Pāriet uz saturu

Tikai jāapzinās, ka sievietes nedrīkst ēst mazāk par kalorijām, bet vīrieši - Turklāt, jo stiprāki kļūst muskuļi, jo elastīgāks un izturīgāks ķermenis būs skrienot.

kā noņemt tauku vīrusu

Piesardzības pasākumi Ja jūs tāpat kā lielākā daļa cilvēku, jūs, iespējams, esat gājis skriešanās, lai uzlabotu savu sirds veselību vai zaudētu svaru. Skriešana aizņem daudz laika, un dažiem cilvēkiem tas var būt pat garlaicīgi. Tabata apmācība ir hiit sprints sadedzina taukus atšķirīga pieredze augstas intensitātes aerobikas nodarbībās, kas dažiem var aizstāt skriešanu un dot līdzīgus rezultātus.

Treneri saka, ka šie ir 8 labākie treniņi mājās

Šiem diviem ļoti atšķirīgajiem vingrošanas veidiem ir gan plusi, gan mīnusi. Neviena no divām cilvēku vajadzībām nav līdzīga, un pirms piedalīšanās jebkurā no treniņu veidiem, jums ir rūpīgi jāizpēta.

Tabata Tabata ir augstas intensitātes sprinta intervāla treniņš, kas tiek veikts ļoti īsās sesijās. Tas ir paredzēts, lai uzlabotu veiktspēju un sadedzinātu taukus īsā laika periodā.

Piesakies nodarbībām

Augstas intensitātes intervālu apmācība jeb HIIT parasti tiek veikta 2: 1 attiecību protokolā starp treniņu un atgūšanas periodiem. Piemēram, jūs pavadītu 30 līdz 40 sekundes, veicot smagu sprintu, pārmaiņus ar 15 līdz 20 sekundēm pastaigas vai skriešanas lēni.

Galvenais Veselība-Fitnesa Zaudējiet savus mīlas rokturus, izmantojot šo treniņu plānu Termiņš mīlas rokturīši ir mazliet nepareizs nosaukums.

HIIT var pabeigt arī uz stacionāra vai atpūšas velosipēda, airēšanas mašīnas vai elipsveida trenera. Protokols ir līdzīgs tam, kas paredzēts skrējējam, kur mērķis ir tauku sadedzināšana un sirds piemērotība.

plāno 4 dzīvi

Tas nav domāts visiem, un tas var būt bīstams tiem, kam nav atbilstoša fiziskā stāvokļa. Skriešana Skriešana tiek veikta ilgākā laika posmā un hiit sprints sadedzina taukus, lai maigi un regulārā ritmā veidotu sirds un asinsvadu sistēmu, nevis īsu super intensīvu plaisu. Skriešana var izraisīt dažādus ceļa, muguras un kāju traumas; tomēr ir vieglāk kontrolēt skriešanas intensitāti nekā Tabata, un tas ir daudz drošāks vecāka gadagājuma cilvēkiem vai tiem, kas parasti neveic.

pārtikas produkti kas veicina kuņģa svara zudumu

Jūs varat sākt ļoti lēni kā jogger un veidot izturību ar regulāru braukšanu. Maksimālais skābekļa patēriņš Tabata, ko dēvē arī par guerilla cardio, strādā pie augstākā skābekļa patēriņa vai VO2max. Labākais veids, kā iegūt VO2max, ir sprints, saskaņā ar Rakstā ziņots, ka, jo tuvāk treniņa laikā sasniegsiet maksimālo skābekļa patēriņu, jo lielāks būs tauku daudzums, ko ķermenis sadedzinās pēc treniņa pabeigšanas.

Cik daudz HIIT treniņu jums patiešām vajadzētu darīt katru nedēļu?

Teorija ir tāda, ka pēc treniņa pabeigšanas Jūsu ķermenis pāriet no aerobikas un degšanas ogļhidrātu degvielai līdz anaerobai darbībai, kur tauki tiek sadedzināti, kad vairs neizmantojat. Sakarā ar zemo intensitāti, nav iespējams sasniegt VO2max ar skriešanu. Piesardzības pasākumi Tabata un skriešana var radīt fiziskas problēmas un briesmas, kā arī atalgot fiziskas izmaiņas jūsu ķermenī.

Neatkarīgi no tā, kādu vingrojumu shēmu izvēlaties, vispirms konsultējieties ar savu ārstu, lai pārliecinātos, ka esat pietiekami labā veselībā, lai varētu izturēt izaicinājumus.

Apsveriet iespēju strādāt ar treneri, īpaši, ja izvēlaties iesaistīties Tabata. Ja neesat pieradis regulāri nodarboties ar treniņiem, sāciet vai nu skriešanu, vai arī Tabata ar ļoti mazu tempu, kas paredzēts iesācējiem, un strādājiet līdz pat vislielākajam potenciālam. Populārākas Kategorijas.