Pāriet uz saturu

Dažiem skriešana ir veids, kā uzturēt sevi formā. Tādēļ, ka efekts ir ne ļoti labi, ja sliming garšaugu ekstrakti, kas nonāk cilvēka organismā, jo tie nav tikai iet caur asinsriti, kuņģī, bet arī cīnīties pret ielikt tauku šūnas.

do miega dedzināt taukus

Ēd vairāk melleņu. Mellenes ir ne tikai gardas, bet arī lieliski dedzina taukus. Mellenēs atrodams liels daudzums antioksidantu, tās satur gan lielu daudzumu C vitamīna un gan šķiedrvielu.

do miega dedzināt taukus

Dzer daudz ūdens. Ūdens palīdz darboties iekšējiem orgāniem, stimulē vielmaiņu, turklāt izskalo dažādus toksīnus no organisma. Turklāt, ja dienas laikā izdzer ieteicamās astoņas glāzes ūdens, tīri dabiski samazinās kaitīgo saldo dzērienu un limonāžu patēriņš.

do miega dedzināt taukus

Vairāk dārzeņu, augļu, riekstu. Iekļaujot savā ēdienkartē vairāk svaigu, veselīgu un veģetāru ēdienu ātri vien ir iespējams iegūt sapņu augumu.

do miega dedzināt taukus

Dārzeņi satur daudz šķiedrvielu, kuras palīdz attīrīt zarnu traktu, bet rieksti un augļi nodrošina ar enerģijas lādiņu visai dienai.

Miega laikā notiek būtiski vielmaiņas procesi, turklāt pētnieki pierādījuši, ka tie ļaudis, kuri naktī guļ vien sešas stundas uzņem aptuveni par diviem kilogramiem vairāk svara kā tie kuri miegā pavada ieteicamās astoņas stundas.

do miega dedzināt taukus

Vienmēr ēd labas brokastis. Brokastu izlaišana nepalīdzēs atbrīvoties no liekajiem kilogramiem — tieši otrādi tā veicinās svara pieaugumu. Jāsaprot, ka tieši rīta stundā uzņemto ēdienu organisms vislabāk pārstrādā, tāpat enerģijas pieplūdums no rīta ne tikai liks justies labāk, bet arī samazinās apetīti līdz ar to ēdiena daudzums, kurš tiks ēsts pārējās dienas laikā saruks.

do miega dedzināt taukus

Informācija sagatavota pēc healthyfoodteam.