Pāriet uz saturu

Makaroni no pilngraudu, miežiem un klijām. Dārzeņu salāti, cepta vistas fileja, ābols. Penelope Krūza Aktrise, kurai jebkurā vecumā izdodas izskatīties satriecoši, atzīst, ka filmēšanas laikā zaudē daudz enerģijas. Mājputnu un jūras veltes ēdieni ir populāri daudzos itāļu restorānos, un tie, iespējams, ir mazāki par kaloriju nekā putuplasta teļa vai tauku steika.

Šodien sabrukumu dienas ir izdomājušas zinātnisku nosaukumu - krāpšanās iekraušanas dienakad var atļauties aizmirst par diētu un ēst visu, ko sirds kāro.

Un labākais ir tas, ka pēc tam jums nav jācieš nožēlas, jo pat uztura speciālisti apstiprina šādas dienas. Vārds "krāpšanās" krāpšanās no angļu valodas tiek tulkots kā krāpšana, krāpšana. Tas ir, šāda krāpnieciska diena organismam, kurš ievēro diētu.

Tas ir vienkārši nepieciešams stingriem un vienmuļiem uztura režīmiem. Labumu ēšana iekraušanas dienās jāuzskata par metodi, kas palīdz saglabāt drosmi un viegli izturēt turpmākās pārtikas ierobežojumu grūtības.

Turklāt šāds triks ļauj "uzspiest" vielmaiņu un varbūt pat pārvietot svaru no zemes. Krāpšanas plusi Frāze "izsalcis un dusmīgs" ir ļoti tuvu patiesībai. Stingras diētas var izraisīt cilvēkam depresīvu psiholoģisko stāvokli, tuvu depresijai.

apkrāptu pārtiku kas sadedzina taukus

Ko apkrāptu pārtiku kas sadedzina taukus, ja šāda diēta ilgst vairākus mēnešus? Lai šāds emocionāls sabrukums neizraisītu nesaskaņas ģimenē vai darbā, jums tas kaut kā jāaizstāj ar pozitīvu noskaņojumu. Un kas to var darīt labāk nekā jūsu iecienītākā piena šokolāde ar riekstiem vai milzīga saldējuma porcija?

Ilgstoši uztura ierobežojumi var izraisīt vairogdziedzera hormona vairogdziedzera T3 ražošanas samazināšanos, kas ir atbildīgs par organisma vielmaiņu. Zems T3 daudzums noved pie vielmaiņas ātruma samazināšanās. Piekrītiet, ka tas nav labākais risinājums, mēģinot zaudēt svaru. Zābaku dienas neļaus pazemināties hormonu līmenim asinīs. Tiklīdz ķermenis saņem signālu, ka ir pienācis grūts laiks un ir nepieciešams ietaupīt visas dažas patērētās kalorijas rezervē, jūs to maldināsit ar krāpšanos.

Krāpšanās dienas palīdz izvairīties no tā sauktajiem "sabrukumiem", jo tie pozitīvi ietekmē leptīna līmeni organismā. Leptīnu ražo tauku šūnas, lai uzturētu enerģijas līdzsvaru. Kad leptīna līmenis sasniedz noteiktu slieksni, smadzenēm tiek nosūtīts signāls, ka jums ir pietiekami daudz kaloriju, lai pieceltos no galda.

Diētas noved pie leptīna līmeņa pazemināšanās, kas var izraisīt nekontrolētu pārtikas uzņemšanu un pārēšanās. Vienveidīgas diētas īpaši mono-diētas neļauj iegūt pietiekami daudz barības vielu no pārtikas, kā arī taukus.

Lejupielādes diena palīdzēs atrisināt šo problēmu. Mīklu dienu mīnusi Uztura brīvības un paškontroles satricinošās robežas var pārkāpt, un labuma vietā jūs saņemsiet tikai vilšanos no krāpšanās savā uzturā. Kādas briesmas jūs gaida? Visatļautība pārtikā var "uzspridzināt prātu", un nākamajā dienā pēc krāpšanās jūs nevarēsit atgriezties pie iepriekšējās diētas.

Kā no tā izvairīties? Audziniet gribasspēku un izturību! Ja jūs nepareizi saprotat ideju par krāpšanos, tad vienā dienā varat apēst tik daudz kaloriju, cik pēc tam zaudēsit līdz nākamajai iekraušanas dienai. Un tas ir apburtais loks! Ko darīt? Nejauciet izlaidības periodu ar rijības dienu!

Our users choice

Iekraušanas noteikumi Šķiet, ka jūs ēdat sātu. Kādi noteikumi var būt? Tomēr arī šeit viss nav tik vienkārši. Lai iekraušanas diena nepārvērstos par "vēdera svētkiem", pēc kuriem nākamajā nedēļā jums būs jāzaudē papildu mārciņas, ko iegūstat par krāpšanos, labāk ir ievērot šādus ieteikumus: Jums nevajadzētu pārāk bieži pavadīt iekraušanas dienas. Ne vairāk kā 1 reizi nedēļā.

apkrāptu pārtiku kas sadedzina taukus

Uztura speciālisti iesaka aprobežoties ar 1 reizi nedēļu laikā. Stingri nav ieteicams pagarināt krāpšanos ilgāk par 1 dienu. Mūsdienās jūs nevarat iesaistīties rijībā. Jūs varat viegli palielināt daļu uz pusi, bet jums nav jāēd 2 vai 3 reizes vairāk nekā parasti.

Lai gan krāpšanās dienu ideja ir tāda, ka jums ir tiesības atļauties visu, mēģiniet izvairīties no pārāk taukainiem, ceptiem vai ļoti sāļiem pārtikas produktiem.

Šeit runa nav tik daudz par to kaloriju saturu, cik par šī ēdiena kaitējumu jūsu kuņģim. Šāda maltīte īpaši pēc stingriem ierobežojumiem var izraisīt grēmas, vēdera uzpūšanos un sāpes vēderā, kā arī zarnu problēmas. Pretējā gadījumā jūs diemžēl neredzēsit pozitīvu efektu.

Kā panākt, lai krāpšanās tev noderētu? Ja diētas laikā tiek gaidīti daži svētku pasākumi kāzas, dzimšanas dienassastādot iekraušanas dienu plānu, ieplānojiet tos šajos datumos. Šāda plānošana ļaus svētkos nejusties kā melnai aitai un iepriecināt sevi ar gardiem aizliegtajiem ēdieniem. Tomēr nepārvērtiet baudu par rijību! Daži uztura speciālisti iesaka apvienot krāpšanos ar treniņa datumu. Tas palīdzēs sadedzināt dažas no apēstajām kalorijām uzreiz. Turklāt daudzi cilvēki izvēlas nepārēsties pirms vingrošanas un pēc tam ēst veselīgāku pārtiku.

Dzert daudz ūdens. Tas palīdzēs krāpt badu. Galu galā cilvēks bieži sajauc izsalkumu ar slāpēm. Dažreiz ir vērts dzert glāzi ūdens, un jūs vairs nevēlaties ēst! Ir pilnīgi pieņemami lietot aizliegtus pārtikas produktus, taču arī šeit ir nepieciešama zināma proporcijas izjūta. Vai vēlaties kādu kūku? Ēd to vai varbūt pat 2. Bet nemaz nav nepieciešams pārēsties eklērus līdz nelabumam. Nevajag mesties pie ēdiena. Atcerieties rūpīgi sakošļāt ēdienu un izbaudīt katru kumosu.

Tas padarīs jūsu maltīti garšīgāku un veselīgāku. Turklāt jūs, visticamāk, būsit piepildīts daudz ātrāk. Neļaujies vainas sajūtai. Nekad nelieciet sevi par katru kumosu, ko ēdat krāpšanās dienā. Izbaudiet ēdienu krāpšanās dienās! Tam viņi ir domāti. Tikai tad iekraušanas periods būs izdevīgs. Kā zvaigznes "ielādējas"? Slavenībām, kuras vienmēr ir redzeslokā, ļoti bieži ir jāierobežo sevi ar ēdienu un "jāsēž" pie visstingrākās diētas, lai TV ekrānos un žurnālu vākos izskatītos satriecoši.

Bet viņi ir arī cilvēki ar savām vājībām un vēlmēm. Ar ko zvaigznes labprātāk "ielādējas"? Skārleta Johansone Skārleta Johansone, kura ik gadu atrodas pasaules 10 seksīgāko sieviešu rangā, iepriecina savus fanus ar brīnišķīgu apkrāptu pārtiku kas sadedzina taukus, pie kuras viņai jāstrādā ļoti rūpīgi.

Tomēr ik pa laikam aktrise ļaujas sev iecienītākajam ēdienam - burrito gaļa, rīsi, avokado, tomāti un siers, kas ietīts pitas maizē ar pikantu meksikāņu mērci. Marija Kerija Slavenā dziedātāja, kura pēc grūtniecības pieņēmās svarā, tagad atkal ievēro diētu.

apkrāptu pārtiku kas sadedzina taukus

Vienīgais ēdiens, ko viņa nevar sev noliegt, ir itāļu pica. Dženifera Lopesa Skaistā aktrise, kura pastāvīgi ievēro savu ēdienkarti, kuru viņai sastādījusi uztura speciāliste, un daudz laika velta treniņiem, periodiski nododas savām iecienītākajām delikatesēm - šokolādēm un cepumiem, kā arī kartupeļu čipsiem ar skābo krējumu un sīpoliem. Britnija Spīrsa Dziedātājs pastāvīgi cīnās ar lieko svaru, ievērojot diētu, sportu un dejas. Bet bez nelielām vājībām nav iespējams izturēt tik grūtu režīmu.

Tāpēc Britnijas krāpšanās ietver siera burgerus, čipsus un popsicles. Penelope Krūza Aktrise, kurai jebkurā vecumā izdodas izskatīties satriecoši, atzīst, ka filmēšanas laikā zaudē daudz enerģijas.

Mēs sevi motivējam

Lai to papildinātu, viņa var atļauties jebkuru taukainu un kaloriju bagātu ēdienu. Penelope mīl picu un makaronus. Heidija Kluma Slavenajam modelim ļoti patīk ātrās ēdināšanas ēdieni. Tāpēc viņa bieži iepriecina sevi ar lielu mac un kartupeļu pusdienām McDonald's.

Kā krāpšanās darbojas diētas laikā

Denīze Ričardsa Aktrise ir briesmīga saldummīle. Viņa zina, kā aprobežoties ar jebkuru ēdienu, izņemot šokolādi. Krāpšanās dienās Denīze bez sirdsapziņas pārmetumiem var apēst veselu šokolādes kasti. Rihanna Lai saglabātu ideālu figūru, dziedātāja daudz trenējas. Bet pat viņa dažreiz atļaujas ar ātro ēdienu, ko viņa dievina.

Par katru apēsto gabalu meitene pēc tam "tur atbildi" sporta zālē. Krāpšanās diena kultūrismā Ja mēs runājam par muskuļu masas kopumu, tad iekraušanas dienas tiek izmantotas kultūrismā.

Tomēr jēdzienus nevajadzētu jaukt. Krāpšanai sportā ir 2 nozīmes. Pirmais ir kultūrisma dibinātāja - Džo Veidera princips. Tas sastāv no apzināta vingrinājuma izpildes tehnikas pārkāpšanas, lai palielinātu atkārtojumu skaitu un palielinātu muskuļu masu. Tas ir tik īpašs triks progresīviem sportistiem. Šī tehnika kultūrismā ir aktuāla, kad sportists ievēro īpašu diētu ar noteiktu kaloriju daudzumu un patērēto olbaltumvielu, tauku un ogļhidrātu daudzumu.

Protams, sportistiem krāpšana ir jāuztver nopietnāk nekā cilvēkiem, kuri vēlas zaudēt svaru. Patiešām, papildus tauku zaudēšanai viņiem ir mērķis iegūt muskuļu masu.

Kas ir krāpšanās svara zudumā

Kultūristiem nevajadzētu ielādēt savu ķermeni ar "atkritumiem". Mūsdienās viņiem ir jāēd vairāk kaloriju, kas dos enerģiju ķermenim un palīdzēs padarīt viņu treniņus produktīvākus.

apkrāptu pārtiku kas sadedzina taukus

Gavēņa un iekraušanas dienas var atrast gandrīz jebkurā diētā: to efektivitāti un diētas nepieciešamību apstiprina daudzi uztura speciālisti. Visā jums jāzina, kad apstāties, saka Jekaterina Streļņikova, ārste, veselīga uztura un fitnesa klubu federālā tīkla eksperte.

Gavēņa un iekraušanas dienu ideja ir pretrunīga: šādos periodos ķermenis ir pakļauts stresam: vienu dienu no apkrāptu pārtiku kas sadedzina taukus uztura, bet otru - no pārēšanās, kas saskaņā ar visiem noteikumiem nevar pozitīvi ietekmēt gremošanas sistēmas darbu. Sīkāk apskatīsim, ko nozīmē badošanās un iekraušanas dienas. Parasti badošanās dienas tiek izmantotas, lai attīrītu ķermeni, pārtrauciet ļaunprātīgas pārtikas ļaunprātīgu izmantošanu īpaši pēc aizņemtajām Jaungada brīvdienām vai brīvdienām.

Ir diezgan daudz badošanās dienu veidu: Kefīra diena Kefīram jābūt ar zemu tauku saturu, un ikdienas kaloriju daudzumam nevajadzētu pārsniegt kcal slieksni. Šādā dienā organisms saņem tikai nelielu daudzumu olbaltumvielu Ābolu diena dienā vajadzētu ēst ne vairāk kā divus kilogramus ābolu Gurķu diena 1,5 kilogrami svaigu gurķu sadalīti četrās vai piecās ēdienreizēs Biezpiena diena pārtika ir ierobežota ar biezpienu ar zemu tauku saturu, kas nepārsniedz 1,5 kilogramus, tas ir iespējams, pievienojot medu Ja mēs analizējam uzskaitītos badošanās dienu veidus, mēs varam secināt, ka ar šādām "mini diētām" mēs pakļaujam ķermeni smagam stresam.

Un jums ir nepieciešams ēst tikai pēc minūtēm ne vēlāk, bet ne agrāk pretējā gadījumā jūs riskējat sev nodarīt kaitējumu. Pēc uzņemšanas izskalojiet muti ar ūdeni. Ābolu sidra etiķa sagatavošana mājās Lai pagatavotu ābolu sidra etiķi mājāsielej smalki sagrieztus un mazgātus ābolus ar karsto ūdeni 60 - 70 ° Clai ūdens iztvaicētu cm augstumā. Pievienojiet cukuru, 1 kg skābu ābolu - gramus un 1 kg saldo ābolu - 50 g.

Etiķi gatavo emaljētos ēdienos. Divas nedēļas mēs atstājam klīst siltā telpā, divas reizes dienā, maisot ar karoti. Pēc tam filtrē un ielej pudelēs, nedaudz pievienojot virsmai. Jau pudelēs mēs atstājam braukt siltā vietā arī divas nedēļas. Jā, pārtika nāk no tvaika. Šeit ir vēl viens teiciens, ka ir droši ēst krustziežu dārzeņus, līdz jūs pierodat pie tiem vai jūs redzējāt, kāpēc mēs to saucam par tvaicētu pārtiku?

Tie jums ir noderīgi - tāpēc Nenoliedziet šos dārzeņus, bet pierodiet. Pārtika, kas rada tvaiku, ir pākšaugi, brokoļi, kāposti, kāposti, kāposti, bok choy un ziedkāposti.

Tāpēc pierodiet tagad un pēc tam pakāpeniski palieliniet to skaitu. Jūsu ķermenis jums pateiks. Ēd mazāk ogļhidrātu. Kad muskuļi uzglabā glikogēnu, kas ir ogļhidrātu veids, tie arī uzglabā ūdeni ar ātrumu no vienas daļas glikogēna līdz trim daļām ūdens. Augsta ogļhidrātu līmeņa pārtikas produktu, piemēram, bagelu un makaronu, samazināšana nozīmē, ka arī liekais ūdens daudzums organismā samazinās.

Pagatavojiet dārzeņus pirms ēšanas. Vārīti dārzeņi ir vieglāk sagremojami nekā neapstrādāti dārzeņi. Ēdienu gatavošana noņem dažas šķiedras un fermentus, kas var izraisīt kuņģa darbības traucējumus un vēdera uzpūšanos. Izmēģiniet dārzeņu tvaicēšanu. Tvaicēšanas metode palīdzēs samazināt barības vielu zudumu, jo tie vārīs ūdeni, ja tos vārīsit. Rūpīgi izvēlieties dzērienus.

Itālijas ēdienu uztura fakti: izvēlņu izvēle un kalorijas

Ūdens vienmēr ir jūsu labākā izvēle. Bet, ja tas ir maigs, varat meklēt citas garšas vai sajaukt augļus garšīgā ūdenī. Bet tēja ir arī laba; Ne tikai apetītes ierobežošana, bet arī tēja darbojas kā pretgāzes līdzeklis. Vai jūs zināt kaut ko par sodas, popa vai kāda cita nosaukuma burbuļojošajiem burbuļiem? Tas neiznāk no vēdera! Vai jums ir nepieciešami vēl kādi iemesli?

apkrāptu pārtiku kas sadedzina taukus

Skābie dzērieni kairina gremošanas traktu. Tā rezultātā jūsu gremošanas sistēma uzbriest un liek jums justies uzpampis. Skābie dzērieni ietver kafiju, tēju, sulas un alkoholu.

Daži no šiem noteikumiem ir svara zudums mīti, kas ilga gadiem, bet citi ir ticība, kas kļuva populāra kā daļa no moderns diētu iedoma. Neatkarīgi no to izcelsmes, jūsu uzturs var neizdoties, ja jūs to akli sekojat. Tātad, pārbaudiet sarakstu un pārliecinieties, ka jums ir fakti, lai jūs varētu zaudēt svaru ātrāk un saglabāt savu svaru par labu.

Tā vietā jums vajadzētu arī izvairīties no saldiem dzērieniem. Sorbīts, ksilīts un mannīts ir uz alkohola balstīti uztura cukuri cukuri, kas faktiski izraisa vēdera uzpūšanos. Ierobežojiet sāls uzņemšanu. Jūs droši vien jau esat dzirdējuši par to: sāls noved pie gāzes. Un iemesls ir tāds, ka jo vairāk ķermeņa ir sāls, jo vairāk ūdens satur ķermeni. Izrādās, ka tikai vienā tējkarotē sāls ir mg nātrija, kamēr ķermenim tas vienkārši ir vajadzīgs diena.

Parunāsim par jūsu nākotni! Pārāk daudz nātrija uzturā var radīt papildu slogu jūsu sirdij un asinsvadiem ja jums nepieciešams vairāk iemeslu. Tas izklausās diezgan bīstami, ja mēs ēdam 10 reizes vairāk nātrija nekā mums vajag tikai viens tējkarote. Par laimi, lielākā daļa nātrija nāk tikai no mūsu sāls satura Ķīlis ēdienreizēs. Tātad, ja ēdienreizes galvenokārt gatavojat jūs un neizmantojat daudz sāls, tad droši vien esat drošībā!

Izvairieties no karstām pikantām garšvielām. Melnie pipari un paprika stimulē kuņģi izdalīt skābi. Tas pats attiecas uz citām karstām sastāvdaļām, piemēram, karstām mērcēm un etiķi. Kad kuņģis ražo skābi, tas var kairināt un pasliktināt gāzi. Izmēģiniet pārtikas produktus pret gāzi. Lai gan jūs nevarat uzlikt etiķeti "anti-gas" uz dabīgas pārtikas, daži pētījumi liecina, ka ir daži pārtikas produkti, kas ir noderīgi, lai izvadītu lieko ūdeni un tvaikus no ķermeņa.

Piparmētru tēja, ingvers, ananāsi, pētersīļi un jogurts ir vieni no uzskaitītajiem pārtikas produktiem. Banānos, kantalupā, mango, spinātos, tomātos, mandelēs un sparģeļos ir daudz kālija - minerāls ar augstu asparagīna saturu - ir dabiski diurētiskie līdzekļi. Šie pārtikas produkti arī pārvar meteorisms. Iekļaujiet ēdienkartē piparmētru un pētersīļus. Lielākajai daļai augu nav ietekmes uz kuņģi, taču šie divi ir īpaši noderīgi, lai ārstētu meteorisms.

Pētersīļiem piemīt diurētiskas īpašības, kas ļauj izskalot gremošanas sistēmu. Piparmētra palīdz palielināt žults cirkulāciju, ļaujot taukus vieglāk sagremot. Aktīvi ielādēts ar kāliju. Kālijs regulē šķidrumus organismā, līdzsvarojot nātrija līmeni. Pārtika ar augstu apkrāptu pārtiku kas sadedzina taukus saturu ir banāni, kartupeļi, kantalupa, mango, spināti, tomāti, mandeles un sparģeļi.

Izmantojiet probiotikas probiotikas. Probiotikas ir "probiotiku" forma, ko parasti lieto gremošanas sistēmas regulēšanai.