Pāriet uz saturu

Un cik ilgi jūs varat izdzīvot bez pārtikas? Jūsu kustības laikā ir ļoti grūti atrast pulsu. Daži pētījumi liecina, ka kanēlis arī palīdz pazemināt cukura līmeni asinīs un zema blīvuma holesterīnu. Ja tie nav izstrādāti, rodas spiediena problēmas un trauki kļūst trausli. Ja kāda iemesla dēļ jaudas treniņi ir kontrindicēti, tad jūs varat veikt kardio vai jebkuru citu fizisko izglītību! Piemēram, ja jūs būtu 30 gadus vecs, jūsu maksimālais sirdsdarbības ātrums būtu

Strādājot ar dažādām intensitātēm un veicot dažādas darbības, lai jūsu prāts un ķermenis netiktu garlaicīgi. Un, ja esat iesācējs, vispirms jums nebūs jāstrādā tik smagi. Jūs varat pavadīt laiku, atrast darbības, kuras jums patīk, un lēnām veidot izturību ar lēnu, vieglu treniņu.

Triks ir zināt jūsu iespējas. Kā kardio palīdz zaudēt svaru Ir vispārzināms, ka svara zudums rodas, kad jūs izveidojat kaloriju deficītu, sadedzinot vairāk kaloriju nekā jūs ēdat. Kaut arī daži cilvēki dod priekšroku, lai samazinātu kalorijas, izmantojot savu uzturu, tas palīdz kombinēt lietas - sirdsstiprības mācības un veselīgu zemu kaloriju diētu.

Visi šie ir svarīgi, bet kardio ir galvenais elements, jo: Jūs vienu reizi sadedzināt vairāk kaloriju - Sirdsdarbības ātruma noteikšana jūsu mērķa sirdsdarbības zonā nozīmē, ka asinis sūknējas, jūs elpoat smagi un jūs esat svīšana.

Tiklīdz jūs nonākat šajā efektīvā kaloriju degšanas zonā, jūsu ķermenis sadedzina kalorijas. Jūsu tauku dedzināšanas sirdsdarbība?

Mājas lapa » Horoskops » 13 zinātniskie fakti par ķermeņa tauku 13 zinātniskie fakti par ķermeņa tauku Ķermeņa tauki mūsdienās ir jaunā tendence, tāpēc tik daudz, ka daudzi audzēkņi regulāri novērtē tauku novērtējumu. Reizēm skala var būt diezgan nomākta, nevis visa jūsu smaga darba diktators, ķermeņa tauku novērtējums var likt šīm nedrošībām atpūsties, parādot patieso progresu, ko esat faktiski veicis. Mēs mēdzam aizmirst, ka muskuļi sver, tas ir faktors, ko mēs paši par sevi uzskatām par pašsaprotamu, tāpēc ķermeņa tauku novērtējums ir daudz precīzāks, nosakot, cik daudz mēs patiešām esam sasnieguši. Nākamais raksts aplūkos ķermeņa taukus un dažus faktus, kurus jūs, iespējams, neesat pazīstami, ieskaitot kaut ko tik vienkāršu kā kur tauki aiziet, kad tas ir nodedzināts. Atbilde šķiet tik vienkārša, bet patiesībā tā ir diezgan smadzeņu ķircinātājs.

Ja analizējat šajā simulatorā sadedzināto kaloriju rādītāju, tad, pamatojoties uz to, tiek skaitīts tikai soļu skaits, parādīts sadedzināto kaloriju rādītājs, bet es uz tiem nepaļautos, es paskaidrošu, kāpēc. Atpūtas stāvoklī cilvēks iztērē noteiktu daudzumu kaloriju, un šo kaloriju daudzums ir atkarīgs no auguma, svara, dzimuma, vielmaiņas.

Tātad, kā dažādi cilvēki var iztērēt vienādu kaloriju daudzumu, ja sākotnēji ir atšķirīgi svara, auguma utt. Rādītāji Ja jūs koncentrējaties uz svara zaudēšanu, proti, tauku dedzināšanu, es iesaku jums galvenokārt pievērst uzmanību impulsam, aprēķināt sirdsdarbības ātrumu, pie kura treniņa laikā tiks sadedzināti tauki.

Aptuvena formula, ko atradu tīklā. Es to parādu pēc sava vecuma, 24 gadu vecuma, piemēra. Pāris šādus mērījumus, un jūs elpojot vadīsities, kāds ir pulss aptuveni.

Ir daudz citu iespēju, kā tiešsaistē atrast efektīvo sirdsdarbības ātrumu, to neizmērot. Paskaties, vai jūs interesē. Simulators uz mazā ekrāna pārmaiņus rāda laiku, pēc tam kalorijas, pēc tam soļu skaitu minūtē. Nemainās tikai augšējais rādītājs - tas ir veikto darbību skaits.

  1. Vingrojumi uz nekustīga velosipēda svara zaudēšanai un izturībai.
  2. Nezaudē svaru?
  3. Kaitīgo produktu atteikums Alkoholiskie dzērieni palēnina metabolismu Un novērst tauku sadedzināšanu vēderā.
  4. Modernizētais veids, kā atrast jūsu mērķa sirdsdarbības ātrumu - Piemērotība | Septembris
  5. Tā attīsta izturību un efektīvi sadedzina kalorijas.

Ekrāns ir noņemts, tas darbojas tikai ar vienu akumulatoru. Komplektā ir šāds rīks, tas ir paredzēts simulatora daļu fiksēšanai, kas laika gaitā atslābinās. Instrukcijās sīki aprakstīts, kā praktizēt, kā rīkoties ar simulatoru.

Sirds ritma aprēķināšana tauku zudumam. Kādam jābūt tauku degšanas impulsam

Es tikai sniegšu pāris padomus, kā praktizēt steperi? Nedaudz noliecieties uz priekšu, noliecieties muguras lejasdaļā, salieciet ceļus, nospiežot pedāļus, jūtat sēžas muskuļu sasprindzinājumu, nekādā gadījumā nespiediet pedāļus ar ceļgalu spēku, mēģiniet nospiest ar augšstilbu un sēžamvietu muskuļu spēku.

atrast savu mērķa sirdsdarbības ātrumu lai sadedzinātu taukus

Ja jūs mērāt 12 sitienus sešās sekundēs, tad vidējais ātrums ir sitieni minūtē, un tas ir 35 gadu vecuma mērķa zonā. Izdrukājiet pats savu vingrojumu tabulu!

Mērķa sirdsdarbība

Veidot izturību Ja trenējaties ieteiktās trīs līdz piecas reizes nedēļā, tad lielāko treniņa laiku vēlaties sasniegt mērķa sirdsdarbības diapazonu, izņemot laiku, kas pavadīts iesildīšanās un atdzišanas laikā. Alkohola lietošana var būt arī negatīva mainīt veidu, kā ķermenis sadedzina taukus. Jums ir veselības stāvoklis, kas to apgrūtina. Jebkurš medicīniskais stāvoklis, kas ietekmē jūsu hormonus piemēram, hipotireoze vai policistisko olnīcu sindromsinsulīna līmeni piemēram, diabēts vai asinsspiedienu piemēram, sirds slimībasapgrūtinās svara zaudēšanu.

Nezaudē svaru? 20 iespējamie iemesli, kādēļ svars ir iestrēdzis, norāda svara zaudēšanas eksperts

Dr Veiners piebilst, ka jebkurš ievainojums, kas izraisa ierobežotu mobilitāti, var arī veicināt svara pieaugumu, daļēji tāpēc, ka tas var izraisīt muskuļu zaudēšanu - un mazāks muskuļu daudzums nozīmē, ka jūs mazāk degat, kad jūsu ķermenis ir miera stāvoklī - un daļēji tāpēc, ka tas samazinās jūsu ķermeņa masu spēja regulāri vingrot.

Jūs kļūstat vecāks. Visa diēta un vingrinājumi pasaulē neatcels faktu, ka vienkārši ir grūtāk zaudēt svaru, jo vecāks tu esi. Saistīts stāsts Koncentrējieties uz pretestības treniņiem, lai izveidotu muskuļu masu, kas galu galā var palīdzēt sadedzināt vairāk miera stāvoklī, savukārt, ja esat iestrēdzis, sākiet svara zudumu. Jūs esat saspiests vai nomākts.

Ķermeņa tauku zaudēšanai ir daudz ieguvumu veelībai.

Galvenās dzīves izmaiņas, piemēram, šķiršanās vai nāve ģimenē, bieži vien ir svara pieauguma izraisītājs. Stresa ēšana ir īsta lieta un, kad esat nomākts, jūs parasti neesat koncentrējies uz kaloriju skaitīšanu vai vingrošanu jo tas prasa tik daudz pūļu, lai tikai to paveiktu dienā. Veiners iesaka atrast holistiskus veidus, kā pārvaldīt savu stresu, pat ja tas vienkārši ir maza ietekme uz sirdsdarbību.

Un, protams, ja jūtaties nomākts, nevilcinieties saņemt palīdzību no garīgās veselības nodrošinātājs. Jums ir neatrisināta trauma. Lai gan tas ir smags, ir svarīgi apzināties korelāciju starp ļaunprātīgu izmantošanu un svara pieaugumu.

A seksuālās vardarbības vēsture bieži ir saistīta ar svara pieaugumujo īpaši, un to cilvēku skaits, kuri ir bijuši seksuāli izmantoti, it īpaši jaunos gados, ir satriecošs: Saskaņā ar Nacionālā seksuālās vardarbības resursu centra datiem katra trešā amerikāniete ziņo, ka dzīves laikā piedzīvo kaut kādu seksuālu vardarbību.

Neatkarīgi no tā, vai esat bērns vai pieaugušais un neatkarīgi no tā, vai jūsu vēsture ietekmē jūsu svaruir resursi, kas var palīdzēt seksuālas vardarbības vai citas vardarbības upuri.

Jūs lietojat noteiktus medikamentus. Iespējams slēpts iemesls, kāpēc jūs cenšaties zaudēt svaru: jūs lietojat zāles, kas kā blakusparādība var izraisīt svara pieaugumu.

13 zinātniskie fakti par ķermeņa tauku

Tas ietver diabēta medikamentus, antidepresantus un steroīdu medikamentus, starp citiem. Saistīts stāsts Dr Weiner iesaka runāt ar savu ārstu par jūsu medikamentiem; dažreiz tos var pielāgot, lai svara zaudēšana būtu iespējamāka. Reiziniet sitienu skaitu ar 4, lai iegūtu sirdsdarbības ātrumu minūtē, kad atpūšaties. Maksimālais sirdsdarbības ātrums MHR ir aptuveniatskaitot vecumu. Piemēram, ja jūs būtu 30 gadus vecs, jūsu maksimālais sirdsdarbības ātrums būtu Šie skaitļi palīdz noteikt vingrinājumu intensitāti.

Sāciet ar zemas intensitātes vingrinājumiem.

atrast savu mērķa sirdsdarbības ātrumu lai sadedzinātu taukus

Sākot, labāk ir praktizēt saudzīgus vingrinājumus. Pētījumi arī parādīja, ka ķermenis sadedzina visvairāk kaloriju no taukiem, veicot zemas intensitātes vingrinājumus. Mērķis ir minūtes vieglas fiziskās aktivitātes dienā. Gaismas intensitātes vingrinājumi nerada sirdsdarbības ātruma ievērojamu palielināšanos.

Young Love: The Dean Gets Married / Jimmy and Janet Get Jobs / Maudine the Beauty Queen

Tātad tas ir labākais vingrinājumu veids iesācējiem. Šī zemas ietekmes aktivitāte var būt ātra pastaiga vai dārzkopības vingrinājums. Jūs varat tos iekļaut dienas grafikā nedēļas, pirms pāriet uz jaunu vingrinājumu režīmu.

atrast savu mērķa sirdsdarbības ātrumu lai sadedzinātu taukus

Apvienojiet mērenas un smagas intensitātes vingrinājumus. Pēc apmēram nedēļu ilgiem zemas intensitātes treniņiem jūs varat sākt paātrināt treniņu.

Kā sirdsdarbība var palīdzēt jums zaudēt svaru

Skriešana vai ātra pastaiga ir lieliski intensīvas vingrinājumi. Alternatīvi, jūs varat praktizēt riteņbraukšanu relatīvi līdzenā reljefā. Jūs pamanīsit strauju elpošanas un svīšanas palielināšanos pēc apmēram 10 minūšu vingrinājumiem. Kad atklājat, ka mērenas intensitātes vingrinājumi nenogurdina jūsu ķermeni pārāk daudz, jūs varat sākt pāriet uz intensīvu vingrinājumu.

Skriešana, kalnu riteņbraukšana, laivošana un sacensību sporta veidi, piemēram, basketbols vai galda teniss, ir intensīvas fiziskās slodzes formas. Vingrojiet no rīta. Ja iespējams, mēģiniet vingrot no rīta. Daži pētījumi liecina, ka ķermenis no taukiem sadedzina vairāk kaloriju no rīta, pirms brokastīm.

Rīta vingrošana bieži palīdz izveidot regulārāku vingrinājumu režīmu.

  • Izglītība Treneru trenažieris, kādus muskuļus trenē atsauksmes.
  • Mērķa sirdsdarbība - About Fiziskā Fitness

Vingrošana pirms došanās uz skolu vai darbu palīdz novērst to, ka jūs ietekmē citi darbi. Ne tikai tas, ka agri no rīta vingrošana arī palīdz uzlādēt ķermeni visas dienas garumā.