Pāriet uz saturu

Lai palielinātu sēžas muskuļus, zem kājām var novietot paaugstinājumu. Ēdot lielas, smagas maltītes ar daudzām stundām starp ēdienreizēm, tauku dedzināšana un metabolisms samazinās starp ēdienreizēm. Vairāki pētījumi arī parādīja, ka tie, kas ēd uzkodas, pusdienās un vakariņās ēd mazākas porcijas. Šie veselīgie paradumi var palīdzēt ķermenim paaugstināt kaloriju daudzumu.

Būtu jāapvieno aerobie un spēka treniņi, jo skriešana vai riteņbraukšana vien nedos vēlamo rezultātu, jo ķermenis spēj pielāgoties vienmuļai slodzei. Agrāk vai vēlāk regulāra skriešana vienkārši pārstās darboties, lai sadedzinātu taukus. Un šeit slodzes maiņa dos vēlamo efektu.

24 labākie ēdieni muskuļu masas palielināšanai / Uzturs | Thpanorama - Padariet sevi labāk šodien!

Turklāt, jo vairāk jūsu ķermeņa muskuļu, jo ātrāk tiek sadedzināti tauki, tāpēc, veicot pareizu svara zudumu, ir nepieciešami spēka treniņi. Tauki ir enerģijas avots, nevis lokalizēts audzējs. Tāpēc, rīkojoties noteiktā vietā, piemēram, uz vēdera vai sāniem, jūs to nevarat sadedzināt šajā konkrētajā vietā. Viss, ko jūs varat darīt, ir pārvietot taukus zem vai virs apgabala, pie kura strādājat, pateicoties ādas elastībai.

Tāpēc ab treniņš nededzina taukus vēderā - tas sadedzina taukus aptuveni vienmērīgi no visa ķermeņa.

Daži vingrinājumi, lai svara zudums, vēdera un sāniem

Katram cilvēkam ir ģenētiskās īpašības. Tāpēc dažus taukus vislabāk noņem no augšstilbiem, bet citus - no vēdera. Tas var notikt pat ar to pašu apmācības procesu un uztura sistēmu - tā ir tikai ģenētiska iezīme. Kāda veida vingrinājumus izvēlēties svara zaudēšanai? Šie treniņi tiek uzskatīti par visefektīvākajiem svara zaudēšanas gadījumā: Sirds.

Vingrinājumi, svara zudums, vēdera un sāniem - Keto Diet

Tā ir ilgstoša, zemas intensitātes fiziskā aktivitāte, kas paaugstina sirdsdarbības ātrumu. Šie treniņi ietver: stundu uz skrejceliņa, divdesmit minūtes staigājot ar eliptisko trenažieri.

Veic ar izmaiņām gan intensitātē, gan ātrumā.

Lipostick Fit: an easy way to get in shape

Tie ir skriešana, pastaigas pa elipsoīdu, riteņbraukšana. Pirmkārt, ātruma skriešana pusminūti un pēc tam pusotras minūtes skriešana. Mainot ātrumu, tas aizņem apmēram minūtes. Šāda apmācība ietver apmācību vai nu ar pretestību, vai arī ar sava svara izmantošanu.

Tie ir cikliski. Panākumi svara zaudēšanā ir saistīti ne tikai ar regulāriem treniņiem, bet arī ar diētas pārskatīšanu. Pareiza uzturs nosaka rezultātu par 80—90 procentiem. Jūs varat veltīt līdz 10 stundām nedēļā nogurdinošām mācībām, bet atlikušajās stundās samaziniet šajā laikā sasniegto efektu līdz nullei.

8 veidi, kā ierakstīt kalorijas un cīnīties ar taukiem - Diēta - Svara Vadība - 2021

Tiem, kas vēlas zaudēt svaru, vajadzētu ievērot stingru diētu. Ir nepieciešams pilnībā atteikties no gāzētiem dzērieniem un ātrās ēdināšanas. Diētai vajadzētu būt tikai veselīgai un dabīgai pārtikai, tas ir, augļiem ar dārzeņiem, liesai liesai gaļai.

Izlasiet un apvienojiet tos, lai izveidotu personalizētu treniņu programmu, kas atvieglo pirmo mājas fitnesa nodarbību sākšanu. Vingrinājumi vēdera tauku sadedzināšanai Vēdera muskuļi atrodas priekšā un sānos, tāpēc vingrinājumi jāizvēlas tā, lai tie proporcionāli labi strādā ar visiem muskuļiem.

Turklāt jāatceras, ka abs ir muskuļi, mūsu mērķis nav veidot muskuļus, bet gan noņemt tauku nogulsnes no vēdera un sāniem. Dēlis Vingrojuma sākuma stāvoklis ir saliekt rokas elkoņos, rumpja stāvoklis ir uzsvars, kas gulstas uz elkoņiem. Jums jāpaļaujas uz apakšdelmiem un pirkstiem. Elkoņi ir stingri novietoti zem lāpstiņām, gurni un vēders visas sesijas laikā ir saspringti.

kā sadedzināt taukus nevis veidot muskuļus

Bārs tiek veikts, izelpojot, un tiek turēts, līdz pietiks spēka sāciet ar 10 sekundēm. Pēdas kopā - tas palielinās vēdera muskuļu kompleksa slodzi. Kājas tiek turētas taisnas, ļoti saspringtas.

kā sadedzināt taukus nevis veidot muskuļus

Sēžamvieta visu laiku ir saspringta. Jums nevajadzētu to darīt katru dienu, bet tas ir ļoti efektīvi svara zaudēšanai, jo HIIT liek jūsu ķermenim izmantot enerģiju no taukiem, nevis ogļhidrātiem. Ar HIIT jūs arī sadedzināsiet vairāk kaloriju nekā ar vienmērīgu kardio.

kā sadedzināt taukus nevis veidot muskuļus

Intensīvais vingrinājums saglabā jūsu ķermeņa darbu un tauku dedzināšanas režīmu līdz pat 24 stundām pēc treniņa beigām. Riteņbraukšana Riteņbraukšana ir vēl viens lielisks veids, kā zaudēt svaru, un tas ir zemas ietekmes, pielāgojams vingrinājums. Braucot ar velosipēdu, jūs varat sadedzināt aptuveni kalorijas stundā atkarībā no jūsu svara, ātruma un braukšanas veida.

Ja atrodaties šajā laivā, peldēšana ir ideāls vingrinājums. Tas ir viegli jūsu locītavām, jūs izmantosit gan ķermeņa augšdaļu, gan apakšdaļu, un jūs iegūsit labu kardio treniņu. Jūs gūsit labumu arī no ūdens pretestības.

8 veidi, kā ierakstīt kalorijas un cīnīties ar taukiem - Diēta - Svara Vadība -

Arī nesamērīgi uztura ierobežojumi nenāk par labu. Piemēram, šķietami nav grūti notievēt, lietojot urīndzinējus līdzekļus, bet tiklīdz tu iedzer glāzi ūdens, tā kļūsti par g smagāks.

Vēl sliktāk ir badošanās rezultātā zaudēt muskuļu olbaltumvielas. Organismam ik mirkli jāražo olbaltumvielas, lai nodrošinātu dzīvībai svarīgas norises. Ja ar uzturu neuzņem nepieciešamo materiālu, tad organisms ņem olbaltumvielas no muskuļiem, agri vai vēlu cilvēks neiztur, atsāk negausīgi ēst, zaudētais svars atgriežas ar uzviju. Piemēram, ja organismā kaut kādu iemeslu dēļ ir vairāk šķidruma, var izrādīties, ka svars pieaudzis pat par kilogramu vai diviem, un tas mazina tievētāja entuziasmu.

Lai kontrolētu tievēšanas procesu, ieteicams izmantot speciālas ierīces, kas ļauj izmērīt ķermeņa procentuālo tauku daudzumu, iekšējo orgānu tauku līmeni, muskuļu īpatsvaru un noteikt ķermeņa masas indeksu.

Tas palīdz pārliecināties, ka zaudēta tiek nevis muskuļu masa vai ūdens, bet tieši liekie tauki, un novājēšanas process nav bīstams veselībai. Ja šādas ierīces mūsu rīcībā nav, var vienkārši laiku pa laikam mērīt vidukļa un gurnu apkārtmēru: ja viss notiek pareizi, tad tas mazinās, pat ja svari joprojām rāda vienu un to pašu un šķiet, ka nekāda progresa tievēšanā nav.

Vai jums ir vairāk labu ieguldījumu? Jūtieties brīvi izmantot komentāru lodziņu raksta apakšā. Dzeriet vairāk ūdens Jūsu ķermenim ir nepieciešams ūdens, lai sadedzinātu kalorijas. Pat ar vieglu dehidratāciju jūsu metabolisms palēnināsies. Ja jūsu interese ir zaudēt svaru, vienlaikus saglabājot optimālu veselību, tad jums uzturā jāiekļauj kartupeļi.

Viņiem ir vairākas īpašības, kas padara tos par perfektu ēdienu ikvienam, kurš vēlas kā sadedzināt taukus nevis veidot muskuļus dažas mārciņas. Kartupeļi ir kā veselas olas. Viņiem ir mazliet par katru barības vielu, par kuru jūs varat iedomāties. Vai tas nav forši?!

Ilgu laiku varat dzīvot ar neko citu kā tikai kartupeļiem, un jums būs vienkārši labi. Arī kartupeļos ir daudz kālija. Tas nozīmē, ka tie var palielināt metabolismu, izlīdzināt jūsu enerģiju, palīdzēt muskuļu attīstībā un veicināt svara zaudēšanu.

kā sadedzināt taukus nevis veidot muskuļus

Sarkanā gaļa Dehidratācija, ķermeņa smaka, aizcietējumi, galvassāpes,un slikta elpa; šīs ir dažas no pārsteidzošajām blakusparādībām, ēdot daudz gaļas. Bet tas ir, kad jūs ēdat daudz no tā.

Ralfs Azarovs Visi zina, cik viegli uzkrāt liekos kilogramus no vidukļa un vēdera.

Tas būs viens atkārtojums. Veiciet piemēram. Slīpi vīšanas Guļus uz muguras, ceļgaliem nedaudz saliekt. Strādājot muskuļiem prese, ieelpā pacelt lāpstiņas virs grīdas un būs pārbaudīt korpusu pa labi. Rokas izstiepiet sev priekšā. Vienmērīgi atgriezieties sākuma stāvoklī. Veiciet atkārtojumiem katrā virzienā.

Griežot atpakaļ Guļus uz muguras, rokas izstiept gar korpusa. Jūsu ceļgaliem nedaudz saliekt un paceliet kājas uz augšu. Piespiediet matos uz grīdas. Strādājot muskuļiem prese, ieelpā paceliet iegurni no grīdas un virziet kāju tālāk par galvu.

Vēders ir pieskarties augšstilbiem. Raiti iet uz sākotnējo pozīciju. Veiciet atkārtojumiem vingrinājumi. Griežot ar kāpšanu iegurņa Guļus uz muguras, rokas, savienojiet pils pakausī. Atslābiniet kaklu un pleciem.

  1. Fitness un vingrinājumi: labākie vingrinājumi svara zaudēšanai - Vingrinājums,
  2. KĀ ZAUDĒT TAUKUS UN IEGŪT MUSKUĻUS, LAI ĀTRI REDZĒTU REZULTĀTUS - VINGRINĀJUMU APMĀCĪBA

Kājas izvelciet uz augšu, sakrustotām potītēm. Izelpojot, strādājot muskuļiem prese, vienlaicīgi paceliet virs paklājiņš, plecu un iegurni. Veiciet atkārtojumiem vingrinājumi, skatīties, kas par elpošanu. Sānu līste dinamikā Apgulieties uz labā sāna, labā roka saliekta elkonī un liesa uz apakšdelma.

kā sadedzināt taukus nevis veidot muskuļus

Kājas izvelciet un atbalstaties pret grīdu sānu virsmām stop, kreiso roku novietojiet uz gurna. Nav ala jostasvietā. Ar izelpu paceliet iegurni no grīdas, strādāt preses un muguras muskuļiem.

kā sadedzināt taukus nevis veidot muskuļus

Softservices augšējā punktā sekundes, tad atgriezieties sākuma stāvoklī.