Pāriet uz saturu

Diagonālās lunges iespējams ar hantelēm 2. Nolaidieties uz abām kājām.

How to LOSE Belly Fat - The Most Effective Way to BURN BELLY FAT Without Dieting

Fogoros, MD Share on Facebook Share on Twitter Padomi treniņa balansa labošanai Tauku sadedzināšana ir svarīgākais svara samazināšanai, ķermeņa veidošanai un uzlabotai veselībai vai sportiskai veiktspējai. Neatkarīgi no tā, vai jostasvietu apgriež, izlīdzina mīlas rokturus vai zaudē celulītu, mēs visi zinām, ka mums tas jādara, bet reti jādara pareizi. Risinājums lielākoties ir mūsu izpratne par cilvēka fizioloģiju un tas, kas nepieciešams, lai sasniegtu šo "sweet spot", kur mēs sadedzinām vairāk tauku nekā mēs patērējam.

Kāpēc diēta nedarbojas Tas ir par enerģiju un enerģiju.

';html+=c.DOC_H1.slice(0,1).toUpperCase()+c.DOC_H1.slice(1);html+='

Ķermenis ir sistēma, kuras daļa ir tauki. Jums ir jāstrādā šajā sistēmā, lai izprastu lomu, ko tauki spēlē un kāpēc tā dažreiz var uzkrāties pārmērīgi. Ķermenis parasti sadedzina taukus un ogļhidrātu maisījumu glikozes formā, degvielai. To, cik lielā mērā šīs degvielas tiek patērētas, pamatā galvenokārt ir jūsu fiziskā aktivitāte un tauku un ogļhidrātu daudzums, ko jūs patērējat.

Visbiežākie liekā svara cēloņi

Kad jūs atpūšaties, ķermenis šo degvielu uzglabās turpmākai lietošanai. Kad esat aktīvs, ķermenis pievērsīsies šīm rezervēm degvielai. Problēma rodas, ja jūs ēdat vairāk enerģijas, nekā patērē, izmantojot fizisko aktivitāti. Bieži vien īsā laika posmā tauki un glikoze var uzkrāties līdz vietai, kur jūs ne tikai palielināt svaru, bet arī sākat attīstīties glikozes nepanesībai. Kad tas notiks, cilvēki bieži kļūdās, samazinot visus ogļhidrātus un visus taukus, pieņemot, ka ķermeņa apdegums rezervēs.

Problēma ir tāda, ka, nomierinot sevi, jūsu ķermenis sāks sadalīt savus audus, lai saglabātu sistēmas darbību. Tas nozīmē, ka ikreiz, kad glikozes rezerves tiek izlietotas, ķermenis sāks sadalīt olbaltumvielas muskuļos, lai radītu jaunas glikozes molekulas, lai turpinātu darboties.

kā efektīvi sadedzināt ķermeņa taukus

Būtībā ķermenis pats ēsies. Un, lai arī daži tauku zaudējumi tiks sasniegti, tas galvenokārt notiks, pateicoties zaudētās liesās muskuļu masai. Tikai apvienojot sabalansētu uzturu ar vingrinājumiem, jūs varat sadedzināt šīs tauku rezerves, vienlaikus nodrošinot muskuļus, lai olbaltumvielas saglabātu spēcīgu.

Atrast savu tauku sadedzināšanas zonu Kad jūs nokļūsiet pareizi uzturu kas sastāv no kvalitatīvām olbaltumvielām un saprātīga tauku un ogļhidrātu daudzumajums būs jāveido vingrojumu programma ar pareizu intensitāti un laiku, lai sasniegtu ideālu tauku sadedzināšanas zonu.

kā efektīvi sadedzināt ķermeņa taukus

Tauku sadedzināšanas zona var atšķirties no cilvēka uz cilvēku. Vispārīgi runājot, tas nozīmē lēnāku gaitu ilgākā laika periodā 90 minūtes vai ilgāk. Bet tas ne vienmēr ir gadījums. Pat ātrāk, jūs sadedzināsiet dažus taukus, kaut arī mazāk nekā glikozes. Tas var būt lietderīgi, ja esat pieredzējis sportists, kurš ir nepieciešams iztērēt dažas mārciņas. Ja, no otras puses, jūs esat mazāk piemērots un zaudējat daudz svara, jūsu ideālā tauku sadedzināšanas zona būtu lēna un vienmērīga pieeja.

Lai ilustrētu atšķirību: Pastaigas uz skrejceļš 30 minūtes sadedzina kopumā, no kā efektīvi sadedzināt ķermeņa taukus ir tauki 40 procenti glikozes un 60 procenti tauku.

Treniņš mājās meitenēm: funkcijas

Kāpēc svara apmācība ir nepieciešama, lai sadedzinātu tauku Vēl viens piemērs ir atcerēties, mēģinot salauzt tos papildu collas: vairāk muskuļu apdegumus vairāk tauku. Tas nozīmē, ka, ja jūs spējat sasniegt pareizo olbaltumvielu uzņemšanu un izdarīt pareizo daudzumu pūļu, lai izveidotu muskuļus, viss, kas patiešām ir palicis dedzināt, ir glikoze un tauki.

Tas prasītu, lai jūs iekļautu vingrinājumus, kas veido muskuļus, nevis tikai sviedri. Kaut arī soli un griešanās klases ir lieliski veidi, kā taukus sadedzināt, viņi to nevar darīt tik efektīvi kā atsevišķi, īpaši ap vidukli, bagāžnieku un ķermeņa augšdaļu.

Lai to izdarītu, jums vajadzētu apvienot kardio treniņu ar strukturētu svaru mācību programmu.

Kā ātri noņemt taukus no vēdera: pareizi uzturs un vingrinājumi

Kāpēc Tā kā pacelšanas svars ātri pārvietojas uz augstas intensitātes zonu, lai gan īsākiem pārrāvumiem. Strādājot ar skrejceliņu, ciklu vai rindu mašīnu, var sadedzināt daudz kaloriju, ja jūsu mērķis ir sadedzināt taukus, jums jārisina jūsu muskuļu un tauku attiecība.

Tas nozīmē, ka jums ir nepieciešams veidot vairāk muskuļu attiecībā uz jūsu ķermeņa tauku. Ja jums tas nav, jūs varat zaudēt svaru, bet nespēj sasniegt to, lai uzlabotu jostasvietu, gurnus, sēžamvietas, augšstilbiņus, kājas un ķermeņa augšdaļu.

Summējot Praktiskā pieeja tauku sadedzināšanai atšķirībā no dažu mārciņu izdalīšanās balstās uz trim pamatprincipiem, neatkarīgi no tā, vai esat apmācīts vai esat pieredzējis sportists: Palieliniet muskuļu svaru. Papildu muskuļi sadedzina lielāku enerģiju gan aktivitātes laikā aktīva vielmaiņas ātrumsgan atpūsties atpūtas vielmaiņas ātrums.

Vienīgi kardio parasti to nevar paveikt, un diētu noteikti netiks.

kā efektīvi sadedzināt ķermeņa taukus

Paceliet smagākus svarus. Tas nozīmē atrast svarus, kas ļauj pabeigt astoņus līdz 12 reps ar pietiekami piepūli, lai būtu izaicinājums, bet ne pārāk daudz, lai zaudētu formu. Ja jūs spējat vadīt 15 līdz 20 atkārtojumus, jūs neuzveidosiet muskuļus un to labāk pasniegs tikai ar kardio.

  1. Ashley svara zuduma makeover
  2. Ideāls sadedzināt tauku degļu atsauksmes

Iekļaut augstāku intensitāti kardio. Augstas intensitātes intensitātepat ja tas notiek tikai īsos staros, var ātri atjaunot vielmaiņu, it īpaši treniņa sākumā.

  • Kas ir tauku dedzināšanas vingrinājums?
  • Atkārtojiet to pašu!

Bet nepārspīlējiet to. Saglabājiet kā efektīvi sadedzināt ķermeņa taukus atbilstoši ieteicamajai maksimālajai sirdsdarbības frekvencei un atcerieties, ka tauku dedzināšana prasa vajadzīgo intensitātes un laika intensitāti. Related Content.