Pāriet uz saturu

Labāk ir zināt, cik daudz staigāšanas ir nepieciešams jūsu ķermenim, lai uzstādītu reālistisku mērķi. Veiciet 20 lunges ar katru kāju. Ja mēs paši veiksim pēdu masāžu, mēs paātrināsim asinsriti zemādas slānī un palielināsim limfas plūsmu. Piemēram, LPG masāža ir lieliski piemērota, lai samazinātu skaļumu problemātiskajās zonās. Bet tieši tik ātras darbības dēļ ir grūti laikus atpazīt pārkaršanu.

ejot sadedzināt augšstilbu taukus kā sadedzināt savu vēderu

Tips Šajā rakstā: Uztura mainīšana, vingrinājumi, padarot dzīvesveida izmaiņas motivētas un motivētas Mūsdienās vēdera apvidū ir pārāk daudz tauku, un tas daudziem cilvēkiem ir kļuvis par lielu problēmu, īpaši sasniedzot pusmūžu. Tāpēc, lai varētu ievērot veselīgu dzīvesveidu un justies labi, ir jāapņemas likvidēt ķermeņa taukus.

Sāciet no pirmā soļa, lai saprastu, kā. Steps 1. Ja vēlaties zaudēt svaru, jums jāierobežo ikdienas kaloriju daudzums. Par laimi, vēdera tauki ir pirmie, kas pazūd, kad sākat ejot sadedzināt augšstilbu taukus svaru, tāpēc no tiem atbrīvoties ir vieglāk nekā no muca, augšstilbiem vai rokām. Puse kilograma tauku ir vienāda ar kalorijām. Citiem vārdiem sakot, lai zaudētu pusi kilogramu tauku nedēļā, no vidējās nedēļas devas jums būs jānoņem kalorijas.

Neesiet prātīgs par kaloriju patēriņu. Pārtikas dienasgrāmatā vai tiešsaistes kaloriju kalkulatorā pierakstiet katru kodumu, kas iet caur jūsu lūpām.

Skriešana - Tauku dedzināšana.

Veselīgs mērķis ir zaudēt no 0,5 līdz 1 kg nedēļā, pārsniedzot šo robežu, diētu var uzskatīt par destruktīvu, un zaudēto svaru uzturēt gandrīz neiespējami.

Atkarībā d30 tauku degļi liekā svara pakāpes, lai droši zaudētu svaru, sievietēm vajadzētu ēst apmēram — kaloriju dienā, savukārt vīriešiem vajadzētu saglabāt no līdz Ēd vairāk šķiedrvielu. Ēdot šķīstošāku šķiedru, ir svarīgi, lai svara ejot sadedzināt augšstilbu taukus būtu veselīgs.

Palīdz izvadīt iekšējos taukus - potenciāli kaitīgos taukus, kas izdala iekšējos orgānus, piemēram, sirdi, plaušas un aknas. Cilvēkiem, kuri uzkrāj taukus vēdera rajonā, ir lielāks iekšējo tauku daudzums procentos nekā tiem, kuriem to nav.

Brokastis ir vispiemērotākais laiks, lai iekļautu lielu daudzumu šķiedrvielu. Sāciet ēst graudus ar augstu šķiedrvielu saturu vai auzu pārslu. Ēd pilngraudu maizi un mīca smalkmaizītes ar klijām. Tas atstāj mizu augļiem un dārzeņiem āboliem, burkāniem un kartupeļiemjo tajā ir daudz šķiedrvielu kā arī daudz vitamīnu un barības vielu. Uzturā pievienojiet vairāk zirņu, pupiņu melnie, borlotti, baltumi un žāvētu augļu mandeles, valriekstijo tajos ir daudz šķiedrvielu.

Samaziniet cukura patēriņu.

ejot sadedzināt augšstilbu taukus novājēšanu ch

Kad tiek patērēts pārāk daudz cukura, ķermenis nespēj to pārstrādāt, tāpēc tas to pārvērš taukos un uzglabā dažādās vietās, piemēram, muca, vēderā, augšstilbos un krūtīs. Dabiskie cukuri, tāpat kā augļu cukuri, ir labi mērenībātāpēc jums vienkārši jāpievērš uzmanība papildu cukuriem.

Cik kalorijas stundā tiek pavadītas pirtī. Cik daudz kaloriju sadedzina vannā un saunā

Šie cukuri ir atrodami lielākajā daļā iesaiņotu un pārstrādātu pārtikas produktu, piemēram, graudaugu batoniņos, saldumos, cieti saturošos saražotos pārtikas produktos un gāzētos dzērienos. Uzmanies no dažu veidu jogurta, siera un mērcēm.

ejot sadedzināt augšstilbu taukus tauku dedzināšanas rokasgrāmata

Noteikti izlasiet katra iegādātā produkta etiķetes un pievērsiet uzmanību tādām tauku degļa sirdslēkme kā maltoze, dekstroze, riboze, ksiloze, laktoze un saharoze. Visi šie ir īpaši cukura veidi. Esiet piesardzīgs, lai izvairītos arī no visiem produktiem, kas satur augstu fruktozes saturu kukurūzas sīrupā.

Tas ir dabīgs saldinātājs, kas liek jums iegūt tikpat daudz ja ne vairāk nekā tradicionālais cukurs. Ēdiet vairāk dārzeņu.

Atcerieties, ka svara zaudēšana nenozīmē izsalkumu, jūs varat ēst visus augļus un dārzeņus, ko vēlaties. Ēdienu laikā lielāko daļu ēdiena jāaizņem dārzeņiem. Asimilētajiem proteīniem jāspēj atrasties kāršu klājā, bet ogļhidrātu devai jābūt plaukstā.

Pārējo ēdienu var droši piepildīt ar dārzeņiem. Vizuāli 10 ejot sadedzināt augšstilbu taukus tauku dedzināšana hiit piepildīšana ar dārzeņiem liks jūsu smadzenēm domāt, ka jūs ēdat daudz pārtikas, kas var likt jums justies mazāk trūkumam un neļaut jums piepildīt šķīvi ar pārtiku, kartupeļiem vai gaļu. Mēģiniet ēst dārzeņus ar zemu glikēmisko indeksu, tajos ir vairāk šķiedrvielu un olbaltumvielu, un tas palīdz ķermenim dienas laikā lēnām atbrīvot enerģiju.

Dārzeņos ar zemu glikēmisko indeksu ietilpst sparģeļi, artišoki, brokoļi, selerijas, baklažāni, sēnes, cukini, skvošs, paprika utt. Ēdiet veselīgus taukus. Lai gan tas var jūs pārsteigt, patiesībā, ēdot vairāk tauku, jūs varat zaudēt svaru, bet tikai tad, ja ēdat pareizo veidu. Pārtika, kas satur mononepiesātinātās taukskābes, ātrās pārtikas svara zuduma samazināšana laba jums un var palīdzēt samazināt vēdera tauku daudzumu.

Lai tos integrētu uzturā, ēdiena gatavošanas laikā varat izmantot olīveļļu, ēst vairāk avokado un ķēpāties uz žāvētiem augļiem, piemēram, riekstiem un priežu riekstiem. Jums vajadzētu papildināt arī zivju eļļu, kas ir lielisks Omega 3. Palieciet prom no transtaukiem, piemēram, tiem, kas atrodami margarīnā un daudzos pārstrādātos pārtikas produktos, jo tie ir neveselīgi tauki, kas neļauj zaudēt svaru.

Dzeriet daudz ūdens.

Kā atbrīvoties no vēdera

Mēģinot atbrīvoties no vēdera taukiem, ir nepieciešams dzeramais ūdens. Pirmkārt, tāpēc, ka tas attīra ķermeni, izvada toksīnus un atstāj jūs mazāk pietūkušu.

Otrkārt, tāpēc, ka tas palīdz regulēt vielmaiņu, palīdzot efektīvāk sadedzināt taukus. Treškārt, dzeramais ūdens palīdz nomākt apetīti, neļaujot pārēsties ēšanas laikā.

Ja rodas kārdinājums ēst kaut ko neveselīgu, mēģiniet izdzert glāzi ūdens! Parasti ieteicams dzert vismaz divus litrus ūdens dienā, lai gan jums to var būt nepieciešams arī vairāk, it īpaši, ja jūs daudz vingrojat.

Mēģiniet sākt dienu ar glāzi ūdens un citronu, nevis kafijas tasi. Jūs varat palielināt savu hidratācijas līmeni, dzerot vairāk zaļās tējas, kas satur antioksidantus, kas pazīstami kā katehīni, kas palīdz sadedzināt tauku šūnas. Tā vietā, lai veiktu tūkstošiem abs un pushups, jūs varat izmantot sirds un asinsvadu vingrinājumus, lai sadedzinātu visas kalorijas un likvidētu vēdera taukus.

Cik kalorijas stundā tiek pavadītas pirtī. Cik daudz kaloriju sadedzina vannā un saunā

Tā vietā, lai strādātu pie fiksēta ātruma skrejceļš, jums regulāri jāmēģina izmēģināt dažādus vingrinājumus. Šāda veida vingrinājumi integrē īsus un intensīvus treniņus ikdienas gaitās. Centieties pārtraukt parasto vingrinājumu ar 30 sekunžu sprintu vai sporta zālē pārmaiņus iestatiet elipsveida, skrejceliņu vai citas mašīnas.

ejot sadedzināt augšstilbu taukus saikne starp laimi un svara zudumu

Lai samazinātu vēdera tauku daudzumu, vismaz četras reizes nedēļā mēģiniet veikt vismaz 30 minūtes intensīvas sirds un asinsvadu sistēmas vingrinājumus.

Dienas laikā veiciet citas aktivitātes. Papildus tam, ko pavadāt sporta zālē, lai vingrotu, visu dienu varat veikt citas aktivitātes. Tādā veidā jūs sadedzināsit vairāk kaloriju bez pārāk lielām pūlēm. Jums jāveic tikai nelielas izmaiņas, piemēram, jāņem lifts vietā pa kāpnēm un brauciet ar velosipēdu uz darbu pāris reizes nedēļā. Ja strādājat pie rakstāmgalda, ieteicams apsvērt iespēju pārcelties uz augstāku galdu stāvoša darba veikšanai.

Pilns treniņš (20 minūtes), lai iegūtu muskuļu masu (Fitness) | Viskas apie jūsų sveikatą!

Stāvēšana, nevis sēdēšana dažas stundas dienā, var palīdzēt sadedzināt vairāk kaloriju. Izmantojiet iespēju veikt pavasara tīrīšanu, atjaunot māju vai sakārtot dārzu. Ja jums ir pie kā strādāt, jūs paaugstināsit aktivitātes līmeni, pat to neapzinoties.

HIP DIPS WORKOUT - Side Butt Exercises - 10 min Home Workout

Centieties arī aktīvāk darboties tīrā izpriecā. Spēlējiet futbolu ar bērniem pēc skolas, apmeklējiet deju skolu vai pavadiet jautru dienu pludmalē.

ejot sadedzināt augšstilbu taukus labākais kuņģa tauku dedzināšana pārtiku

Praktizējiet spēka vingrinājumus. Tā ir lieliska ideja, lai savā treniņā integrētu dažus spēka vingrinājumus. Spēks vingrinājumi ietver push-ups, push-ups, push-ups un abs.

';html+=c.DOC_H1.slice(0,1).toUpperCase()+c.DOC_H1.slice(1);html+='

Lai gan šie vingrinājumi nesadedzina tik daudz kaloriju kā sirds un asinsvadu sistēmas, ilgtermiņā tie tomēr jums dos labumu. Tie palīdzēs jums veidot muskuļu masu un stiprinās to, kas palielinās jūsu metabolisma ātrumu un palīdzēs jums vieglāk sadedzināt taukus pat atpūtas apstākļos.

Vingrinājumi, piemēram, roku saliekšana un svaru celšana, palīdz attīstīt pamata muskuļus un uzturēt vidukli plakanu. Jebkurā gadījumā, veicot šos vingrinājumus, jums jāsaglabā pareiza pozīcija. Tātad, ja jūs nekad iepriekš to neesat izdarījis, apsveriet iespēju pievienoties sporta zālei vai lūgt personīgā trenera palīdzību.

Riteņbraukšanas apmācība - kā to atrisināt

Netērējiet pārāk daudz laika veicot abs vai pushups. Daudzi uzskata, ka simtiem abs veikšana var novērst vēdera taukus un iegūt perfektu abs. Faktiski šādā veidā nav iespējams samazināt taukus, tāpēc katru stiprinātu muskuli slēps iepriekš esošie tauki un tie izskatīsies vēl lielāki.

Šī iemesla dēļ labāk ir gaidīt, kamēr izpildīsit šos vingrinājumus, līdz visi vēdera tauki būs iznīcināti.

  • Que es tauku deglis plus
  • Svara zuduma grafiks
  • Vingrinājumi, Lai Novērstu Augšstilbu Berzēšanu -
  • Pranajama joga - elpošanas spēks un tā priekšrocības No visiem vingrinājumu režīmiem staigāšana ir visekonomiskākais, taču efektīvākais risinājums daudzu veselības problēmu risināšanai.
  • Šī ir ķermeņa daļa, kurai vīrieši pievērš īpašu uzmanību, kuru viņi apbrīno un nevar pretoties.
  • Mango 67 Pamata enerģijas daudzums un tā patēriņš ir pilnībā atkarīgs no cilvēka darbības veida.
  • Labākie veidi, kā iekļaut pastaigas vēdera tauku samazināšanai
  • Pagrindinis » Fitness » Pilns treniņš 20 minūteslai iegūtu muskuļu masu Pilns treniņš 20 minūteslai iegūtu muskuļu masu Tikai 20 minūtēs ir iespējams veikt treniņu ar dažādiem vingrinājumiem, kas strādā lielām muskuļu grupām, kas ir lielisks variants, kad jums ir maz laika, bet nevēlaties pārtraukt treniņus, lai nekavētu muskuļu augšanu.

Tajā brīdī jūs varat sākt strādāt pie ejot sadedzināt augšstilbu taukus vidējās daļas nostiprināšanas. Tā vietā, lai veiktu vēderu un pushups, apsveriet iespēju veikt vingrinājumus, kuros iesaistītas vairākas muskuļu grupas labākās novājēšanas cilnes tikai galvenās un kas vienlaikus palīdz sirds un asinsvadu sistēmai. Jūs varat veikt ejot sadedzināt augšstilbu taukus uz stenda vai ar bumbu.

Varat arī mēģināt vilkt svaru ar kājām, ejot ar rokām, tā saukto Alligator Drag. Lai arī tas var likties neticami, pietiekami daudz miega palīdz neticami atbrīvoties no vēdera taukiem.

Kad esat noguris, jūsu ķermenis ražo vairāk ghrelin - hormona, kas stimulē izsalkumu un alkas pēc ēdieniem ar augstu kaloriju daudzumu. Turklāt miega trūkums nelīdzsvaro citu hormonu ražošanu, izraisot iespējamu kortizola līmeņa paaugstināšanos un jutīgumu pret insulīnu, kas abi ir saistīti ar vēdera taukiem.

Tāpēc ieteicams gulēt no 7 līdz 8 stundām naktī. Ja jums ir grūtības gulēt, mēģiniet samazināt kofeīna daudzumu vai izvairīties no televizora skatīšanās vai uzturēšanās pie datora pirms gulēšanas. Izlasiet grāmatu vai uzņemiet relaksējošu vannu. Samaziniet stresu. Pētījumi rāda, ka kortizola līmeņa paaugstināšanās stresa izraisītais hormons ir saistīts ar vēdera tauku palielināšanos. Arī stresa apstākļos ir vieglāk izdarīt nepareizu diētas izvēli, īpaši, ja esat ļoti aizņemts vai mēdzat rast mierinājumu pārtikā.

Šī iemesla dēļ ir svarīgi samazināt stresa līmeni, lai uzveiktu vēdera taukus. Vingrinājumi var būt ārkārtīgi noderīgi, ja ir nepieciešams samazināt stresa un tauku līmeni, tāpat kā laba miega deva. Jums vajadzētu arī veltīt laiku, lai izdarītu kaut ko sev tīkamu. Lasiet grāmatu, dodieties uz filmu vai ejot sadedzināt augšstilbu taukus vairāk laika kopā ar draugiem un ģimeni.

Nesen tika atklāts, ka tādas aktivitātes kā joga un meditācija ir ļoti efektīvas stresa mazināšanā. Ierobežojiet alkohola patēriņu.

ejot sadedzināt augšstilbu taukus labākie tauku degļi clen

Dzeramais daudz vai regulāri nepalīdz samazināt vēderu. Tas ir vairāku iemeslu dēļ: Pirmkārt, alkoholā īpaši alus un kokteiļos ir augsts kaloriju saturs.

Pilns treniņš (20 minūtes), lai iegūtu muskuļu masu

Tā rezultātā, izdzerot pāris glāzes pēc darba, var ievērojami palielināt kopējo kaloriju daudzumu. Otrkārt, alkohola lietošana rada spiedienu uz jūsu aknām, kurai visu laiku ir jāstrādā, lai attīrītu toksīnus, kas ir iekļuvuši jūsu sistēmā. Šis process atņem enerģiju citiem ķermeņa procesiem, piemēram, tauku sadedzināšanai un muskuļu stiprināšanai.

Nav jāatsakās no alkohola, vienkārši jācenšas ierobežot tā patēriņu piektdienas vai sestdienas vakaros un nevajag piedzerties. Ja jums ir grūti palikt motivētam, atcerieties, ka to darāt, lai justos labi.