Pāriet uz saturu

Pētījumi rāda, ka diēta ar augstu rafinētu ogļhidrātu daudzumu var būt saistīta ar paaugstinātu vēdera tauku daudzumu 33, Lekt domkrati: Lēkšanas domkrati ir ļoti labs kardio vingrinājums, kas darbojas kā lieliski ātrs tauku dedzināšanas vingrinājums. Kamēr gulēsi, organisms dedzinās kalorijas. Jums vajadzētu atpūsties no 10 līdz 15 sekundēm starp vingrinājumiem un vienu minūti starp kārtām.

Vai mēģināt sadedzināt taukus?

  1. Cik daudz kaloriju tiešām sadedzina muskuļus?
  2. Spilgti line ēšana vidējā svara zudums
  3. Resnās zarnas terapija un svara zudums
  4. Populārākie 10 Tauku Dedzināšanas Vingrinājumi Sievietēm Sporta Zālē -
  5. Astoņi noteikumi, kas palīdzēs jums zaudēt taukus un recepšu tauku zaudēšanai by Hugo Rivera Share on Facebook Share on Twitter Kā izmantot kultūrisms nolūkiem tauku zaudējumu?

Bet ne gūt panākumus? Tauku sadedzināšana un svara kontrole ir divi galvenie iemesli, kāpēc cilvēki vingro. Konstatēts, ka kardio vingrinājumi ir labākie tauku dedzināšanas vingrinājumi, kas graciozā stilā izmanto lielas muskuļu grupas.

Kā veikt ātru vēdera tauku sadedzināšanas vingrinājumus: Kad muskuļu sadedzina taukus daudz vēdera tauku sadedzināšanas treniņu vīriešiem noņemt tauku ragu sievietēm, bet labākie no tiem ir apskatīti šajā rakstā.

Vai mēģināt sadedzināt taukus? Bet ne gūt panākumus?

Tātad, apskatīsim; 1. Skriešana: Tas ir ļoti vienkāršs un labākais vingrinājums tauku sadedzināšanai, jo tam nav nepieciešams nekāds aprīkojums un trenažieru zāle, tikai jums ir nepieciešams labu apavu pāris. Tas nodrošina stabilu, zemas intensitātes kardiovaskulāro treniņu veidu.

kad muskuļu sadedzina taukus

Skriešana palīdz sadedzināt ievērojamu daudzumu kaloriju, kas attiecas uz kalorijām, citādi pusstundas laikā. Jūs joprojām easy svars loss app atsauksmes palielināt šo summu ar intervālu plus kalniem.

Spēka treniņam ir vislielākā nozīme, novērot traumu traucējumus skriešanai. Sāciet ar 5 līdz 10 minūšu skrējieniem 3 līdz 4 reizes nedēļā. Katrā klasē jūs varat sadedzināt no līdz kalorijām atkarībā no stipruma līmeņa. Šis ir papildu augstas intensitātes vingrinājums tauku sadedzināšanai, kas piedāvā paralēlu kaloriju sadedzināšanas attiecību kā bur pees.

Celtsvari: Šis ir viens no visefektīvākajiem tauku sadedzināšanas vingrinājumiem.

14 LABĀKIE VEIDI, KĀ ĀTRI SADEDZINĀT TAUKUS - PIEMĒROTĪBA -

Pacelšanas vingrinājumi ir mēreni līdz vietai, ja tos veic pareizi, tāpēc kopējais sadedzināto kaloriju daudzums mēdz būt skalas zemākajā galā. Tomēr gandarījuma sajūta, kā arī labklājība no endorfīniem, kas saistīti ar augstas intensitātes kustību, pati par sevi ir lielisks motivētājs.

Turklāt celšanas svari rada labu pamatu visām pārējām darbībām.

kad muskuļu sadedzina taukus

Push Ups: Push ups ir kopējais ķermeņa tauku dedzināšanas vingrinājums sievietēm, kas ir viegli pielāgojams, kā arī var būt sagatavots ļoti prasīgam, tomēr galvenokārt dedzīgam vingrotājam. Ja jūs saprotat, ka parastie vingrinājumi turklāt ir vienkārši, varat izvēlēties veikt push-up ar vienu kāju. Jackknife sarauj: Jackknife gurkstēšana ir vēdera augšdaļa, kas savieno gan augšējo, gan apakšējo abs, lai maksimāli tonizētu pēc iespējas mazāk laika.

Tie ir īpaši noderīgi, jo zemāks abs var būt ciets, lai mērķētu neiekļaut aprīkojumu. Jackknife Crunches ir labākie tauku dedzināšanas vingrinājumi vīriešiem mājās. Bur Pees: Lai arī tas ir ārkārtīgi grūti, šis augstas intensitātes treniņš ir viens no lielākajiem, lai ātri sadedzinātu kalorijas. Stāvoklī jūs to varat novirzīt 10 minūtes, pretējā gadījumā tas palīdzēs sadedzināt vismaz kalorijas.

Tas palīdz tonizēt jūsu kodolu, kājas un ķermeņa augšdaļu uzreiz. Tātad, tas ir trīskārša riska vingrinājums, no kura katram ir tendence bīties augstāku iemeslu dēļ.

  • Cool novājēšanas mašīna
  • Tauku deglis cest quoi
  • Kalnu ops tauku deglis
  • Lēkt roping dedzināt taukus
  • Cik daudz kaloriju tiešām sadedzina muskuļus?
  • Kaulu drupinātāja svara zudums
  • Neatkarīgi no tā, vai vēlaties uzlabot savu vispārējo veselību vai vienkārši notievēt vasarā, liekā tauku sadedzināšana var būt diezgan sarežģīta.
  • Kohls novājēšanas izdilis

Izstrādātais darbs ir grūts, izņemot to, ka tas faktiski palīdz sadedzināt liekos taukus organismā. Izmēģiniet arī šos plus sadedzināt visur, kur no līdz kalorijām notiek 30 minūtes. Jums tiešām ir nepieciešams īpašs aprīkojums kāpšanai, kā arī airu mašīna airēšanai. Dejošana: Jūs visi zināt, ka dejot ir patīkami, tomēr, ja izvēlēsities dejot ar ātru ritmu, jūs sadedzināsit daudz kaloriju.

Tikai 30 minūšu attālumā, ja izvēlaties dejot straujos ritmos, šobrīd varat pabeigt sadedzināt vairāk nekā kaloriju.

Европейская федерация “Лао-Тай” (г. Киев)

Tā kā dejošana jāsāk ar lēniem ritmiem, kā arī pāreju uz ātriem ritmiem, tad jābeidz ar lēnu ritmu. Lecamaukla: Šis ir ātrs tauku sadedzināšanas treniņš sievietēm, kuru varat veikt savās mājās, kā arī sasniegt 30 minūšu laikā sadedzinot kalorijas.

Ķermenim jābūt vertikālā stāvoklī kā lekt. Šis ir viegls treniņš, kurā nepieciešama tikai virve, kā arī jāsāk lekt.

Lai sadedzinātu taukus sporta zālē, sievietēm nepieciešami intensīvi vingrinājumi, kas paaugstina sirdsdarbību un veido muskuļus. Muskuļu veidošana var šķist nevietā tauku dedzināšanas treniņā, bet tas ir svarīgi divu iemeslu dēļ.

Tā kā lēkšanu vēlaties sākt ar nelielu ātrumu, tad palielinieties, progresējot. Kraukšķi: Crunches ir viens no labākajiem vēdera tauku dedzināšanas vingrinājumiem, kas arī palīdz stiprināt vēdera muskuļus.

Viņus ir viegli iemācīties, apgūt un izdarīt bez apmācīta personāla norādījumiem. Novietojiet jogas paklāju un gulējiet taisni uz muguras. Tagad salieciet ceļus un novietojiet rokas galvas aizmugurē. Pakāpeniski paceliet galvu, plecus un kaklu, līdz jūsu krūtis un ceļgali ir izlīdzināti.

kad muskuļu sadedzina taukus

Kamēr jūs veicat gurkstēšanu, mēģiniet vēdera muskuļus ievilkt uz iekšu, lai novērstu jebkādu muguras traumu. Turpiniet darīt komplektus, līdz varat un pakāpeniski mēģiniet palielināt atkārtojumus.

kad muskuļu sadedzina taukus

Lai padarītu šo vingrinājumu efektīvāku, jūs pat varat apturēt pēdas gaisā, kamēr jūs veicat kraukšķus. Tomēr iesācējiem šis stils nav ieteicams. Plaušas: Pusdienas ir ne tikai iesildīšanās rutīnas sastāvdaļa pirms jebkura treniņa, bet arī ārkārtīgi izdevīgi vēdera tauku sadedzināšanas vingrinājumi.

Ikdienas pusdienu veikšana palīdzēs stiprināt un tonizēt ķermeni. Stāviet taisni ar vienu kāju izstieptu priekšā, bet otru - nedaudz aiz muguras. Tagad salieciet priekšējo ceļgalu, vienlaikus noliecot ķermeni uz priekšu. Turiet otru kāju taisni un noliecieties pēc iespējas uz priekšu.

Atgriezieties normālā stāvoklī un nomainiet kājas. Atkārtojiet šo vingrinājumu un mēģiniet pakāpeniski palielināt savu skaitu. Kā jūs kapteinis darot plaušas, jūs redzēsiet, kā tauki viegli izkusīs no augšstilbiem un sēžamvietām. Sānu lēcieni: Sānu lēcieni lēkā gaisā abās pusēs. Tas ir lielisks tauku dedzināšanas vingrinājumu veids, kas stiprina arī muskuļus.

kad muskuļu sadedzina taukus

Stāviet taisni ar kājām plecu platumā. Tupēt, turot rokas pa labi. Tas ļauj jums pārlēkt pa kreisi. Tagad sprādzienbīstami un uz sāniem lēkt uz augšu. Nolaidieties uz abām kājām. Atkal tupiet ar rokām kreisajā pusē un atkal lēkt augšup pretējā virzienā. Turpiniet darīt pēc iespējas kad muskuļu sadedzina taukus komplektu. Sānu dēlis ar kāju pacelšanu: Šī ir uzlabota pilates forma, kas efektīvi izkausē ķermeņa taukus.

CPHealthGroup

Apgulieties labajā pusē un paceliet apakšējo ķermeni ar elkoņa un labā apakšdelma atbalstu. Tagad paceliet gurnu tā, lai ķermenis būtu izlīdzināts, un tikai labā kāja un roka kad muskuļu sadedzina taukus zemei. Turiet kreiso roku uz gūžas un izstiepiet kreiso kāju pēc iespējas augstāk. Ieelpojiet, izelpojiet un nāciet atkārtot to pašu otrā pusē.

Pārlecošie squats: Tempšana ar lēkšanu ir vienkāršs, taču izdevīgs tauku dedzināšanas vingrinājums gan sievietēm, gan vīriešiem. Lēkājošie squats ir atšķirība no tradicionālajiem squats, lai viegli izkausētu ķermeņa taukus. Stāviet taisni uz paklāja ar kājām nedaudz atstatus apmēram plecu platumā.

Veiciet regulārus tupus un pēc tam ar visiem spēkiem uzleciet uz augšu. Pieskaroties grīdai, nolaidiet ķermeni regulārā tupus pozīcijā. Tas pabeidz vienu ciklu. Nolaižoties pēc lēciena, ir svarīgi iegūt kontroli pār savu ķermeni. Pārlec arī pa visu pēdu un ne tikai kāju pirkstiem. Katru dienu veiciet lēkājošu tupējumu komplektus ar 10 atkārtojumiem katrā komplektā.

Lekt domkrati: Lēkšanas domkrati ir ļoti labs kardio vingrinājums, kas darbojas kā lieliski ātrs tauku dedzināšanas vingrinājums.

Slaidākas augšstilbu iekšējās daļas 14 dienu laikā (zaudē augšstilba taukus)! 10 minūšu treniņš

Stāviet taisni kopā ar kājām un rokām, kas novietotas sānos. Uzlēkt uz augšu, izstiepjot kājas un paceļot rokas. Nolaidieties ar kājām, kas izstieptas apmēram pēdu attālumā, un nekavējoties lēciet atkal, šoreiz atgriežoties sākuma stāvoklī. Veiciet komplektus ar 10 atkārtojumiem katrā.

Šie ir daži no labākajiem vingrinājumiem vēdera tauku sadedzināšanai. Vēl vairāk, jūs varat tos viegli izdarīt savas mājas ērtības, un jums būs ķīla, lai vicinātu tonizētu ķermeni, bez nepieciešamības veikt dārgas treniņu nodarbības sporta zālē.