Pāriet uz saturu

Ietekme bija vēl labāka cilvēkiem ar 2. Optimālā svara zaudēšanas formula ir 3 nedēļas deficīts, pēc tam 3 nedēļas saglabāšana. Un, ja esat vecāks par četrdesmit, iesakām izvēlēties citu svara zaudēšanas veidu. Balstoties uz to, ko daudzi no jums man ir teikuši, daži no jums jūtas tieši tāpat kā es.

hiit lai ātri sadedzinātu taukus ātra svara zudums tauku degļi

HIIT treniņi ilgst tikai 20 līdz 30 minūtes vai mazāk un ietver pilnu ķermeņa kustību, kas sadedzina kalorijas un vienlaikus pievilina muskuļus.

Kāpēc šis tauku degšanas treniņš ir efektīvāks? Tas ir vienkārši. Īsās sesijās jūs palielināsiet sirdsdarbības ātrumu, nekā parasti, tāpēc jūs varat sadedzināt vairāk kaloriju mazāk laika. Un labās ziņas ir tādas, ka HIIT treniņi faktiski maina jūsu metabolismu, lai jūs visu laiku sadedzinātu vairāk kaloriju, pat ja jūs neesat strādā.

Pētnieki ir noskaidrojuši, ka trenažieri, kas piedalās augstas intensitātes apmācībā, piedzīvo fenomenu, ko sauc par EPOC, vai skābekļa patēriņu pēc pēcapstrādes.

Tas nozīmē, ka pēc tauku sadedzināšanas treniņa ķermenim nepieciešams vairāk skābekļa. Rezultātā jūsu vielmaiņa nedaudz palielinās, un vairākas stundas pēc sesijas jūs sadedzināt vairāk kaloriju.

hiit lai ātri sadedzinātu taukus garšaugi lai noņemtu kuņģa taukus

Tomēr ņemiet vērā, ka viena treniņa sesija nevar mainīt jūsu ķermeni nakti. Pat ja jūs sadedzināt vairāk kaloriju ar EPOC, tas nenozīmē, ka jums vajadzētu vairāk ēst, pārvietot mazāk vai veikt mazāk vingrinājumu sesijas vēlāk nedēļā.

Video: Kā apgūt savas emocijas-emocionālā inteliģenceSeptembris Video: Kā apgūt savas emocijas-emocionālā inteliģenceSeptembris Ikviens ir pazīstams ar parastu, pastāvīgu sirds un asinsvadu treniņu - ilgstoši braucot, velosipēdistiem vai peldoties vienmērīgā tempā. Bet kas notiks, ja ir veids, kā iegūt tādus pašus rezultātus mazāk laika?

Ilgtermiņā vissvarīgākais ir konsekvence, kad jūs mēģināt samazināties. Tātad, izmantojot pilnīgu un līdzsvarotu programmu, lai sasniegtu ķermeņa svara mērķus, izmantojiet intensīvu, tauku dezinficējošu treniņu.

Viens no iemesliem, kāpēc pastaigas var būt tik noderīgas svara zaudēšanas ceļojumā, jo to daudzi no mums var darīt regulāri un konsekventi, saka Joyce Shulman, TEDx runātājs un grāmatas Walk Your Way to Better autore. Pastaiga lielā augstumā Līdztekus vispārējās izturības palielināšanai staigāšana lielā augstumā uzlabo aerobās sistēmas spēju izmantot skābekli.

  • 7 HIIT IEGUVUMI, KAS PĀRLIECINĀS JŪS SĀKT ŠO DARBĪBU - VESELĪBA
  • 25 pastaigas pēc svara zaudēšanas padomiem - kā staigāt, lai zaudētu svaru
  • Rm3 svara zudumu izmaksas
  • Labākie Vingrinājumi Plānai Un Liekai Jostas Vietai -
  • Kā zaudēt svaru mājās bez diētas?

Ejot augstāk, skābeklis kļūst plānāks, saka Volkers. Izjūtot šo ātrāko noguruma sākumu, mēs kļūstam daudz piemērotāki, lai tiktu galā ar vidi. Tas uzlabo mūsu fizisko sagatavotību, atgriežoties pie aktivitātēm zemākā un vienmērīgā zemē.

hiit lai ātri sadedzinātu taukus vistas olu svara zudums

Pastaigas augstākās virsotnēs palielina mūsu aerobo spēju un anaerobo slieksni, viņš skaidro. Ķermenis uzzina, kā iegūt vairāk skābekļa šūnu elpošanai un taupīgāk to izmantot.

Saglabājot mūs modrus un enerģiskus ilgākas stundas! Tā vietā, lai mērķētu uz tauku šūnām, šīs sistēmas mērķis ir treniņa laikā sadedzināt ogļhidrātus un cukuru kā resursu.

Tas padara staigāšanu lielā augstumā lielisku svara zaudēšanai. Mainiet tempu Intervāla apmācība var būtiski mainīt svara zudumu. Un, ejot, temps ir viss. Nākamreiz, kad ejat, mēģiniet veikt soļošanas intervālus un pievienojiet roku kustības, saka Šulmans.

Tas palīdz palielināt intensitāti. Nelietojiet ogļhidrātus pirms pastaigas Pārmērīga ogļhidrātu lietošana pirms pastaigas var kavēt svara zaudēšanas centienus. Pirms staigāt, jums jāēd vienkāršas un sabalansētas porcijas, ja vien jūs nestaigājat ļoti ilgu laiku, saka Volkers. Veselīga un sabalansēta maltīte ietver visus makro un mikroelementus, kas nepieciešami, lai saglabātu veselību un funkcionēšanu.

Veselīgi tauki, olbaltumvielas, vitamīni un minerālvielas. Ēdotajiem ogļhidrātiem jābūt veseliem un dabīgiem - augļiem, dārzeņiem un pilngraudiem nelielos daudzumos. Šajos pārtikas produktos ir maz kaloriju un tie dos jums visu nepieciešamo enerģiju. Ir svarīgi atbilstoši plānot degvielas patēriņu - katrs treniņš ir atšķirīgs.

Turpiniet izaicināt sevi Šulmans iesaka sākt no turienes un būvēt no turienes. Pat ja sākumā ir tikai jūdze, iespējams, ka jūs staigājat piecas reizes, pirms to zināt. Pastaiga ir prakse, kad daudzi cilvēki diezgan ātri var izdarīt ievērojamus soļus paredzēt vārdu spēlesviņa saka. Pārbaudiet savu stāju Nav slinkošanas! Kaut arī daudzi no mums nedomā par pareizo pastaigas veidu, tehnika ir svarīga. Ritiniet plecus uz priekšu, tad uz augšu pret ausīm, tad atpakaļ, saka Dr Peeke.

Tagad jūs atrodaties savā atpūtas vietā, lai iegūtu veselīgu stāju. Pārliecinieties, ka zods ir uz augšu, pleci ir kvadrātveida, un katrā solī piesaistiet savu kodolu un pakaušus.

Neiet HIIT? Pastaigas faktiski ir lielisks veids, kā zaudēt svaru - un šie padomi palīdzēs

Pastaiga ar draugu Lai palielinātu izredzes gūt panākumus, ir svarīgi, lai kāds jūs sauktu pie atbildības. Galvenais ir izvēlēties partneri, kurš vēlas zaudēt svaru un kuram patīk staigāt, lai nodrošinātu, ka jūs abi esat motivēti pieturēties pie tā. Izlemiet dienas, laiku un vietas savām pastaigām un ievietojiet tās savā kalendārā.

Tas arī palīdzēs jums noteikt prioritāti kājām.

hiit lai ātri sadedzinātu taukus svara zudums motivācija hacks review

Izvairieties no zombiju pastaigas Visticamāk, nevajadzētu teikt, ka nesteidzīga pastaiga katru dienu nepazeminās centimetrus no jostasvietas. Vispirms iesildieties, saka Dr Peeke. Pēc tam ej tādā tempā, kas šķiet tāds, it kā tu sevi mēreni piepūlētu. Šāda veida vingrinājumu veikšana var būt izdevīga palielinātas hormonu izdalīšanās dēļ. Smaga celšana palielina cilvēka augšanas hormonu un testosteronu, un sievietes parasti izjūt un redz izmaiņas nekavējoties.

Šīs izmaiņas ietver, bet ne tikai, samazinātu pamata tauku daudzumu, lielāku muskuļu daudzumu un kopējo tauku samazināšanos. Sirds un svara attiecība Fitnesa eksperts nedara tradicionālosirds. Viņa izvēlas treniņus, kas piedāvā izturību un kardio kondicionēšanu, visu vienā.

7 HIIT priekšrocības, kas pārliecinās jūs sākt šo darbību

Viņai patīk nodarboties ar kardio, piemēram, kikboksu, brazīliešu Džiu-Džitsu, un boksēties tikai tad, ja tas ir sekundārs fokuss uz vingrinājumiem, ko viņa veic.

Diētas padomi Viņa izmanto savu dūri, roku un plaukstuacs ābola olbaltumvielu, ogļhidrātu un dārzeņu porcijas. Katra viņas maltīte sastāv no kaut kā auksta, karsta, kraukšķīga un krāsaina. Viņai patīk, ja viņam ir krāsaini ēdieni, piemēram, svaigas veggies un augļi ar zemu cukura līmeni, piemēram, ogas. Katrā ēdienreizē, ko viņa rada, ir arī labi tauki,Udo eļļa un ir tālu no baltajiem miltiem.

Viņa izmanto olbaltumvielu pulveri no FSH. Tā kā viņa ir dabiska paēdēja, viņas ķermenis patīk un darbojas ar visvairāk enerģijas. Apkrāptu ēdienu Skaista sieviete nekad neaicina krāpšanostas vārds. Ārpus ēdienreizes, kuru viņa visvairāk izvēlas, ir kāds Bena un Džerija saldējums, kas satur šokolādi.

Mērķtiecīgie vingrinājumi Burn Fat Faster

Izvēlieties apmācības programmu, kas nodrošina rezultātus Ja jūs pieliekat daudz pūļu, lai izstrādātubet neredzot rezultātus, jums jāmaina apmācības programma. Cilvēka daba ir izvēlēties vieglas apmācības programmas. Bet jums vajadzētu pieņemt apmācības programmu, kas darbojas uz jūsu trūkumiem, nevis tikai stiprina jūsu stiprās puses.