Pāriet uz saturu

Es šeit tiešām nogalinu, bet elpoju, izstiepjot kājas un elpojot, kad saņemat savu kājas iekšā un saspiediet savas vēdera muskuļus kopā. Tie jāizslēdz no uztura. Sievietēm un vīriešiem, kuriem ir jautājums, kā noņemt taukus no sāniem, nāksies samierināties ar apjoma samazināšanos krūtīs, augšstilbos, sejā, rokās un kājās pēc uztura korekcijas.

Apmāciet savuabs katruviensdiena Tāpat kā jebkurš cits muskulis, jūsuIedaļavajag arī pauzi! Tas nenozīmē, ka iesildīšanās laikā jūs nevarat aktivizēt ab muskuļus, izmantojot tādus vingrinājumus kā dēļu, Inchworms un citus līdzsvara un stabilizācijas vingrinājumus, taču tos nevajadzētu trenēt.

Pārtika, kas nepieciešama masas iegūšanai. Piektā nodaļa: "Uzturs muskuļu pieauguma periodā

Ir jauns gads, un ir pienācis laiks sākt darbu un beidzot iegūt šo sešu paku abs, taču, pirms mēs ienirstam sešos abs abs, jums jāzina, ka jums ir pietiekami zems ķermeņa tauku daudzums, lai jūsu abs redzētu, un ja tā, tad, ja vēlaties ieskatieties, ko un kā es ēdu katru dienu, jums vajadzētu apskatīt manu rakstu ar nosaukumu 'Ko es ēdu un daru katru dienu, lai paliktu sasmalcināts'.

Stipri un attīstīti seši abs abs, tāpat kā zems ķermeņa tauku procentuālais daudzums, nedos tu stipra un noslīpēta lāde vai mugura. Jums ir jāsamazina vēders tāpat kā jebkurš cits ķermeņa muskulis, ja vēlaties, lai tas kļūtu lielāks un stiprāks. Dažiem no jums var būt maz ķermeņa tauku un viņiem vēl nav abs. Parasti cilvēki treniņa beigās vienkārši pievieno ātru abs rutīnas rutīnu, nevis velta visu treniņu ārpus nedēļas, lai rūpīgi strādātu jūsu abs.

Tas parasti noved pie jūsu abs. Jūsu vēdera dobums netiek pietiekami stimulēts, jo lielākā daļa enerģijas ir iztērēta jau jūsu galvenajā treniņā. Un dažreiz tā paša iemesla dēļ pat pilnībā izlaida.

Tātad griķi vai rīsi var būt lielisks garnīrs vistas vai tītara krūtiņām, un auzu pārslas - brokastīs pirms smagas darba dienas.

Jūsu vēdera izeja ir tāda pati kā jebkura cita ķermeņa muskulatūra, kas izturas pretoties, un tāpat kā jebkurai citai muskuļu grupai, kuru vēlaties palielināt, jums tajās jāpiedalās vairāk nekā reizi nedēļā. Tomēr, ja jūs arī veltāt pilnu dienu vēdera vingrošanai un konsekventai uzturēšanai kopā ar pareizu uzturu, jūs patiešām sākat redzēt ķermeņa izmaiņas un beidzot esat pilnībā izstrādājis sešus abs. Un seši iepakojuma abs izskatās lieliski, taču tas arī palīdzēs jums gandrīz visos pārējos vingrinājumos un pacelšanas pasākumos, jo jūsu abs ir svarīga jūsu pamat muskuļu sastāvdaļa un atbalsta katru kustību, kā arī stabilizē jūsu.

Kad runa ir par abs, jums tiešām nav vajadzīgs nekāds aprīkojums vai pat trenažieru zāle. Ir daudz vingrinājumu, kurus jūs varat ļoti efektīvi veikt ar savu ķermeņa svaru, un šodien man ir si.

Kas jums jāzina par riteņbraukšanas nodarbību veikšanu svara zaudēšanai

Vingrinājumi ir lieliski piemēroti ikvienam fitnesa līmenim, sākot no iesācējiem līdz pat progresīviem. Šīs vingrojumu programmas grūtības nosaka intensitāte, es gribu sadedzināt taukus un veidot muskuļus kādu jūs to darāt savā tempā, uzturat labu formu un mēģināt apstāties tikai pārtraukumos. Katru vingrinājumu veiksim 45 sekundes ar 15 sekunžu pārtraukumu starplaikos. Ja esat progresējis, es vēlos, lai jūs katru vingrinājumu veiktu 40 sekundes ar 20 sekunžu pārtraukumu starplaikos un, ja esat iesācējs, es vēlos, lai jūs katru vingrinājumu veiktu 35 sekundes ar 25 sekunžu pārtraukumu.

Pēc šī treniņa beigām jūs būs skāris visus muskuļus jūsu abs, no iekšējiem un ārējiem slīpumiem, taisnās zarnas, vēdera un šķērsvirziena vēdera.

Viss, kas jums nepieciešams, ir lejupielādēt lietotni Heria Pro no App Store vai Google Play veikala, atvērt YouTube treniņu sadaļu, atvērt šo rutīnu, izveidot nelielu platību un esat gatavs doties. Pirmais vingrinājums ir augstā dēļa atvēršana un aizvēršana. Nokļūsim push-up stāvoklī. Tāpēc tas izskatās šādi, un, ja tas ir pārāk grūti, jūs vienmēr varat iet ārā un atgriezties.

Ab treniņi mājās - tipiskas atbildes un jautājumi

Ejam 45 sekundes, saspiediet savu kodolu, nospiediet rokturi uz grīdas, sāksim regulēt elpošanu. Caur degunu, tagad caur muti. Ejam, pēdējās 10 sekundes, piecas, četras, trīs, divas un viena.

Izglītība ir pats galvenais! Masāžas cīņai ar lieko svaru Slaids ķermenis ir ikviena cilvēka sapnis, diemžēl dažiem ir ļoti jāpiepūlas, lai šo sapni pārvērstu realitātē. Ir daudz veidu, kā cīnīties ar lieko svaru. Populārākās ir dažādas diētas un fiziskie treniņi, taču tas kopumā nav nekas patīkams.

Labi, mēs mainīsim pozīcijas nākamajā vingrinājumā. Mūsu vēdera muskuļi no cita sānu vingrojuma leņķa, mēs kāpjam uz velosipēdiem.

Tātad rokas aiz galvas, kājas pilnībā izstieptas, ceļi līdz elkoņiem. Katru reizi, kad pārslēdzaties, saspiediet un gurkstiet. Ejam, pēdējās 10 sekundes.

Pieci, četri, trīs, divi un viens. Labi, izstiepiet tos abs, velciet sekundi, lai atvilktu elpu. Nākamais vingrinājums, ar kuru mēs sāksim, ir kāju plātīšanās un nokļūšana skrūvju turēšanas stāvoklī.

es gribu sadedzināt taukus un veidot muskuļus

Kājas taisnas, rumpis stingrs, rokas uz augšu. No šejienes mēs sākam plātīt kājas.

Uzsvars uz kustības negatīvo daļu. Muskuļu augšana ir muskuļu kontrakcijas sekas.

Ja tas ir pārāk grūti, jūs varat vai nu nolaist rokas, vai vienkārši turēt serdeņa skrūves turēšanas stāvokli, pārliecinieties, ka visa šī kārtība ir patiešām saspringta. Tā vietā, lai saliektu kājas, turiet tās taisnas.

Jo taisnāks jūs esat, jo vairāk jūs izmantojat abs. Pēdējās piecas sekundes, piecas, četras, trīs, divas un viena. Labi, veltiet sekundi, lai atvilktu elpu, iztaisnojiet abs.

Nākamais vingrinājums, ko mēs sāksim, ir krēslu sēdēšana. Tātad ejam uz priekšu, apgulies ar kājām uz augšu, kā mēs sēdējām krēslā, rokas uz augšu, jūs vēlaties mēģināt pieskarties griestiem, 45 sekundes, ja tagad jūtaties noguris, varat iet uz priekšu, kājas nemēģiniet apstāties, turpināt.

Pēdējās 10 sekundes, ejam, piecas, četras, trīs, divas un viena. Labi, tad pārejiet pie nākamā vingrinājuma.

Masāžas cīņai ar lieko svaru

Tie būs kāju pacelšanas gadījumi, tāpēc atgriezīsimies gulēšanas stāvoklī, apēdīsim jūs, izstieptas un aizslēgtas kājas. Jūs vēlaties to celt līdz galam, līdz pat lejai.

es gribu sadedzināt taukus un veidot muskuļus

Turiet kājas taisnas, patiešām pievelciet kodolu. Pēdējās 10 sekundes, ejam.

  1. Vai ir labi darīt abs katru dienu? - Vingrinājumi
  2. Ir produkti, kuri veicina tauku uzkrāšanos vidukļa apvidū un ir tādi, kuri — gluži pretēji — palīdz taukus sadedzināt.
  3. Mikseri Labs kāju treneris.
  4. Kamīnu dekorēšana Skursteņa kopšana Kamīns apkurei Ķieģeļu skurstenis Mēs kurinām krāsni mājas » Kamīnu dekorēšana » Vingrinājumi tauku noņemšanai no sāniem.
  5. Zaudēt svaru par 10 kg mēnesī - Keto Guru

Labi, ejam tālāk, pārslēdzamies. Nākamais vingrinājums, ar kuru mēs sāksim, ir mainīt alpīnistus. Tātad nonāksim push-up stāvoklī. Pielieciet celi pie elkoņa, sakrustojiet un pārslēdzieties; pēc tam, kad jums būs labāk, sāciet pārmaiņus mazliet ātrāk. Jo vairāk jūs vērpjat, jo vairāk jūs strādājat ar abs, tāpēc patiešām piešķiriet tai jauku vērpjot un paceliet ceļus uz augšu, pilnībā izstiepjot uz grīdas.

Labi, mēs esam pēdējā vingrinājumā. Tā ir patiešām ātra rutīna, bet mans Absare jau uzmundrināja. Pēdējais vingrinājums ir dēlis, kas vērsts uz austrumiem līdz elkoņiem. Tātad nonāksim dēļu pozīcijā. Jūs vēlaties ceļgalu pacelt līdz elkonim.

Masāžas cīņai ar lieko svaru - e-preklad

Saspiediet abs. Nāc, mēs gandrīz esam klāt, viss, kas jums ir. Ja jūs darāt šo rutīnu katru dienu es ieteiktu to darīt tikai vienu vai divas reizes, bet ja nu šodien ir jūsu galvenais vēders? Diena, tad es vēlos, lai jūs to izdarītu pilnvērtīgam treniņam vismaz četrus apļus. Kad esat uzsācis šo rutīnu kopā ar padomiem, kurus minēju raksta sākumā, un pats galvenais, pastāvīgi turieties pie tā.

Jūs patiešām sāksit mainīt savu ķermeni un beidzot ar pilnīgu, spēcīgu, attīstītu sešu komplektu. Tātad, ja jums patika raksts, noteikti sagraujiet pogu Patīk. Atstājiet komentāru zemāk. Ļaujiet man uzzināt, ar ko jūs strādājat un ko vēlaties, lai nākamais raksts būtu par šo tēmu, un jūs varat kopīgot šo rakstu ar draugu, kuram nepieciešams likumīgs sešu paku abs treniņš, ko viņi var darīt katru dienu, lai faktiski esiet reāli Sasniedziet rezultātus.

Ja vēl neesat pārliecinājies, ka esat pierakstījies ar paziņojumiem, kad es izlieku ziņojumu katru ceturtdienu pulksten Austrumu laiks, un, ja jūs komentējat pirmajās 20 minūtēs, jums vienmēr ir iespēja laimēt dažus par brīvu Heria Apparel. Runājot par Heria Apparel, pavisam jaunā Heria kolekcija ir tikai dažas dienas pirms piliena.

es gribu sadedzināt taukus un veidot muskuļus

Jūs varat apskatīt katru kolekcijas daļu, kā arī cenu vietnē chrisheria. Šī kolekcija, kuru esat redzējis iepriekšējos rakstos, piemēram, baltās sporta bikses, melnās sporta bikses, vējjakas, treniņu šorti, pat bikses, kuras es valkāju šobrīd jūs kaut ko saņemat, pirms viss tiek izpārdots, tāpēc pārliecinieties, ka sekojat man Instagram. Vispirms es paziņošu par pilienu tur un pievērsīšu tam uzmanību, jo mēs tiksim ļoti ātri izpārdoti.

Es centīšos aizpildīt pēc iespējas ātrāk un es arī veikšu vairāk iepriekšēju pasūtījumu, lai jūs varētu rezervēt savu pasūtījumu. Paturot to prātā, paldies, ka skatījāties. Tiekamies nākamajā ceturtdienā plkst. Austrumu laiks.

es gribu sadedzināt taukus un veidot muskuļus

Traka mīlestība, miers ārā. Kā es varu saņemt sešu iepakojumu 2 nedēļu laikā mājās? Sveiki visiem, šodienas abs treniņš ilgst tikai 10 minūtes, bet tas kļūst intensīvs, jūsu abs tevi mīlēs un ienīdīs, kā ir grafiks.

Cilvēki, šī programma ir bezmaksas, tāpēc neaizmirstiet sagraut pogu Patīk, abonēt un arī iespējot paziņojumu. Ja vēlaties piedalīties šajā izaicinājumā, neaizmirstiet atstāt zemāk komentāru par savu progresu vai izmantot Instagram es gribu sadedzināt taukus un veidot muskuļus hashtag vai pat izveidot tādu YouTube rakstu kā šīm meitenēm, lai mēs varētu viens otru atbalstīt un sākt.

Visi vingrinājumi šodien ir 30 sekundes katrs un nāk superset. Tāpēc mēs veicam divus vingrinājumus mugurā un veicam desmit sekunžu pārtraukumu. Sāksim Pirmais vingrinājums ir kāju pacelšana, lēnām nolaižot kājas, paceliet tās atpakaļ uz augšu, pēc tam gurkstiet un aplaudējiet rokas, pārliecinoties, ka mugura ir līdzena uz grīdas, kad nolaižat tur kājas.

Vai nevēlaties sāpināt muguru, nē atpūtas laiks šeit, cilvēki, mēs ejam tieši pretējā krīzē.

Vai ir iespējams zaudēt 10 kg mēnesī

Izmantojiet galvenos muskuļus, lai paceltu gurnus no grīdas. Pārliecinieties, ka šeit noliecat rumpi. Mums ir 10 sekunžu pārtraukums, un nākamais vingrinājums ir Spider-Man Plank. Novietojiet vienu kāju vienā pusē un pieskarieties elkonim. Tagad sagatavojieties lēcienam, kas kāpj virs ķermeņa. Pielieciet ceļus pēc iespējas tuvāk pretējiem elkoņiem un savelciet kodolu. Tālāk mums ir krievu vērpjot. Dariet to lēnām un kontrolējot, un manas abs šajā brīdī tik ļoti dega.

Mēs tūlīt lecam iekšā un ārā. Es šeit tiešām nogalinu, bet elpoju, izstiepjot kājas un elpojot, kad saņemat savu kājas iekšā un saspiediet savas vēdera muskuļus kopā. Atpūtieties, un mums ir dēlis ar gurnu iegremdēšanu. Šis vingrinājums ir ļoti piemērots slīpumiem, un tagad iesim tieši uz dēļu Džeka darbību.