums jāpaliek pie sistēmas.

Ir produkti, kuri veicina tauku uzkrāšanos vidukļa apvidū un ir tādi, kuri — gluži pretēji — palīdz taukus sadedzināt. To zinot, varat tos iekļaut vakariņu vai brokastu ēdienkartē un vieglāk tikt vaļā no nevēlamajiem tauciņiem.

Autors: Evan Garcia Pēdējoreiz Atjaunots: Janvāris Izmēģiniet metožu kombināciju, lai pievienotu intensitāti un sadedzinātu vairāk kaloriju. Ja jums ir 20 minūtes dienā, lai veltītu laiku vingrošanai, nogādājiet skriešanas apavus.

do olīvas sadedzināt taukus banānu krata svara zuduma laikā

Jebkurš, kas liek jūsu ķermenim kustēties, sadedzina taukus - vai tas būtu ejot, braucot ar velosipēdu vai skrienot - un skriešana ir viens no ātrākajiem veidiem, kā sadedzināt taukus. Tomēr teikts, ka ir dažas lietas, kuras jums jāzina, lai maksimāli palielinātu 20 minūtes un sadedzinātu pēc iespējas vairāk tauku.

Pace darbojas, lai sadedzinātu taukus. Darbojas kā tauku dedzinātājs. Cik un kā darīt

Cipari Ja vēlaties zaudēt mārciņu tauku, diētas un fiziskās aktivitātes laikā jums būs jārada 3, kaloriju deficīts. Parasti, jo intensīvāku vingrinājumu veicat, un jo ilgāk to darāt, jo vairāk kaloriju jūs sadedzat.

1 nedēļas svara zudums labākais tauku dedzināšana hr

Ja jums katru dienu ir tikai 20 minūtes, sagaidiet, ka sadedzināsit kaut kur starp un kalorijām, kas rit mērenā tempā. Tomēr arī citi faktori iekļaujas sajaukumā; parasti, jo smagāks tu esi, jo vairāk kaloriju jūs sadedzināsit tāda paša veida darbībām. Turklāt, jo intensīvāks treniņš, jo vairāk kaloriju jūs sadedzināsit.

Ātrums Runājot par fiziskās slodzes intensitāti, skriešana ir viens no labākajiem kaloriju degļiem.

Reddit Lielākā daļa cilvēku, kas vada vai ir apņēmušies sākt aktīvu dzīvesveidu, parasti nemaz necenšas kļūt par profesionāliem sportistiem un labot rekordus. Viņu mērķis ir daudz reālāks - atbrīvoties no liekajiem kilogramiem un iegūt slaidu, atlētiska izskata figūru. Diēta un fiziskās aktivitātes ir pirmie palīgi šajā jautājumā. Bet ir reizes, kad pēc pirmajiem panākumiem svara zaudēšanas jomā vai kad šķiet, ka lolotajam mērķim ir atlicis pavisam maz, atbrīvošanās no ienīstajiem taukiem process pēkšņi palēninās vai vispār apstājas, neskatoties uz visiem centieniem.

Straujš 8 jūdžu ātrums stundā sadedzina apmēram kalorijas stundā personai, kurai ir mārciņa, un milzīgs stundas laikā personai, kuras mārciņa ir 1, saskaņā ar MayoClinic. Ja jūs skrienat ar mērenāku jūdžu ātrumu stundā - apmēram 5 minūtes jūdzi - tad 12 mārciņas cilvēks stundā sadedzinās kalorijas, savukārt persona, kas ir mārciņa, sadedzinās Tā kā ātrums - kas palielina treniņa intensitāti - ir tik svarīgs, lai palielinātu kaloriju daudzumu, apsveriet iespēju iegūt spidometra pulksteni, kas parādītu, cik ātri jūs skrienat.

  • Gandrīz visos gadījumos tas, ko jūs faktiski vēlaties zaudēt, ir ķermeņa tauki.
  • Diēta un svara zudums: jūsu labākie veidi, kā uzvarēt vēdera taukus - Veselība -
  • Vai 20 Minūšu Skriešana Dienā Sadedzina Taukus? -
  • Yoo in na svara zudums
  • Viss kas jums jāzina par tauku dedzināšanu
  • Lieko tauku un ļengano muskuļu dēļ rokas izskatās neglītas un estētiskas, un jūs nevēlaties vienmēr valkāt slēgtas drēbes.

Tad jūs varēsit precīzāk noteikt sadedzināto kaloriju daudzumu un laika gaitā palielināt savu ātrumu. Intensitāte Intervāls treniņš var palīdzēt palielināt treniņa intensitāti un ātrāk sadedzināt kalorijas, liecina vietne MayoClinic.

Sadedzināt vēdera taukus. Zaudēt vēdera taukus, veicot efektīvus vingrinājumus

Intervāla apmācībai var būt dažādas formas, taču pamatnosacījums ir veikt intensīvu vingrinājumu īsu laiku, kam seko nedaudz ilgāks mērenas aktivitātes periods, turpinot ciklu vairākas reizes. Ja jums ir tikai 20 minūtes, mēģiniet sākt ar divu minūšu skriešanu tajā 5 jūdžu stundas tempā.

25 tauku deglis labākie ēdieni kas jāēd uz leju

Tad pagrieziet to uz augšu un vienu minūti brauciet ar ātrumu 8 jūdžu stundā un pabeidziet ciklu sešas vai septiņas reizes. Izmēģiniet šo rutīnu divas reizes nedēļā, lai novērstu garlaicību un piespiestu sevi pie jauna ātruma.

  • Cilāt svarus Iegūstiet vairāk šķiedrvielu Jums nav jāēd maisiņš ar vecmāmiņas žāvētām plūmēm.
  • Pace darbojas, lai sadedzinātu taukus. Darbojas kā tauku dedzinātājs. Cik un kā darīt
  • Sadedzināt vēdera taukus. Zaudēt vēdera taukus, veicot efektīvus vingrinājumus
  • Vienu maltīti dienā straujš svara zudums
  • Lieko zoda ādu pēc svara zuduma
  • Svētdiena Kā sadedzināt taukus visu dienu Pārliecinieties, ka jūsu vielmaiņa darbojas, lai jūs varētu ātrāk redzēt abs, samazinot ķermeņa tauku procentu.

Varat arī palielināt sava skrējiena intensitāti, maršrutam pievienojot pakalnus. Citi faktori Ja jūs darbojat 20 minūtes dienā un joprojām neredzat cerētos rezultātus, apsveriet citus faktorus, novājēšanu gaļa kavē varētu palīdzēt sadedzināt vairāk tauku.

';html+=c.DOC_H1.slice(0,1).toUpperCase()+c.DOC_H1.slice(1);html+='

Vispirms apskatiet diētu un sāciet skaitīt kalorijas. Jūs jau sadedzināt dažus simtus kaloriju ar savu skrējienu, bet lietas kas sadedzina ķermeņa taukus varētu samazināt vēl dažus simtus no ikdienas patēriņa, izslēdzot saldos dzērienus, pagatavojot vairāk zemu kaloriju vakariņas vai atrodot citus veselīgus veidus, kā samazināt ikdienas kaloriju daudzumu.

Enerģija » Diēta, lai saglabātu muskuļu masu. Kā sadedzināt taukus, nevis muskuļus.

Apsveriet arī iespēju ikdienas treniņiem pievienot svara apmācību. Muskuļi kalorijas sadedzina daudz efektīvāk nekā tauki, tāpēc, ja jums katru dienu ir tikai 20 minūtes, lai trenētos, nomainiet divas skriešanas dienas ar celšanas dienām, kurās jūs strādājat kāju, roku un kodola galvenās muskuļu grupas.

Autors: Evan Garcia Evans Garsija ir 28 gadus vecs žurnālists.

Amatieru organizators. Sociālo mediju bifeļāda.

Diēta un svara zudums: jūsu labākie veidi, kā uzvarēt vēdera taukus

Mūzikas maven. Alkohola entuziasts. Problēmu risinātājs.